סיסמא שנשמרה בכרום - לא מוצגת אוטומטית בממשק הכניסה של אתר
-
נכנסתי לאתר משו"ב (תוכנת ווב ניהול בית ספרית).
הכניסה דורשת מכל משתמש - סיסמא. יצרתי סיסמא.
ביקשתי מהכרום לעשות שמירה אוטומטית של הסיסמא (כנגד שם המשתמש).
בכניסה הבאה, הכרום אכן מציע לי את הסיסמא אך בלחיצה עליה היא לא נקלטת בממשק הכניסה.
אני מאמין שזה קורה בעוד אתרים.
השאלה היא איך פותרים את הבעיה הזו???
אשמח להכוונה -
נכנסתי לאתר משו"ב (תוכנת ווב ניהול בית ספרית).
הכניסה דורשת מכל משתמש - סיסמא. יצרתי סיסמא.
ביקשתי מהכרום לעשות שמירה אוטומטית של הסיסמא (כנגד שם המשתמש).
בכניסה הבאה, הכרום אכן מציע לי את הסיסמא אך בלחיצה עליה היא לא נקלטת בממשק הכניסה.
אני מאמין שזה קורה בעוד אתרים.
השאלה היא איך פותרים את הבעיה הזו???
אשמח להכוונה@שרוני אמר בסיסמא שנשמרה בכרום - לא מוצגת אוטומטית בממשק הכניסה של אתר:
נכנסתי לאתר משו"ב (תוכנת ווב ניהול בית ספרית).
הכניסה דורשת מכל משתמש - סיסמא. יצרתי סיסמא.
ביקשתי מהכרום לעשות שמירה אוטומטית של הסיסמא (כנגד שם המשתמש).
בכניסה הבאה, הכרום אכן מציע לי את הסיסמא אך בלחיצה עליה היא לא נקלטת בממשק הכניסה.
אני מאמין שזה קורה בעוד אתרים.
השאלה היא איך פותרים את הבעיה הזו???
אשמח להכוונהמה קורה כשאתה עושה אנטר
אנטר -
@שרוני אמר בסיסמא שנשמרה בכרום - לא מוצגת אוטומטית בממשק הכניסה של אתר:
נכנסתי לאתר משו"ב (תוכנת ווב ניהול בית ספרית).
הכניסה דורשת מכל משתמש - סיסמא. יצרתי סיסמא.
ביקשתי מהכרום לעשות שמירה אוטומטית של הסיסמא (כנגד שם המשתמש).
בכניסה הבאה, הכרום אכן מציע לי את הסיסמא אך בלחיצה עליה היא לא נקלטת בממשק הכניסה.
אני מאמין שזה קורה בעוד אתרים.
השאלה היא איך פותרים את הבעיה הזו???
אשמח להכוונהמה קורה כשאתה עושה אנטר
אנטר@פישל אמר בסיסמא שנשמרה בכרום - לא מוצגת אוטומטית בממשק הכניסה של אתר:
@שרוני אמר בסיסמא שנשמרה בכרום - לא מוצגת אוטומטית בממשק הכניסה של אתר:
נכנסתי לאתר משו"ב (תוכנת ווב ניהול בית ספרית).
הכניסה דורשת מכל משתמש - סיסמא. יצרתי סיסמא.
ביקשתי מהכרום לעשות שמירה אוטומטית של הסיסמא (כנגד שם המשתמש).
בכניסה הבאה, הכרום אכן מציע לי את הסיסמא אך בלחיצה עליה היא לא נקלטת בממשק הכניסה.
אני מאמין שזה קורה בעוד אתרים.
השאלה היא איך פותרים את הבעיה הזו???
אשמח להכוונהמה קורה כשאתה עושה אנטר
אנטרזה לא מגיע לשלב הזה. בעיקרון צריך לסמן עם העכבר ואז לחיצה שמאלית
-
@פישל אמר בסיסמא שנשמרה בכרום - לא מוצגת אוטומטית בממשק הכניסה של אתר:
@שרוני אמר בסיסמא שנשמרה בכרום - לא מוצגת אוטומטית בממשק הכניסה של אתר:
נכנסתי לאתר משו"ב (תוכנת ווב ניהול בית ספרית).
הכניסה דורשת מכל משתמש - סיסמא. יצרתי סיסמא.
ביקשתי מהכרום לעשות שמירה אוטומטית של הסיסמא (כנגד שם המשתמש).
בכניסה הבאה, הכרום אכן מציע לי את הסיסמא אך בלחיצה עליה היא לא נקלטת בממשק הכניסה.
אני מאמין שזה קורה בעוד אתרים.
השאלה היא איך פותרים את הבעיה הזו???
אשמח להכוונהמה קורה כשאתה עושה אנטר
אנטרזה לא מגיע לשלב הזה. בעיקרון צריך לסמן עם העכבר ואז לחיצה שמאלית
@שרוני אמר בסיסמא שנשמרה בכרום - לא מוצגת אוטומטית בממשק הכניסה של אתר:
@פישל אמר בסיסמא שנשמרה בכרום - לא מוצגת אוטומטית בממשק הכניסה של אתר:
@שרוני אמר בסיסמא שנשמרה בכרום - לא מוצגת אוטומטית בממשק הכניסה של אתר:
נכנסתי לאתר משו"ב (תוכנת ווב ניהול בית ספרית).
הכניסה דורשת מכל משתמש - סיסמא. יצרתי סיסמא.
ביקשתי מהכרום לעשות שמירה אוטומטית של הסיסמא (כנגד שם המשתמש).
בכניסה הבאה, הכרום אכן מציע לי את הסיסמא אך בלחיצה עליה היא לא נקלטת בממשק הכניסה.
אני מאמין שזה קורה בעוד אתרים.
השאלה היא איך פותרים את הבעיה הזו???
אשמח להכוונהמה קורה כשאתה עושה אנטר
אנטרזה לא מגיע לשלב הזה. בעיקרון צריך לסמן עם העכבר ואז לחיצה שמאלית
לחצת טוב ולא הצליח אין לי מה לעזור
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות