מהירות סטיק נתיב - עזרה
-
@a0533057932
כי יש לי כבר, אחרי הכל...מתי קניתם ובכמה
אם לא מזמן אז תתקשר ותבקש להחליף לדור 4
אם לא אז קודם כל תבדוק מה המהירות שלך בפועל
תבדוק במקומות שונים בבית אם הקליטה משתפרת ,
אמנם דור 4 מסוגל ליותר אבל יתכנו מקרים שבהם מצב דור 3 יספק לך מהירות גבוהה יותר ,
הכל תלוי במרחק מהאנטנות ובעומס ובמפריעים בדרך .אם אתה קונה חדש , חפש של הוואוי או ללכת כבר על ראוטר
https://mitmachim.top/topic/15773/עזרה-בבחירת-ראוטר-מודם-סלולרי/13?_=1611180295006
-
מתי קניתם ובכמה
אם לא מזמן אז תתקשר ותבקש להחליף לדור 4
אם לא אז קודם כל תבדוק מה המהירות שלך בפועל
תבדוק במקומות שונים בבית אם הקליטה משתפרת ,
אמנם דור 4 מסוגל ליותר אבל יתכנו מקרים שבהם מצב דור 3 יספק לך מהירות גבוהה יותר ,
הכל תלוי במרחק מהאנטנות ובעומס ובמפריעים בדרך .אם אתה קונה חדש , חפש של הוואוי או ללכת כבר על ראוטר
https://mitmachim.top/topic/15773/עזרה-בבחירת-ראוטר-מודם-סלולרי/13?_=1611180295006
-
@lenovo בחינם לדור 4?
אתה מכיר חברה הנותנת מוצר בחינם?
ושאומרים ראוטר מתכוונים במקרים כאלה למוצר המחובר לחשמל ומספק יציאות לכבל רשת וויפי ולא לדיסק און קי המתחבר למחשב -
@lenovo בחינם לדור 4?
אתה מכיר חברה הנותנת מוצר בחינם?
ושאומרים ראוטר מתכוונים במקרים כאלה למוצר המחובר לחשמל ומספק יציאות לכבל רשת וויפי ולא לדיסק און קי המתחבר למחשב@a0533057932
כבר קניתי סטיק, אז שיחליפו לי אותו.. ביג דיל
אני לא מעוניין בראוטר/מודם וכיוצא בזה.
כי כל האינטרנט שלנו זמני מיסודו -
@a0533057932
כבר קניתי סטיק, אז שיחליפו לי אותו.. ביג דיל
אני לא מעוניין בראוטר/מודם וכיוצא בזה.
כי כל האינטרנט שלנו זמני מיסודו@lenovo שיחליפו לך בחינם למה?
הם חברת צדקה? -
@lenovo שיחליפו לך בחינם למה?
הם חברת צדקה?@a0533057932
אהבתי..
לא, כי קניתי מהם אחד, אז שישדרגו..
כמו שמחליפים קושחה בחינם -
@a0533057932
אהבתי..
לא, כי קניתי מהם אחד, אז שישדרגו..
כמו שמחליפים קושחה בחינם@lenovo אני חוזר שוב
מי ראית שמחליף מוצר פיזי בחינם? -
@lenovo אני חוזר שוב
מי ראית שמחליף מוצר פיזי בחינם?@a0533057932
לא יודע.
אולי במעבדה שנהרס ומביאים לך אחר? -
@a0533057932
לא יודע.
אולי במעבדה שנהרס ומביאים לך אחר?@lenovo לסיכום
על מנת לקבל מהירות יש צורך בדור 4
זה עולה כסף
שתרצה לקנות תעדכן -
@lenovo לסיכום
על מנת לקבל מהירות יש צורך בדור 4
זה עולה כסף
שתרצה לקנות תעדכן@a0533057932
זה זמני כמו שאמרתי, ולכן אני לא יעשה את זה כנראה -
@lenovo
לא אמרתי בחינם ,
התכוונתי שאם רק עכשיו קנית ואתה לא מרוצה , יש חברות שיסכימו לקבל חזרה ולמכור לך דור 4 בתוספת תשלום
אבל מנסיון , החברות מוכרות דור 4 סיני זול במחיר שהטכנאים ימכרו לך נטסטיק של הוואוי .ושוב, "דור 4" זה לא קסם ולא ערובה לכך שתקבל מהירות טובה יותר ,
לפעמים כשללקוח יש מהירות נמוכה מדי , אני בודק גם את האפשרות לכפות על המכשיר דור 3
כי לפעמים יש אנטנה דור 3 קרובה או פנויה יותרלא כל טכנולוגיה שחדשה יותר בהכרך טובה יותר , צריך להכיר את התנאים בשטח ואת היכולות של הטכנולוגיה ,
למשל 5GHZ אמנם תיאורתית מהיר יותר , אבל בגלל צפיפות הגל הוא גם מושפע יותר ממכשולים בדרך וגם למרחקים ,
לכן בתנאים מסויימים 2.4 יניב תוצאות טובות יותר מ 5 .
וגם בסלולרי יש נטסטיקים שתומכים ב 700 בנוסף ל 1800
ובתנאים מסויימים יוכלו לספק קצב טוב יותר . -
@lenovo
לא אמרתי בחינם ,
התכוונתי שאם רק עכשיו קנית ואתה לא מרוצה , יש חברות שיסכימו לקבל חזרה ולמכור לך דור 4 בתוספת תשלום
אבל מנסיון , החברות מוכרות דור 4 סיני זול במחיר שהטכנאים ימכרו לך נטסטיק של הוואוי .ושוב, "דור 4" זה לא קסם ולא ערובה לכך שתקבל מהירות טובה יותר ,
לפעמים כשללקוח יש מהירות נמוכה מדי , אני בודק גם את האפשרות לכפות על המכשיר דור 3
כי לפעמים יש אנטנה דור 3 קרובה או פנויה יותרלא כל טכנולוגיה שחדשה יותר בהכרך טובה יותר , צריך להכיר את התנאים בשטח ואת היכולות של הטכנולוגיה ,
למשל 5GHZ אמנם תיאורתית מהיר יותר , אבל בגלל צפיפות הגל הוא גם מושפע יותר ממכשולים בדרך וגם למרחקים ,
לכן בתנאים מסויימים 2.4 יניב תוצאות טובות יותר מ 5 .
וגם בסלולרי יש נטסטיקים שתומכים ב 700 בנוסף ל 1800
ובתנאים מסויימים יוכלו לספק קצב טוב יותר . -
@אמיר
אז מאיפה אני ידע מה לעשות?
אתה אומר ש4 לא תמיד יעזור.
אז אם אני יחליף וזה לא יעזור אני אשאר קירח מכאן ומכאן.. -
אחרי שכתבת שבלאו הכי אתה לא מתכוון לשנות את המצב , אז כתבתי לך שזה לא כזה אסון
כי כלום לא בטוח ,
תלוי בסטיק, באנטנטת , במכשולים , בחברה של הסים וכו' וכו'
אם אין לך אפשרות לשדרג , כפי שכתבתי לעיל , אז חבל על ההתעסקות והאכזבה . -
@lenovo VPN יאט במינימום 15%
-
@lenovo VPN יאט במינימום 15%
@a0533057932
אמרו לי את זה פעם.
אבל אולי זה עדיף, כי זה יוסיף לי אפשרויות גלישה? -
@a0533057932
אמרו לי את זה פעם.
אבל אולי זה עדיף, כי זה יוסיף לי אפשרויות גלישה?@lenovo זה לא עדיף
ולא אמור לעבוד בנתיב
ואם עובד זה אמור להפיל לך את הסינון -
@lenovo זה לא עדיף
ולא אמור לעבוד בנתיב
ואם עובד זה אמור להפיל לך את הסינון@a0533057932
זה לא אמור להפיל את הסינון, כי זה לא עובד כמו הסינון של רימון ודומיהם -
אני רוצה להגדיר שיהיה על 4G אבל בהגדרות הוא מבקש סיסמה איך אוכל לדעת מה היא?
-
אני רוצה להגדיר שיהיה על 4G אבל בהגדרות הוא מבקש סיסמה איך אוכל לדעת מה היא?
admin
admin
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות