מחיקת קובץ מהמחשב
-
@מתכנת-חובב תוכלו לכוון אותי לאנדרואיד?
-
@טליה לא הבנתי
@יוסי-הגאון אמרת שיש לי מספק ראם בשביל אנדרואיד? או מה הצעת לי בשביל הוואטספ?
-
@נ-נח צריך לזה סיסמת מנהל במקרה ויש
@מתכנת-חובב אמר במחיקת קובץ מהמחשב:
@נ-נח צריך לזה סיסמת מנהל במקרה ויש
מנהל וadministrator זה ממש לא אותו דבר
תבדוק בעצמך -
@יוסי-הגאון אמרת שיש לי מספק ראם בשביל אנדרואיד? או מה הצעת לי בשביל הוואטספ?
@טליה
אם את עוברת סינון את לא צריכה להתקין אמולטור אלא יש ווצאפ במחשב
או אם את רוצה להשתמש בפלאפון אנדרואיד עם סינון הדרן וקצת אתרים -
@טליה
אם את עוברת סינון את לא צריכה להתקין אמולטור אלא יש ווצאפ במחשב
או אם את רוצה להשתמש בפלאפון אנדרואיד עם סינון הדרן וקצת אתרים@יוסי-הגאון אני רוצה וואטספ בלי פלאפון
-
@יוסי-הגאון אני רוצה וואטספ בלי פלאפון
@טליה
אז תלכי לסינון שפתוח לו
ואני לא יודע איזה?! -
@מתכנת-חובב תוכלו לכוון אותי לאנדרואיד?
@טליה נסביר כך:
יש לך 2 בעיות: אחת - את לא מצליחה למחוק קובץ מסוים ולזה הביאו מקודם עצות מועילות
השניה- את רוצה וואצאפ על המחשב ולזה יש כמה פתרונות: המסובכת היא להתקין אמולטור שידמה אנדרואיד על המחשב שלך ואז
תוכלי להתקין אפליקציית וואצאפ עליה וישנם עוד פתרונות כמו וואצאפ ווב או אפליקציית וואצאפ לווינדוס 10
הבעיה היא ששום דרך לא תעבוד לך אם יש לך חסימה שלא מאפשרת וואצאפ
ותנסי כבר את מה ש נ נח אמר כדי להכריע בינינו -
@מתכנת-חובב אמר במחיקת קובץ מהמחשב:
@נ-נח צריך לזה סיסמת מנהל במקרה ויש
מנהל וadministrator זה ממש לא אותו דבר
תבדוק בעצמך@נ-נח אמר במחיקת קובץ מהמחשב:
@מתכנת-חובב אמר במחיקת קובץ מהמחשב:
@נ-נח צריך לזה סיסמת מנהל במקרה ויש
מנהל וadministrator זה ממש לא אותו דבר
תבדוק בעצמךמשום מה אצלי תמיד צריך סיסמה בשביל זה
-
@טליה
את צריכה להפעיל את שורת הפקודה כמנהל ולכתובnet user administrator /active:yesואז זה יבטל את ההסתרה של חשבון administrator
ומהחשבון הזה תמחקי את הקובץ@נ-נח אמר במחיקת קובץ מהמחשב:
את צריכה להפעיל את שורת הפקודה כמנהל ולכתוב
net user administrator /active:yesואז זה יבטל את ההסתרה של חשבון administrator
ומהחשבון הזה תמחקי את הקובץ
ככה לעשות?

לא עלה טוב.
הנה עכשיו -
@יוסי-הגאון

לא עלה טוב.
הנה עכשיו -
@יוסי-הגאון

לא עלה טוב.
הנה עכשיו -
@יוסי-הגאון

לא עלה טוב.
הנה עכשיו -
@טליה הצלחת ?
@מתכנת-חובב אין קול ואין עונה

-
@טליה הצלחת ?
@מתכנת-חובב לא שינה לי כלום.
-
@מתכנת-חובב לא שינה לי כלום.
-
@מתכנת-חובב לא שינה לי כלום.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

