ערכת נושא לתוכנת הצריבה לנגנים
-
אשמח אם תשתפו קבצי צריבה
הנה לדוגמה קובץ של נגן סאמויקס קלוקבוקס עם רדיו (עם לוגו של חברת AGPTEK דגם G6ׂ)
קישור: גוגל דרייב -
אשמח אם תשתפו קבצי צריבה
הנה לדוגמה קובץ של נגן סאמויקס קלוקבוקס עם רדיו (עם לוגו של חברת AGPTEK דגם G6ׂ)
קישור: גוגל דרייב -
-
@Yair אמר בערכת נושא לתוכנת הצריבה לנגנים:
אני מנוע מלהגיד.
זה כמה תהליכים שצריך לעשות.
רמז: לא על ווינדוס.



התוכנה להחלפת גירסאות לנגני סאמויקס (לווינדוס):
כולל מדריך.
לינק להורדה: גוגל דרייב

-
מישהו מעונין לעזור לאנשים ולתת הדרכה מהתחלה
הכללללללל
ובקיצור איך לצרוב ולערוך את כל סוגי הקושחות ולהעלות קושחות וכו -
מישהו מעונין לעזור לאנשים ולתת הדרכה מהתחלה
הכללללללל
ובקיצור איך לצרוב ולערוך את כל סוגי הקושחות ולהעלות קושחות וכו@13115-5864 אמר בערכת נושא לתוכנת הצריבה לנגנים:
ולהעלות קושחות וכו
לא.
אין קושחות.
יש את הכשרות שהם לא להעברה כלל. -
איך להכשיר לבד ???
כאלו שאין מהם מוכשרים!!!! -
איך להכשיר לבד ???
כאלו שאין מהם מוכשרים!!!!@13115-5864 אמר בערכת נושא לתוכנת הצריבה לנגנים:
איך להכשיר לבד ???
אי אפשר
@13115-5864 אמר בערכת נושא לתוכנת הצריבה לנגנים:
כאלו שאין מהם מוכשרים!!!!
יש. נו ו?
-
@אבי אמר בערכת נושא לתוכנת הצריבה לנגנים:
כאן יש את הקשוחה של סמארט גיג
מאין לך שזה של סמארט גיג? ומאיפה השגת את זה?
-
למישהו יש קושחה תקינה לדגם X50 או C50, כי הקושחה האחרונה באתר של RUIZU לא טובה, הרדיו לא עובד והכיבוי לא מכבה...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות