מהירות סטיק נתיב - עזרה
-
@lenovo שיחליפו לך בחינם למה?
הם חברת צדקה?@a0533057932
אהבתי..
לא, כי קניתי מהם אחד, אז שישדרגו..
כמו שמחליפים קושחה בחינם -
@a0533057932
אהבתי..
לא, כי קניתי מהם אחד, אז שישדרגו..
כמו שמחליפים קושחה בחינם@lenovo אני חוזר שוב
מי ראית שמחליף מוצר פיזי בחינם? -
@lenovo אני חוזר שוב
מי ראית שמחליף מוצר פיזי בחינם?@a0533057932
לא יודע.
אולי במעבדה שנהרס ומביאים לך אחר? -
@a0533057932
לא יודע.
אולי במעבדה שנהרס ומביאים לך אחר?@lenovo לסיכום
על מנת לקבל מהירות יש צורך בדור 4
זה עולה כסף
שתרצה לקנות תעדכן -
@lenovo לסיכום
על מנת לקבל מהירות יש צורך בדור 4
זה עולה כסף
שתרצה לקנות תעדכן@a0533057932
זה זמני כמו שאמרתי, ולכן אני לא יעשה את זה כנראה -
@lenovo
לא אמרתי בחינם ,
התכוונתי שאם רק עכשיו קנית ואתה לא מרוצה , יש חברות שיסכימו לקבל חזרה ולמכור לך דור 4 בתוספת תשלום
אבל מנסיון , החברות מוכרות דור 4 סיני זול במחיר שהטכנאים ימכרו לך נטסטיק של הוואוי .ושוב, "דור 4" זה לא קסם ולא ערובה לכך שתקבל מהירות טובה יותר ,
לפעמים כשללקוח יש מהירות נמוכה מדי , אני בודק גם את האפשרות לכפות על המכשיר דור 3
כי לפעמים יש אנטנה דור 3 קרובה או פנויה יותרלא כל טכנולוגיה שחדשה יותר בהכרך טובה יותר , צריך להכיר את התנאים בשטח ואת היכולות של הטכנולוגיה ,
למשל 5GHZ אמנם תיאורתית מהיר יותר , אבל בגלל צפיפות הגל הוא גם מושפע יותר ממכשולים בדרך וגם למרחקים ,
לכן בתנאים מסויימים 2.4 יניב תוצאות טובות יותר מ 5 .
וגם בסלולרי יש נטסטיקים שתומכים ב 700 בנוסף ל 1800
ובתנאים מסויימים יוכלו לספק קצב טוב יותר . -
@lenovo
לא אמרתי בחינם ,
התכוונתי שאם רק עכשיו קנית ואתה לא מרוצה , יש חברות שיסכימו לקבל חזרה ולמכור לך דור 4 בתוספת תשלום
אבל מנסיון , החברות מוכרות דור 4 סיני זול במחיר שהטכנאים ימכרו לך נטסטיק של הוואוי .ושוב, "דור 4" זה לא קסם ולא ערובה לכך שתקבל מהירות טובה יותר ,
לפעמים כשללקוח יש מהירות נמוכה מדי , אני בודק גם את האפשרות לכפות על המכשיר דור 3
כי לפעמים יש אנטנה דור 3 קרובה או פנויה יותרלא כל טכנולוגיה שחדשה יותר בהכרך טובה יותר , צריך להכיר את התנאים בשטח ואת היכולות של הטכנולוגיה ,
למשל 5GHZ אמנם תיאורתית מהיר יותר , אבל בגלל צפיפות הגל הוא גם מושפע יותר ממכשולים בדרך וגם למרחקים ,
לכן בתנאים מסויימים 2.4 יניב תוצאות טובות יותר מ 5 .
וגם בסלולרי יש נטסטיקים שתומכים ב 700 בנוסף ל 1800
ובתנאים מסויימים יוכלו לספק קצב טוב יותר . -
@אמיר
אז מאיפה אני ידע מה לעשות?
אתה אומר ש4 לא תמיד יעזור.
אז אם אני יחליף וזה לא יעזור אני אשאר קירח מכאן ומכאן.. -
אחרי שכתבת שבלאו הכי אתה לא מתכוון לשנות את המצב , אז כתבתי לך שזה לא כזה אסון
כי כלום לא בטוח ,
תלוי בסטיק, באנטנטת , במכשולים , בחברה של הסים וכו' וכו'
אם אין לך אפשרות לשדרג , כפי שכתבתי לעיל , אז חבל על ההתעסקות והאכזבה . -
@lenovo VPN יאט במינימום 15%
-
@lenovo VPN יאט במינימום 15%
@a0533057932
אמרו לי את זה פעם.
אבל אולי זה עדיף, כי זה יוסיף לי אפשרויות גלישה? -
@a0533057932
אמרו לי את זה פעם.
אבל אולי זה עדיף, כי זה יוסיף לי אפשרויות גלישה?@lenovo זה לא עדיף
ולא אמור לעבוד בנתיב
ואם עובד זה אמור להפיל לך את הסינון -
@lenovo זה לא עדיף
ולא אמור לעבוד בנתיב
ואם עובד זה אמור להפיל לך את הסינון@a0533057932
זה לא אמור להפיל את הסינון, כי זה לא עובד כמו הסינון של רימון ודומיהם -
אני רוצה להגדיר שיהיה על 4G אבל בהגדרות הוא מבקש סיסמה איך אוכל לדעת מה היא?
-
אני רוצה להגדיר שיהיה על 4G אבל בהגדרות הוא מבקש סיסמה איך אוכל לדעת מה היא?
admin
admin -
admin
adminפוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
איזה נטסטיק , איזה ממשק
תמונה? -
פוסט זה נמחק!
@אפרושי-מאיסורא
הוא אומר שהסיסמה היא admin -
איזה נטסטיק , איזה ממשק
תמונה?@אמיר אתה ממליץ לעשות את זה על 4G כי הוא כותב לי "ממליץ לבחור באפשרות "אוטומטי" אם אינך יודע את סוג הרשת"?
-
@אמיר אתה ממליץ לעשות את זה על 4G כי הוא כותב לי "ממליץ לבחור באפשרות "אוטומטי" אם אינך יודע את סוג הרשת"?
אם אתה במקום קבוע , תבדוק פעם אחת מי הם מהיר יותר ותשאיר קבוע
אם אתה מתניידתצטרך לבדוק כל פעם מי מהם מהיר יותר , בשביל זה קיים האוטומט, על הצד שהוא אכן עושה את העבודה ולא מפגשש,
כי אני לא יודע מה הפרמטרים שהגדירו לו למעבר בין הרשתות .
האם הוא בודק עוצה או קצב העברת נתונים וכו'
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות