האם ניתן להתקין מערכת הפעלה על דיסק אונקי
-
חברים יש תוכנת בשם Hello winto מכניסים לתוכנה את קובץ ה-ISO של WINDOWS בוחרים איזה גרסה להתקין (PRO HOEM )
ואחרי ההתקנה מעלים דרך ה-BOOT וזהו יש וינדוס על דיסק אונקי (זה איטי)
אני משמש עם SSD חיצוני של סאנדיסק וזה עובד מהר מאוד
WinToUSB_Free.exe ||טקסט מוסתר|| -
חברים יש תוכנת בשם Hello winto מכניסים לתוכנה את קובץ ה-ISO של WINDOWS בוחרים איזה גרסה להתקין (PRO HOEM )
ואחרי ההתקנה מעלים דרך ה-BOOT וזהו יש וינדוס על דיסק אונקי (זה איטי)
אני משמש עם SSD חיצוני של סאנדיסק וזה עובד מהר מאוד
WinToUSB_Free.exe ||טקסט מוסתר||@ANGUI תשתמש ברופוס
-
@ANGUI תשתמש ברופוס
@A0533057932 משום מה רופוס לא אצל כולם נותן לבחור ''תמונת דיסק''
-
@A0533057932 משום מה רופוס לא אצל כולם נותן לבחור ''תמונת דיסק''
-
@A0533057932 משום מה רופוס לא אצל כולם נותן לבחור ''תמונת דיסק''
@klopkk אמר בהאם ניתן להתקין מערכת הפעלה על דיסק אונקי:
@A0533057932 משום מה רופוס לא אצל כולם נותן לבחור ''תמונת דיסק''
אבל כתבת תמונת דיסק לא???? לא אמרת to go!
-
@klopkk אמר בהאם ניתן להתקין מערכת הפעלה על דיסק אונקי:
@A0533057932 משום מה רופוס לא אצל כולם נותן לבחור ''תמונת דיסק''
אבל כתבת תמונת דיסק לא???? לא אמרת to go!
-
@klopkk אמר בהאם ניתן להתקין מערכת הפעלה על דיסק אונקי:
@A0533057932 משום מה רופוס לא אצל כולם נותן לבחור ''תמונת דיסק''
אבל כתבת תמונת דיסק לא???? לא אמרת to go!
-
@a-y-f אמר בהאם ניתן להתקין מערכת הפעלה על דיסק אונקי:
למה כשאני יתקין מערכת הפעלה על אונקי זה יהיה איטי? הרי האונקי עובד על טכנולוגיית SSD?
eMMC (פחות מהיר מ-SSD)
-
@DANI123 ניסיתי כבר כמה iso ובדקתי אצל אחרים שעוד לפני שהם בוחרים iso כבר רשום להם קובץ תמונה
-
חברים יש תוכנת בשם Hello winto מכניסים לתוכנה את קובץ ה-ISO של WINDOWS בוחרים איזה גרסה להתקין (PRO HOEM )
ואחרי ההתקנה מעלים דרך ה-BOOT וזהו יש וינדוס על דיסק אונקי (זה איטי)
אני משמש עם SSD חיצוני של סאנדיסק וזה עובד מהר מאוד
WinToUSB_Free.exe ||טקסט מוסתר||
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות