האם ניתן להתקין מערכת הפעלה על דיסק אונקי
-
@A0533057932 משום מה רופוס לא אצל כולם נותן לבחור ''תמונת דיסק''
@klopkk אמר בהאם ניתן להתקין מערכת הפעלה על דיסק אונקי:
@A0533057932 משום מה רופוס לא אצל כולם נותן לבחור ''תמונת דיסק''
אבל כתבת תמונת דיסק לא???? לא אמרת to go!
-
@klopkk אמר בהאם ניתן להתקין מערכת הפעלה על דיסק אונקי:
@A0533057932 משום מה רופוס לא אצל כולם נותן לבחור ''תמונת דיסק''
אבל כתבת תמונת דיסק לא???? לא אמרת to go!
-
@klopkk אמר בהאם ניתן להתקין מערכת הפעלה על דיסק אונקי:
@A0533057932 משום מה רופוס לא אצל כולם נותן לבחור ''תמונת דיסק''
אבל כתבת תמונת דיסק לא???? לא אמרת to go!
-
@a-y-f אמר בהאם ניתן להתקין מערכת הפעלה על דיסק אונקי:
למה כשאני יתקין מערכת הפעלה על אונקי זה יהיה איטי? הרי האונקי עובד על טכנולוגיית SSD?
eMMC (פחות מהיר מ-SSD)
-
@DANI123 ניסיתי כבר כמה iso ובדקתי אצל אחרים שעוד לפני שהם בוחרים iso כבר רשום להם קובץ תמונה
-
חברים יש תוכנת בשם Hello winto מכניסים לתוכנה את קובץ ה-ISO של WINDOWS בוחרים איזה גרסה להתקין (PRO HOEM )
ואחרי ההתקנה מעלים דרך ה-BOOT וזהו יש וינדוס על דיסק אונקי (זה איטי)
אני משמש עם SSD חיצוני של סאנדיסק וזה עובד מהר מאוד
WinToUSB_Free.exe ||טקסט מוסתר|| -
לא עברתי על כל השרשור אבל מנסיון כך דיסק און-קי 32GB[מינימום- ל64 יביות ול-32 נראה לי שאמור להספיק 16] ותצרוב עם רופוס קובץ ISO לווינדוס טו-גו כך בחשבון שהצריבה יכולה להימשך כמה שעות תלוי במחשב שצורב ובמהירות הדיסק בכל מקרה זה איטי ומועד לקריסות בעבודה כבדה אפי' של התקנת אופיס פרו' וכו',
אם אתה רוצה קישורים [ניתן לחפש לבד בגוגל אבל איך שבא לך] שלח לי בפרטי [אחרת אני לא רואה את כל מה שיש].
-
לא עברתי על כל השרשור אבל מנסיון כך דיסק און-קי 32GB[מינימום- ל64 יביות ול-32 נראה לי שאמור להספיק 16] ותצרוב עם רופוס קובץ ISO לווינדוס טו-גו כך בחשבון שהצריבה יכולה להימשך כמה שעות תלוי במחשב שצורב ובמהירות הדיסק בכל מקרה זה איטי ומועד לקריסות בעבודה כבדה אפי' של התקנת אופיס פרו' וכו',
אם אתה רוצה קישורים [ניתן לחפש לבד בגוגל אבל איך שבא לך] שלח לי בפרטי [אחרת אני לא רואה את כל מה שיש].
@MERS אמר בהאם ניתן להתקין מערכת הפעלה על דיסק אונקי:
לא עברתי על כל השרשור אבל מנסיון כך דיסק און-קי 32GB[מינימום- ל64 יביות ול-32 נראה לי שאמור להספיק 16] ותצרוב עם רופוס קובץ ISO לווינדוס טו-גו כך בחשבון שהצריבה יכולה להימשך כמה שעות תלוי במחשב שצורב ובמהירות הדיסק בכל מקרה זה איטי ומועד לקריסות בעבודה כבדה אפי' של התקנת אופיס פרו' וכו',
אם אתה רוצה קישורים [ניתן לחפש לבד בגוגל אבל איך שבא לך] שלח לי בפרטי [אחרת אני לא רואה את כל מה שיש].
לעמים יש גם תקלה של מסך כחול מוכר?
יודע איך מסדרים?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות