עזרה בהתקנת bluestacs
-
@נגן גם אם לא לווינדוס - לדרייבר למה שלא יהיו
-
@נגן גם אם לא לווינדוס - לדרייבר למה שלא יהיו
@מתכנת-חובב זה כותב לי ככה

-
@מתכנת-חובב זה כותב לי ככה

-
@טליה
אה לא. את בהגדרות.
לחצי על הצג פרטים ועדכני את מה שכתוב שם.
בוווינודס 8 ו10 יש אפשרות לשנות דברים במחשב גם דרך לוח הבקרה וגם דרך הגדרות. את דיברת על הגדרות. -
@טליה את כנראה האדם האחרון בעולם שמשתמש בזה
אני בכל אופן לא מתמצא בה אבל אולי תחפשי "עדכון" בהגדרות@מתכנת-חובב אמר בעזרה בהתקנת bluestacs:
@טליה את כנראה האדם האחרון בעולם שמשתמש בזה
גם אני לפעמים...

@טליה אמר בעזרה בהתקנת bluestacs:
לפי התמונה יש לך 7
-
@מתכנת-חובב אמר בעזרה בהתקנת bluestacs:
@טליה את כנראה האדם האחרון בעולם שמשתמש בזה
גם אני לפעמים...

@טליה אמר בעזרה בהתקנת bluestacs:
לפי התמונה יש לך 7
-
@מישהו12
לא. לוח הבקרה ב7 וב8 נראה אותו דבר.
התמונה לקוחה מהאתר של מיקרוסופט לעדכון 8.1
טליה לחצי על התקן כעת
אבל לפני כן- תגללי למטה ותסמני בוי את ווינוס 8 דרייבריס!!
חשוב! זה בדיוק מה שאת צריכה \ רוצה..@הנני-העני אמר בעזרה בהתקנת bluestacs:
לא. לוח הבקרה ב7 וב8 נראה אותו דבר.
לא דיברתי על לוח הבקרה!
דיברתי על זה
-
@הנני-העני אמר בעזרה בהתקנת bluestacs:
לא. לוח הבקרה ב7 וב8 נראה אותו דבר.
לא דיברתי על לוח הבקרה!
דיברתי על זה
-
@הנני-העני אמר בעזרה בהתקנת bluestacs:
לא. לוח הבקרה ב7 וב8 נראה אותו דבר.
לא דיברתי על לוח הבקרה!
דיברתי על זה
@מישהו12 זה באמת נראה כמו 7?!
מוזר מאוד... -
@מישהו12
היא כניראה לא הבינה את מה שאמרת... -
@מישהו12
היא כניראה לא הבינה את מה שאמרת... -
@מישהו12
אבל שים לב שזה לא ווינדוס 7

זה משהו מעוצב לשורת המשימות... -
@הנני-העני תודה.
מנסה
הלוואי -
@הנני-העני תודה.
מנסה
הלוואי -
@טליה את צריכה לסמן לו להוריד דרייברים - זה למטה בתמונה שהעלית - ב"אופציונלי"
@מתכנת-חובב לא הצליח. סתם תקוע הנוקס.
@הנני-העני עכשיו מראה ככה.

-
@מתכנת-חובב לא הצליח. סתם תקוע הנוקס.
@הנני-העני עכשיו מראה ככה.

-
@טליה עדכנת דרייברים ?
@מתכנת-חובב כן
-
@מתכנת-חובב כן
-
@טליה את יכולה להעלות תמונה ממנהל המשימות ?
@מתכנת-חובב איזה חלק?

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

