ערכת נושא לתוכנת הצריבה לנגנים
-
מישהו מעונין לעזור לאנשים ולתת הדרכה מהתחלה
הכללללללל
ובקיצור איך לצרוב ולערוך את כל סוגי הקושחות ולהעלות קושחות וכו@13115-5864 אמר בערכת נושא לתוכנת הצריבה לנגנים:
ולהעלות קושחות וכו
לא.
אין קושחות.
יש את הכשרות שהם לא להעברה כלל. -
איך להכשיר לבד ???
כאלו שאין מהם מוכשרים!!!! -
איך להכשיר לבד ???
כאלו שאין מהם מוכשרים!!!!@13115-5864 אמר בערכת נושא לתוכנת הצריבה לנגנים:
איך להכשיר לבד ???
אי אפשר
@13115-5864 אמר בערכת נושא לתוכנת הצריבה לנגנים:
כאלו שאין מהם מוכשרים!!!!
יש. נו ו?
-
@אבי אמר בערכת נושא לתוכנת הצריבה לנגנים:
כאן יש את הקשוחה של סמארט גיג
מאין לך שזה של סמארט גיג? ומאיפה השגת את זה?
-
למישהו יש קושחה תקינה לדגם X50 או C50, כי הקושחה האחרונה באתר של RUIZU לא טובה, הרדיו לא עובד והכיבוי לא מכבה...
-
-
AGPTEK A50 - סאמויקס גלסבה פלוס
AGPTEK G05 - סאמויקס גלסבה
AGPTEK G6 - סאמויקס קלוקבוקס -
@Music20000 אמר בערכת נושא לתוכנת הצריבה לנגנים:
AGPTEK
AGPTEK A02T - סאמויקס בייסיק
AGPTEK A21 - סאמויקס HIFI 8
AGPTEK A12 - סאמויקס סובו -
@Music20000 אמר בערכת נושא לתוכנת הצריבה לנגנים:
AGPTEK
AGPTEK A02T - סאמויקס בייסיק
AGPTEK A21 - סאמויקס HIFI 8
AGPTEK A12 - סאמויקס סובו@Music20000
אתה יכול להעלות לפה את הקבצים שאמרת?
כי יש חסימה של אתרוג -
@Music20000
אתה יכול להעלות לפה את הקבצים שאמרת?
כי יש חסימה של אתרוג@זליג-פוקס אמר בערכת נושא לתוכנת הצריבה לנגנים:
@Music20000
אתה יכול להעלות לפה את הקבצים שאמרת?
כי יש חסימה של אתרוגhttps://drive.google.com/file/d/1htH71dPns7OvCdxTn4ZTK1seairk6B1f/view?usp=sharing
אין כאן די גי מן וסמארט באס.
אשמח אם אתם תשתפו.תבדקו טוב שזה דגם הנגן שלכם לפני שתצרבו גירסה.
לא לוקח אחריות. -
@זליג-פוקס אמר בערכת נושא לתוכנת הצריבה לנגנים:
@Music20000
אתה יכול להעלות לפה את הקבצים שאמרת?
כי יש חסימה של אתרוגhttps://drive.google.com/file/d/1htH71dPns7OvCdxTn4ZTK1seairk6B1f/view?usp=sharing
אין כאן די גי מן וסמארט באס.
אשמח אם אתם תשתפו.תבדקו טוב שזה דגם הנגן שלכם לפני שתצרבו גירסה.
לא לוקח אחריות.מישהו יכול לשלוח לי את זה למייל?
Fukszelig@gmail.com
תודה רבה
זה דחוף לי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות