איזה דפדפן זולל הכי פחות ראם?
-
@מישהו12 הנה המלצות איך לקרב את ההרגשה בפיירפוקס לכרום https://lifehacker.com/how-to-make-firefox-look-and-feel-more-like-chrome-5833994
@menis אמר באיזה דפדפן זולל הכי פחות ראם?:
@מישהו12 הנה המלצות איך לקרב את ההרגשה בפיירפוקס לכרום https://lifehacker.com/how-to-make-firefox-look-and-feel-more-like-chrome-5833994
@menis אמר באיזה דפדפן זולל הכי פחות ראם?:
@מישהו12 הנה המלצות איך לקרב את ההרגשה בפיירפוקס לכרום https://lifehacker.com/how-to-make-firefox-look-and-feel-more-like-chrome-5833994
רימון...
-
@menis אמר באיזה דפדפן זולל הכי פחות ראם?:
@מישהו12 הנה המלצות איך לקרב את ההרגשה בפיירפוקס לכרום https://lifehacker.com/how-to-make-firefox-look-and-feel-more-like-chrome-5833994
@menis אמר באיזה דפדפן זולל הכי פחות ראם?:
@מישהו12 הנה המלצות איך לקרב את ההרגשה בפיירפוקס לכרום https://lifehacker.com/how-to-make-firefox-look-and-feel-more-like-chrome-5833994
רימון...
-
@לוי-יצחק אמר באיזה דפדפן זולל הכי פחות ראם?:
@מישהו12 אופרה מקום שני ברשימת הדפדפנים שזוללים הכי פחות ראם.
@לוי-יצחק אמר באיזה דפדפן זולל הכי פחות ראם?:
@מישהו12 אופרה מקום שני ברשימת הדפדפנים שזוללים הכי פחות ראם.
עדיף את הראשון (פיירפוקס)
-
@לוי-יצחק אמר באיזה דפדפן זולל הכי פחות ראם?:
@מישהו12 אופרה מקום שני ברשימת הדפדפנים שזוללים הכי פחות ראם.
@לוי-יצחק אמר באיזה דפדפן זולל הכי פחות ראם?:
@מישהו12 אופרה מקום שני ברשימת הדפדפנים שזוללים הכי פחות ראם.
עדיף את הראשון (פיירפוקס)
-
@מישהו12 אמר באיזה דפדפן זולל הכי פחות ראם?:
עדיף את הראשון (פיירפוקס)
זה אני יודע, אבל לדעתי מבחינת הממשק אופרה יותר מעוצב.
@לוי-יצחק אמר באיזה דפדפן זולל הכי פחות ראם?:
@מישהו12 אמר באיזה דפדפן זולל הכי פחות ראם?:
עדיף את הראשון (פיירפוקס)
זה אני יודע, אבל לדעתי מבחינת הממשק אופרה יותר מעוצב.
במחשבים כאן אין מקום לבונוסים האלה...
-
@מישהו12 אמר באיזה דפדפן זולל הכי פחות ראם?:
אני מסדר עכשיו את המחשבים המאוד איטיים של הישיבה.
אני רוצה להעיף את כרום ולשים דפדפן אחר.
מה לשים?פיירפוקס, (איזה עוד דפדפנים קיימים בכלל? כל מה שתמצא - מבוסס או על פיירפוקס או על כרומיום. גם אופרה זה כרומיום, וגם אדג'..)
ובנוגע לעיצוב - אתה יכול לשנות את הפיירפוקס (עם userChrome.css) להיראות ממש כמו כרום. זה הכי טוב https://github.com/muckSponge/MaterialFox
תראה איך נראה אצלי כרגע, לדוגמא:

בול כמו כרום -
@מישהו12 אמר באיזה דפדפן זולל הכי פחות ראם?:
עדיף את הראשון (פיירפוקס)
זה אני יודע, אבל לדעתי מבחינת הממשק אופרה יותר מעוצב.
@לוי-יצחק אמר באיזה דפדפן זולל הכי פחות ראם?:
@מישהו12 אמר באיזה דפדפן זולל הכי פחות ראם?:
עדיף את הראשון (פיירפוקס)
זה אני יודע, אבל לדעתי מבחינת הממשק אופרה יותר מעוצב.
אופרה במחשב זה רק באנגלית,
תקן אותי אם אני טועה. -
@לוי-יצחק אמר באיזה דפדפן זולל הכי פחות ראם?:
@מישהו12 אמר באיזה דפדפן זולל הכי פחות ראם?:
עדיף את הראשון (פיירפוקס)
זה אני יודע, אבל לדעתי מבחינת הממשק אופרה יותר מעוצב.
אופרה במחשב זה רק באנגלית,
תקן אותי אם אני טועה. -
@מישהו12 אמר באיזה דפדפן זולל הכי פחות ראם?:
אני מסדר עכשיו את המחשבים המאוד איטיים של הישיבה.
אני רוצה להעיף את כרום ולשים דפדפן אחר.
מה לשים?פיירפוקס, (איזה עוד דפדפנים קיימים בכלל? כל מה שתמצא - מבוסס או על פיירפוקס או על כרומיום. גם אופרה זה כרומיום, וגם אדג'..)
ובנוגע לעיצוב - אתה יכול לשנות את הפיירפוקס (עם userChrome.css) להיראות ממש כמו כרום. זה הכי טוב https://github.com/muckSponge/MaterialFox
תראה איך נראה אצלי כרגע, לדוגמא:

בול כמו כרום -
@chv אחלה תודה רבה.
השאלה אם אפשר גם את הסמל של הדפדפן שיראה כמו כרום (שהחבר'ה כאן ימצאו אתהדפדפן...)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות