מחיקת קובץ מהמחשב
-
@טליה
את צריכה להפעיל את שורת הפקודה כמנהל ולכתובnet user administrator /active:yesואז זה יבטל את ההסתרה של חשבון administrator
ומהחשבון הזה תמחקי את הקובץ@נ-נח אמר במחיקת קובץ מהמחשב:
את צריכה להפעיל את שורת הפקודה כמנהל ולכתוב
net user administrator /active:yesואז זה יבטל את ההסתרה של חשבון administrator
ומהחשבון הזה תמחקי את הקובץ
ככה לעשות?

לא עלה טוב.
הנה עכשיו -
@יוסי-הגאון

לא עלה טוב.
הנה עכשיו -
@יוסי-הגאון

לא עלה טוב.
הנה עכשיו -
@יוסי-הגאון

לא עלה טוב.
הנה עכשיו -
@טליה הצלחת ?
@מתכנת-חובב אין קול ואין עונה

-
@טליה הצלחת ?
@מתכנת-חובב לא שינה לי כלום.
-
@מתכנת-חובב לא שינה לי כלום.
-
@מתכנת-חובב לא שינה לי כלום.
-
@נ-נח לא קשור
-
@נ-נח הפקודה שלך שגויה אם כבר "localgroup administrators"
@מתכנת-חובב אז למה היא עובדת?
-
@מתכנת-חובב אז למה היא עובדת?
-
@נ-נח מי? הפקודה - לא עובדת כי אין כזה משתמש
@מתכנת-חובב הפקודה
-
@נ-נח מי? הפקודה - לא עובדת כי אין כזה משתמש
@מתכנת-חובב אמר
"די לריב זה לא יגמר" אמרה הגננת

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

