דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. כללי - עזרה הדדית
  3. סיסמא שנשמרה בכרום - לא מוצגת אוטומטית בממשק הכניסה של אתר

סיסמא שנשמרה בכרום - לא מוצגת אוטומטית בממשק הכניסה של אתר

מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי - עזרה הדדית
4 פוסטים 2 כותבים 178 צפיות 1 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ש מנותק
    ש מנותק
    שרוני
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    נכנסתי לאתר משו"ב (תוכנת ווב ניהול בית ספרית).
    הכניסה דורשת מכל משתמש - סיסמא. יצרתי סיסמא.
    ביקשתי מהכרום לעשות שמירה אוטומטית של הסיסמא (כנגד שם המשתמש).
    בכניסה הבאה, הכרום אכן מציע לי את הסיסמא אך בלחיצה עליה היא לא נקלטת בממשק הכניסה.
    אני מאמין שזה קורה בעוד אתרים.
    השאלה היא איך פותרים את הבעיה הזו???
    אשמח להכוונה

    פישלפ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ש שרוני

      נכנסתי לאתר משו"ב (תוכנת ווב ניהול בית ספרית).
      הכניסה דורשת מכל משתמש - סיסמא. יצרתי סיסמא.
      ביקשתי מהכרום לעשות שמירה אוטומטית של הסיסמא (כנגד שם המשתמש).
      בכניסה הבאה, הכרום אכן מציע לי את הסיסמא אך בלחיצה עליה היא לא נקלטת בממשק הכניסה.
      אני מאמין שזה קורה בעוד אתרים.
      השאלה היא איך פותרים את הבעיה הזו???
      אשמח להכוונה

      פישלפ מנותק
      פישלפ מנותק
      פישל
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @שרוני אמר בסיסמא שנשמרה בכרום - לא מוצגת אוטומטית בממשק הכניסה של אתר:

      נכנסתי לאתר משו"ב (תוכנת ווב ניהול בית ספרית).
      הכניסה דורשת מכל משתמש - סיסמא. יצרתי סיסמא.
      ביקשתי מהכרום לעשות שמירה אוטומטית של הסיסמא (כנגד שם המשתמש).
      בכניסה הבאה, הכרום אכן מציע לי את הסיסמא אך בלחיצה עליה היא לא נקלטת בממשק הכניסה.
      אני מאמין שזה קורה בעוד אתרים.
      השאלה היא איך פותרים את הבעיה הזו???
      אשמח להכוונה

      מה קורה כשאתה עושה אנטר
      אנטר

      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • פישלפ פישל

        @שרוני אמר בסיסמא שנשמרה בכרום - לא מוצגת אוטומטית בממשק הכניסה של אתר:

        נכנסתי לאתר משו"ב (תוכנת ווב ניהול בית ספרית).
        הכניסה דורשת מכל משתמש - סיסמא. יצרתי סיסמא.
        ביקשתי מהכרום לעשות שמירה אוטומטית של הסיסמא (כנגד שם המשתמש).
        בכניסה הבאה, הכרום אכן מציע לי את הסיסמא אך בלחיצה עליה היא לא נקלטת בממשק הכניסה.
        אני מאמין שזה קורה בעוד אתרים.
        השאלה היא איך פותרים את הבעיה הזו???
        אשמח להכוונה

        מה קורה כשאתה עושה אנטר
        אנטר

        ש מנותק
        ש מנותק
        שרוני
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @פישל אמר בסיסמא שנשמרה בכרום - לא מוצגת אוטומטית בממשק הכניסה של אתר:

        @שרוני אמר בסיסמא שנשמרה בכרום - לא מוצגת אוטומטית בממשק הכניסה של אתר:

        נכנסתי לאתר משו"ב (תוכנת ווב ניהול בית ספרית).
        הכניסה דורשת מכל משתמש - סיסמא. יצרתי סיסמא.
        ביקשתי מהכרום לעשות שמירה אוטומטית של הסיסמא (כנגד שם המשתמש).
        בכניסה הבאה, הכרום אכן מציע לי את הסיסמא אך בלחיצה עליה היא לא נקלטת בממשק הכניסה.
        אני מאמין שזה קורה בעוד אתרים.
        השאלה היא איך פותרים את הבעיה הזו???
        אשמח להכוונה

        מה קורה כשאתה עושה אנטר
        אנטר

        זה לא מגיע לשלב הזה. בעיקרון צריך לסמן עם העכבר ואז לחיצה שמאלית

        פישלפ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ש שרוני

          @פישל אמר בסיסמא שנשמרה בכרום - לא מוצגת אוטומטית בממשק הכניסה של אתר:

          @שרוני אמר בסיסמא שנשמרה בכרום - לא מוצגת אוטומטית בממשק הכניסה של אתר:

          נכנסתי לאתר משו"ב (תוכנת ווב ניהול בית ספרית).
          הכניסה דורשת מכל משתמש - סיסמא. יצרתי סיסמא.
          ביקשתי מהכרום לעשות שמירה אוטומטית של הסיסמא (כנגד שם המשתמש).
          בכניסה הבאה, הכרום אכן מציע לי את הסיסמא אך בלחיצה עליה היא לא נקלטת בממשק הכניסה.
          אני מאמין שזה קורה בעוד אתרים.
          השאלה היא איך פותרים את הבעיה הזו???
          אשמח להכוונה

          מה קורה כשאתה עושה אנטר
          אנטר

          זה לא מגיע לשלב הזה. בעיקרון צריך לסמן עם העכבר ואז לחיצה שמאלית

          פישלפ מנותק
          פישלפ מנותק
          פישל
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @שרוני אמר בסיסמא שנשמרה בכרום - לא מוצגת אוטומטית בממשק הכניסה של אתר:

          @פישל אמר בסיסמא שנשמרה בכרום - לא מוצגת אוטומטית בממשק הכניסה של אתר:

          @שרוני אמר בסיסמא שנשמרה בכרום - לא מוצגת אוטומטית בממשק הכניסה של אתר:

          נכנסתי לאתר משו"ב (תוכנת ווב ניהול בית ספרית).
          הכניסה דורשת מכל משתמש - סיסמא. יצרתי סיסמא.
          ביקשתי מהכרום לעשות שמירה אוטומטית של הסיסמא (כנגד שם המשתמש).
          בכניסה הבאה, הכרום אכן מציע לי את הסיסמא אך בלחיצה עליה היא לא נקלטת בממשק הכניסה.
          אני מאמין שזה קורה בעוד אתרים.
          השאלה היא איך פותרים את הבעיה הזו???
          אשמח להכוונה

          מה קורה כשאתה עושה אנטר
          אנטר

          זה לא מגיע לשלב הזה. בעיקרון צריך לסמן עם העכבר ואז לחיצה שמאלית

          לחצת טוב ולא הצליח אין לי מה לעזור

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0

          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

          הרשמה התחברות

          • התחברות

          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
          • פוסט ראשון
            פוסט אחרון
          0
          • חוקי הפורום
          • פופולרי
          • לא נפתר
          • משתמשים
          • חיפוש גוגל בפורום
          • צור קשר