מחיקת קובץ מהמחשב
-
@טליה הצלחת ?
@מתכנת-חובב לא שינה לי כלום.
-
@מתכנת-חובב לא שינה לי כלום.
-
@מתכנת-חובב לא שינה לי כלום.
-
@נ-נח לא קשור
-
@נ-נח הפקודה שלך שגויה אם כבר "localgroup administrators"
@מתכנת-חובב אז למה היא עובדת?
-
@מתכנת-חובב אז למה היא עובדת?
-
@נ-נח מי? הפקודה - לא עובדת כי אין כזה משתמש
@מתכנת-חובב הפקודה
-
@נ-נח מי? הפקודה - לא עובדת כי אין כזה משתמש
@מתכנת-חובב אמר
"די לריב זה לא יגמר" אמרה הגננת

-
@מתכנת-חובב אמר
"די לריב זה לא יגמר" אמרה הגננת

@יוסי-הגאון אמר במחיקת קובץ מהמחשב:
@מתכנת-חובב אמר
"די לריב זה לא יגמר" אמרה הגננת

וואו מאיזה ארכיון הוצאת את זה ?
-
@יוסי-הגאון אמר במחיקת קובץ מהמחשב:
@מתכנת-חובב אמר
"די לריב זה לא יגמר" אמרה הגננת

וואו מאיזה ארכיון הוצאת את זה ?
-
@מתכנת-חובב אין קול ואין עונה

@יוסי-הגאון אמר במחיקת קובץ מהמחשב:
@מתכנת-חובב אין קול ואין עונה
-
@טליה עבד הקובץ שהבאתי לך ?
@מתכנת-חובב לא הבנתי מה הוא אמור לעשות וכיצד לעזור?
-
@מתכנת-חובב לא הבנתי מה הוא אמור לעשות וכיצד לעזור?
-
@טליה הוא אמור להפוך את המשתמש שלך למנהל
בכ"א אני חייב לעוף אז בייי
@מתכנת-חובב תודה בכול אופן
מקווה שיעזור
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

