דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. כללי - עזרה הדדית
  3. להשאיר חלון ברקע

להשאיר חלון ברקע

מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי - עזרה הדדית
37 פוסטים 6 כותבים 890 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ז זעירא דמן חבריא

    @חברים זה לא עושה כלום

    חבריםח מנותק
    חבריםח מנותק
    חברים
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חברים
    #17

    @זעירא-דמן-חבריא אמר בלהשאיר חלון ברקע:

    @חברים זה לא עושה כלום

    עשית כפי שכתוב...👇?

    @חברים אמר בלהשאיר חלון ברקע:

    לחיצה על ALT+TAB.

    ז תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • חבריםח חברים

      @זעירא-דמן-חבריא אמר בלהשאיר חלון ברקע:

      @חברים זה לא עושה כלום

      עשית כפי שכתוב...👇?

      @חברים אמר בלהשאיר חלון ברקע:

      לחיצה על ALT+TAB.

      ז מנותק
      ז מנותק
      זעירא דמן חבריא
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #18

      @חברים יש לי כמה חלונות פתוחים אני לא רוצה שהכל יקפוץ

      חבריםח תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ז זעירא דמן חבריא

        @חברים יש לי כמה חלונות פתוחים אני לא רוצה שהכל יקפוץ

        חבריםח מנותק
        חבריםח מנותק
        חברים
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חברים
        #19

        @זעירא-דמן-חבריא אמר בלהשאיר חלון ברקע:

        @חברים יש לי כמה חלונות פתוחים אני לא רוצה שהכל יקפוץ

        אז בלחיצה על ALT+TAB ניתן לבחור מ- בין החלונות הפתוחים, איזה אתה רוצה שתקפוץ לך עכשיו על המסך.

        ז תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • חבריםח חברים

          @זעירא-דמן-חבריא אמר בלהשאיר חלון ברקע:

          @חברים יש לי כמה חלונות פתוחים אני לא רוצה שהכל יקפוץ

          אז בלחיצה על ALT+TAB ניתן לבחור מ- בין החלונות הפתוחים, איזה אתה רוצה שתקפוץ לך עכשיו על המסך.

          ז מנותק
          ז מנותק
          זעירא דמן חבריא
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #20

          @חברים 😊 מידי ארוך

          חבריםח תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • ז זעירא דמן חבריא

            @חברים 😊 מידי ארוך

            חבריםח מנותק
            חבריםח מנותק
            חברים
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #21

            @זעירא-דמן-חבריא אמר בלהשאיר חלון ברקע:

            @חברים 😊 מידי ארוך

            בסדר גמור!
            אז בא נמתין ל @פישל 👇

            @פישל אמר בלהשאיר חלון ברקע:

            מה ש @חברים לא טוב???
            כי יש לי פתרון...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • פישלפ מנותק
              פישלפ מנותק
              פישל
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #22

              לפאוורשל זה נראה לי

              https://github.com/bkfarnsworth/Always-On-Top-PS-Script/blob/master/Always_On_Top.ps1

              https://github.com/bkfarnsworth/Always-On-Top-PS-Script

              אני לא כל כך יודע אבל CHV ידע להסתדר עם זה אולי גם אני אבל זה יארוך יותר זמן 😊
              בכל מקרה אני התכוונתי לזה
              https://www.howtogeek.com/196958/the-3-best-ways-to-make-a-window-always-on-top-on-windows/

              ז תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • פישלפ פישל

                לפאוורשל זה נראה לי

                https://github.com/bkfarnsworth/Always-On-Top-PS-Script/blob/master/Always_On_Top.ps1

                https://github.com/bkfarnsworth/Always-On-Top-PS-Script

                אני לא כל כך יודע אבל CHV ידע להסתדר עם זה אולי גם אני אבל זה יארוך יותר זמן 😊
                בכל מקרה אני התכוונתי לזה
                https://www.howtogeek.com/196958/the-3-best-ways-to-make-a-window-always-on-top-on-windows/

                ז מנותק
                ז מנותק
                זעירא דמן חבריא
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #23

                @פישל אמר בלהשאיר חלון ברקע:

                לפאוורשל זה נראה לי

                https://github.com/bkfarnsworth/Always-On-Top-PS-Script/blob/master/Always_On_Top.ps1

                https://github.com/bkfarnsworth/Always-On-Top-PS-Script

                אני לא כל כך יודע אבל CHV ידע להסתדר עם זה אולי גם אני אבל זה יארוך יותר זמן 😊
                מה עושים עם זה?

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • פישלפ מנותק
                  פישלפ מנותק
                  פישל
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי פישל
                  #24

                  הדרכה מעשית
                  להוריד את זה
                  https://github.com/bkfarnsworth/Always-On-Top-PS-Script
                  להריץ את הקובץ PS1 בפאוורשל ושם לבחור איזה חלון יבוא לקידמה זהו 😄
                  קרדיט ל @chv

                  https://www.sordum.org/9182/window-topmost-control-v1-2/

                  ז תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • פישלפ פישל

                    הדרכה מעשית
                    להוריד את זה
                    https://github.com/bkfarnsworth/Always-On-Top-PS-Script
                    להריץ את הקובץ PS1 בפאוורשל ושם לבחור איזה חלון יבוא לקידמה זהו 😄
                    קרדיט ל @chv

                    https://www.sordum.org/9182/window-topmost-control-v1-2/

                    ז מנותק
                    ז מנותק
                    זעירא דמן חבריא
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #25

                    @פישל אמר בלהשאיר חלון ברקע:

                    להריץ את הקובץ PS1 בפאוורשל ושם לבחור איזה חלון יבוא לקידמה זהו

                    איך מריצים ? העתק הדבק?
                    ואיך מגדירים איזה חלון?

                    פישלפ chvC 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • ז זעירא דמן חבריא

                      @פישל אמר בלהשאיר חלון ברקע:

                      להריץ את הקובץ PS1 בפאוורשל ושם לבחור איזה חלון יבוא לקידמה זהו

                      איך מריצים ? העתק הדבק?
                      ואיך מגדירים איזה חלון?

                      פישלפ מנותק
                      פישלפ מנותק
                      פישל
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #26

                      @זעירא-דמן-חבריא אמר בלהשאיר חלון ברקע:

                      @פישל אמר בלהשאיר חלון ברקע:

                      להריץ את הקובץ PS1 בפאוורשל ושם לבחור איזה חלון יבוא לקידמה זהו

                      איך מריצים ? העתק הדבק?
                      ואיך מגדירים איזה חלון?

                      תלחץ לחצן ימני ושם יש RUN ...משהו כזה לחץ עליו
                      יפתח חלון ושם יופיע לך איזה חלונות יש כרגע פתוח

                      ז תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • פישלפ פישל

                        @זעירא-דמן-חבריא אמר בלהשאיר חלון ברקע:

                        @פישל אמר בלהשאיר חלון ברקע:

                        להריץ את הקובץ PS1 בפאוורשל ושם לבחור איזה חלון יבוא לקידמה זהו

                        איך מריצים ? העתק הדבק?
                        ואיך מגדירים איזה חלון?

                        תלחץ לחצן ימני ושם יש RUN ...משהו כזה לחץ עליו
                        יפתח חלון ושם יופיע לך איזה חלונות יש כרגע פתוח

                        ז מנותק
                        ז מנותק
                        זעירא דמן חבריא
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #27

                        @פישל אמר בלהשאיר חלון ברקע:

                        איך מריצים ? העתק הדבק?

                        פישלפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ז זעירא דמן חבריא

                          @פישל אמר בלהשאיר חלון ברקע:

                          איך מריצים ? העתק הדבק?

                          פישלפ מנותק
                          פישלפ מנותק
                          פישל
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #28

                          @זעירא-דמן-חבריא אמר בלהשאיר חלון ברקע:

                          @פישל אמר בלהשאיר חלון ברקע:

                          איך מריצים ? העתק הדבק?

                          תלחץ לחצן ימני ושם יש RUN ...משהו כזה לחץ עליו
                          יפתח חלון ושם יופיע לך איזה חלונות יש כרגע פתוח

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ז זעירא דמן חבריא

                            @פישל אמר בלהשאיר חלון ברקע:

                            להריץ את הקובץ PS1 בפאוורשל ושם לבחור איזה חלון יבוא לקידמה זהו

                            איך מריצים ? העתק הדבק?
                            ואיך מגדירים איזה חלון?

                            chvC מנותק
                            chvC מנותק
                            chv
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #29

                            @זעירא-דמן-חבריא הנה תיקח זה מקופל ליישום EXE - Always_On_Top.exe
                            מוזר מאוד!! אבל אצלי במחשב זה לא עובד. פשוט לא מבצע את פעולתו.

                            בלוג

                            ז תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • chvC chv

                              @זעירא-דמן-חבריא הנה תיקח זה מקופל ליישום EXE - Always_On_Top.exe
                              מוזר מאוד!! אבל אצלי במחשב זה לא עובד. פשוט לא מבצע את פעולתו.

                              ז מנותק
                              ז מנותק
                              זעירא דמן חבריא
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #30

                              @chv a62bc55e-8e05-40fd-9f77-d5e13ee31c1d-image.png מה זה?

                              מישהו12מ chvC 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • ז זעירא דמן חבריא

                                @chv a62bc55e-8e05-40fd-9f77-d5e13ee31c1d-image.png מה זה?

                                מישהו12מ מנותק
                                מישהו12מ מנותק
                                מישהו12
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #31

                                @זעירא-דמן-חבריא בחירת חלון

                                הבלוג שלי
                                https://aiv-dev.com/he-IL/

                                ז תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • ז זעירא דמן חבריא

                                  @chv a62bc55e-8e05-40fd-9f77-d5e13ee31c1d-image.png מה זה?

                                  chvC מנותק
                                  chvC מנותק
                                  chv
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #32

                                  @זעירא-דמן-חבריא זה הפלט של הסקריפט אחרי שבחרת חלון, הוא כותב מה נבחר. אני יכול לבטל את זה.

                                  בלוג

                                  ז תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מישהו12מ מישהו12

                                    @זעירא-דמן-חבריא בחירת חלון

                                    ז מנותק
                                    ז מנותק
                                    זעירא דמן חבריא
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #33

                                    @מישהו12 אז כנראה יש לי אותו מחשב כמו @chv שזה לא עובד

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • chvC chv

                                      @זעירא-דמן-חבריא זה הפלט של הסקריפט אחרי שבחרת חלון, הוא כותב מה נבחר. אני יכול לבטל את זה.

                                      ז מנותק
                                      ז מנותק
                                      זעירא דמן חבריא
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #34

                                      @chv אבל לא בחרתי כלום

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • chvC מנותק
                                        chvC מנותק
                                        chv
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #35

                                        @זעירא-דמן-חבריא לכן זה ריק..

                                        בלוג

                                        ז תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • chvC chv

                                          @זעירא-דמן-חבריא לכן זה ריק..

                                          ז מנותק
                                          ז מנותק
                                          זעירא דמן חבריא
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #36

                                          @chv אז אין לך פיתרון?

                                          chvC תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר