להשאיר חלון ברקע
-
הדרכה מעשית
להוריד את זה
https://github.com/bkfarnsworth/Always-On-Top-PS-Script
להריץ את הקובץ PS1 בפאוורשל ושם לבחור איזה חלון יבוא לקידמה זהו
קרדיט ל @chv@פישל אמר בלהשאיר חלון ברקע:
להריץ את הקובץ PS1 בפאוורשל ושם לבחור איזה חלון יבוא לקידמה זהו
איך מריצים ? העתק הדבק?
ואיך מגדירים איזה חלון? -
@פישל אמר בלהשאיר חלון ברקע:
להריץ את הקובץ PS1 בפאוורשל ושם לבחור איזה חלון יבוא לקידמה זהו
איך מריצים ? העתק הדבק?
ואיך מגדירים איזה חלון?@זעירא-דמן-חבריא אמר בלהשאיר חלון ברקע:
@פישל אמר בלהשאיר חלון ברקע:
להריץ את הקובץ PS1 בפאוורשל ושם לבחור איזה חלון יבוא לקידמה זהו
איך מריצים ? העתק הדבק?
ואיך מגדירים איזה חלון?תלחץ לחצן ימני ושם יש RUN ...משהו כזה לחץ עליו
יפתח חלון ושם יופיע לך איזה חלונות יש כרגע פתוח -
@זעירא-דמן-חבריא אמר בלהשאיר חלון ברקע:
@פישל אמר בלהשאיר חלון ברקע:
להריץ את הקובץ PS1 בפאוורשל ושם לבחור איזה חלון יבוא לקידמה זהו
איך מריצים ? העתק הדבק?
ואיך מגדירים איזה חלון?תלחץ לחצן ימני ושם יש RUN ...משהו כזה לחץ עליו
יפתח חלון ושם יופיע לך איזה חלונות יש כרגע פתוח@פישל אמר בלהשאיר חלון ברקע:
איך מריצים ? העתק הדבק?
-
@פישל אמר בלהשאיר חלון ברקע:
איך מריצים ? העתק הדבק?
@זעירא-דמן-חבריא אמר בלהשאיר חלון ברקע:
@פישל אמר בלהשאיר חלון ברקע:
איך מריצים ? העתק הדבק?
תלחץ לחצן ימני ושם יש RUN ...משהו כזה לחץ עליו
יפתח חלון ושם יופיע לך איזה חלונות יש כרגע פתוח -
@פישל אמר בלהשאיר חלון ברקע:
להריץ את הקובץ PS1 בפאוורשל ושם לבחור איזה חלון יבוא לקידמה זהו
איך מריצים ? העתק הדבק?
ואיך מגדירים איזה חלון?@זעירא-דמן-חבריא הנה תיקח זה מקופל ליישום EXE - Always_On_Top.exe
מוזר מאוד!! אבל אצלי במחשב זה לא עובד. פשוט לא מבצע את פעולתו. -
@זעירא-דמן-חבריא הנה תיקח זה מקופל ליישום EXE - Always_On_Top.exe
מוזר מאוד!! אבל אצלי במחשב זה לא עובד. פשוט לא מבצע את פעולתו.@chv
מה זה? -
@chv
מה זה? -
@chv
מה זה?@זעירא-דמן-חבריא זה הפלט של הסקריפט אחרי שבחרת חלון, הוא כותב מה נבחר. אני יכול לבטל את זה.
-
@זעירא-דמן-חבריא בחירת חלון
-
@זעירא-דמן-חבריא זה הפלט של הסקריפט אחרי שבחרת חלון, הוא כותב מה נבחר. אני יכול לבטל את זה.
@chv אבל לא בחרתי כלום
-
@זעירא-דמן-חבריא לכן זה ריק..
-
@זעירא-דמן-חבריא לכן זה ריק..
@chv אז אין לך פיתרון?
-
@chv אז אין לך פיתרון?
@זעירא-דמן-חבריא לא יודע. זה פשוט לא עובד..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות