דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. איזה דפדפן זולל הכי פחות ראם?

איזה דפדפן זולל הכי פחות ראם?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
22 פוסטים 7 כותבים 724 צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מישהו12מ מישהו12

    @לוי-יצחק תודה רבה! יעזור לי מאוד.

    A0533057932A מנותק
    A0533057932A מנותק
    A0533057932
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #10

    @מישהו12 לשנות את הלוגו של פיירפוקס לכרום?
    מתכון לתלונות ללא גבול בשבילך
    לעניות דעתי
    תאמר להם ששינת בצורה ברורה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • מישהו12מ מישהו12

      @לוי-יצחק תודה רבה! יעזור לי מאוד.

      MENISM מנותק
      MENISM מנותק
      MENIS
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי MENIS
      #11

      @מישהו12 הנה המלצות איך לקרב את ההרגשה בפיירפוקס לכרום https://lifehacker.com/how-to-make-firefox-look-and-feel-more-like-chrome-5833994

      מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • MENISM MENIS

        @מישהו12 הנה המלצות איך לקרב את ההרגשה בפיירפוקס לכרום https://lifehacker.com/how-to-make-firefox-look-and-feel-more-like-chrome-5833994

        מישהו12מ מנותק
        מישהו12מ מנותק
        מישהו12
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #12

        @menis אמר באיזה דפדפן זולל הכי פחות ראם?:

        @מישהו12 הנה המלצות איך לקרב את ההרגשה בפיירפוקס לכרום https://lifehacker.com/how-to-make-firefox-look-and-feel-more-like-chrome-5833994

        @menis אמר באיזה דפדפן זולל הכי פחות ראם?:

        @מישהו12 הנה המלצות איך לקרב את ההרגשה בפיירפוקס לכרום https://lifehacker.com/how-to-make-firefox-look-and-feel-more-like-chrome-5833994

        רימון...

        הבלוג שלי
        https://aiv-dev.com/he-IL/

        MENISM תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מישהו12מ מישהו12

          @menis אמר באיזה דפדפן זולל הכי פחות ראם?:

          @מישהו12 הנה המלצות איך לקרב את ההרגשה בפיירפוקס לכרום https://lifehacker.com/how-to-make-firefox-look-and-feel-more-like-chrome-5833994

          @menis אמר באיזה דפדפן זולל הכי פחות ראם?:

          @מישהו12 הנה המלצות איך לקרב את ההרגשה בפיירפוקס לכרום https://lifehacker.com/how-to-make-firefox-look-and-feel-more-like-chrome-5833994

          רימון...

          MENISM מנותק
          MENISM מנותק
          MENIS
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #13

          @מישהו12 1.pdf

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ל מנותק
            ל מנותק
            לוי יצחק
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #14

            @מישהו12 אופרה מקום שני ברשימת הדפדפנים שזוללים הכי פחות ראם.

            מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ל לוי יצחק

              @מישהו12 אופרה מקום שני ברשימת הדפדפנים שזוללים הכי פחות ראם.

              מישהו12מ מנותק
              מישהו12מ מנותק
              מישהו12
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #15

              @לוי-יצחק אמר באיזה דפדפן זולל הכי פחות ראם?:

              @מישהו12 אופרה מקום שני ברשימת הדפדפנים שזוללים הכי פחות ראם.

              @לוי-יצחק אמר באיזה דפדפן זולל הכי פחות ראם?:

              @מישהו12 אופרה מקום שני ברשימת הדפדפנים שזוללים הכי פחות ראם.

              עדיף את הראשון (פיירפוקס)

              הבלוג שלי
              https://aiv-dev.com/he-IL/

              ל תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • מישהו12מ מישהו12

                @לוי-יצחק אמר באיזה דפדפן זולל הכי פחות ראם?:

                @מישהו12 אופרה מקום שני ברשימת הדפדפנים שזוללים הכי פחות ראם.

                @לוי-יצחק אמר באיזה דפדפן זולל הכי פחות ראם?:

                @מישהו12 אופרה מקום שני ברשימת הדפדפנים שזוללים הכי פחות ראם.

                עדיף את הראשון (פיירפוקס)

                ל מנותק
                ל מנותק
                לוי יצחק
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #16

                @מישהו12 אמר באיזה דפדפן זולל הכי פחות ראם?:

                עדיף את הראשון (פיירפוקס)

                זה אני יודע, אבל לדעתי מבחינת הממשק אופרה יותר מעוצב.

                מישהו12מ משה 144מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • ל לוי יצחק

                  @מישהו12 אמר באיזה דפדפן זולל הכי פחות ראם?:

                  עדיף את הראשון (פיירפוקס)

                  זה אני יודע, אבל לדעתי מבחינת הממשק אופרה יותר מעוצב.

                  מישהו12מ מנותק
                  מישהו12מ מנותק
                  מישהו12
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #17

                  @לוי-יצחק אמר באיזה דפדפן זולל הכי פחות ראם?:

                  @מישהו12 אמר באיזה דפדפן זולל הכי פחות ראם?:

                  עדיף את הראשון (פיירפוקס)

                  זה אני יודע, אבל לדעתי מבחינת הממשק אופרה יותר מעוצב.

                  במחשבים כאן אין מקום לבונוסים האלה...

                  הבלוג שלי
                  https://aiv-dev.com/he-IL/

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • chvC מנותק
                    chvC מנותק
                    chv
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #18

                    @מישהו12 אמר באיזה דפדפן זולל הכי פחות ראם?:

                    אני מסדר עכשיו את המחשבים המאוד איטיים של הישיבה.
                    אני רוצה להעיף את כרום ולשים דפדפן אחר.
                    מה לשים?

                    פיירפוקס, (איזה עוד דפדפנים קיימים בכלל? כל מה שתמצא - מבוסס או על פיירפוקס או על כרומיום. גם אופרה זה כרומיום, וגם אדג'..)
                    ובנוגע לעיצוב - אתה יכול לשנות את הפיירפוקס (עם userChrome.css) להיראות ממש כמו כרום. זה הכי טוב https://github.com/muckSponge/MaterialFox
                    תראה איך נראה אצלי כרגע, לדוגמא:
                    1b61827c-9483-424f-be0f-1d2a77959eb2-image.png
                    בול כמו כרום

                    בלוג

                    מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • ל לוי יצחק

                      @מישהו12 אמר באיזה דפדפן זולל הכי פחות ראם?:

                      עדיף את הראשון (פיירפוקס)

                      זה אני יודע, אבל לדעתי מבחינת הממשק אופרה יותר מעוצב.

                      משה 144מ מנותק
                      משה 144מ מנותק
                      משה 144
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי משה 144
                      #19

                      @לוי-יצחק אמר באיזה דפדפן זולל הכי פחות ראם?:

                      @מישהו12 אמר באיזה דפדפן זולל הכי פחות ראם?:

                      עדיף את הראשון (פיירפוקס)

                      זה אני יודע, אבל לדעתי מבחינת הממשק אופרה יותר מעוצב.

                      אופרה במחשב זה רק באנגלית,
                      תקן אותי אם אני טועה.

                      ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • משה 144מ משה 144

                        @לוי-יצחק אמר באיזה דפדפן זולל הכי פחות ראם?:

                        @מישהו12 אמר באיזה דפדפן זולל הכי פחות ראם?:

                        עדיף את הראשון (פיירפוקס)

                        זה אני יודע, אבל לדעתי מבחינת הממשק אופרה יותר מעוצב.

                        אופרה במחשב זה רק באנגלית,
                        תקן אותי אם אני טועה.

                        ל מנותק
                        ל מנותק
                        לוי יצחק
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #20

                        @משה-144 אמר באיזה דפדפן זולל הכי פחות ראם?:

                        אופרה במחשב זה רק באנגלית,
                        תקן אותי אם אני טועה.

                        נכון.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • chvC chv

                          @מישהו12 אמר באיזה דפדפן זולל הכי פחות ראם?:

                          אני מסדר עכשיו את המחשבים המאוד איטיים של הישיבה.
                          אני רוצה להעיף את כרום ולשים דפדפן אחר.
                          מה לשים?

                          פיירפוקס, (איזה עוד דפדפנים קיימים בכלל? כל מה שתמצא - מבוסס או על פיירפוקס או על כרומיום. גם אופרה זה כרומיום, וגם אדג'..)
                          ובנוגע לעיצוב - אתה יכול לשנות את הפיירפוקס (עם userChrome.css) להיראות ממש כמו כרום. זה הכי טוב https://github.com/muckSponge/MaterialFox
                          תראה איך נראה אצלי כרגע, לדוגמא:
                          1b61827c-9483-424f-be0f-1d2a77959eb2-image.png
                          בול כמו כרום

                          מישהו12מ מנותק
                          מישהו12מ מנותק
                          מישהו12
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #21

                          @chv אחלה תודה רבה.
                          השאלה אם אפשר גם את הסמל של הדפדפן שיראה כמו כרום (שהחבר'ה כאן ימצאו אתהדפדפן...)

                          הבלוג שלי
                          https://aiv-dev.com/he-IL/

                          chvC תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מישהו12מ מישהו12

                            @chv אחלה תודה רבה.
                            השאלה אם אפשר גם את הסמל של הדפדפן שיראה כמו כרום (שהחבר'ה כאן ימצאו אתהדפדפן...)

                            chvC מנותק
                            chvC מנותק
                            chv
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #22

                            @מישהו12 זה הבעיה שלך? תשנה את הסמל של הקיצור דרך..
                            אם אתה רוצה לשנות את הסמל של התכנה עצמה - שבתוך התכנה זה יהיה כמו כרום? זה כבר כנראה צריך לעשות build משלך.. לא נראה לי שאתה בשלב הזה.

                            בלוג

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0

                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                            הרשמה התחברות

                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • חוקי הפורום
                            • פופולרי
                            • לא נפתר
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • צור קשר