יש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?
-
@NTN318318 אמר ביש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?:
שלום אני צריך גירסה כשרה לשיאומי ל50 טלפונים מי שיודע שיעדכן אותי בקשה
ואלו הם מוכרי הגרסאות @0533133A @כוכב-ירושלמי @ishay @יוני @שלום-כהן @HVUSV1234 @itapi @אהרלה-המעצב @NATI
-
@NTN318318 אמר ביש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?:
שלום אני צריך גירסה כשרה לשיאומי ל50 טלפונים מי שיודע שיעדכן אותי בקשה
ואלו הם מוכרי הגרסאות @0533133A @כוכב-ירושלמי @ishay @יוני @שלום-כהן @HVUSV1234 @itapi @אהרלה-המעצב @NATI
@להבין-ולהשכיל אמר ביש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?:
@NTN318318 אמר ביש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?:
שלום אני צריך גירסה כשרה לשיאומי ל50 טלפונים מי שיודע שיעדכן אותי בקשה
ואלו הם מוכרי הגרסאות @0533133A @כוכב-ירושלמי @ishay @יוני @שלום-כהן @HVUSV1234 @itapi @אהרלה-המעצב @NATI
לא הרי זה כהרי זה...
-
@להבין-ולהשכיל אמר ביש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?:
@NTN318318 אמר ביש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?:
שלום אני צריך גירסה כשרה לשיאומי ל50 טלפונים מי שיודע שיעדכן אותי בקשה
ואלו הם מוכרי הגרסאות @0533133A @כוכב-ירושלמי @ishay @יוני @שלום-כהן @HVUSV1234 @itapi @אהרלה-המעצב @NATI
לא הרי זה כהרי זה...
@itapi אמר ביש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?:
@להבין-ולהשכיל אמר ביש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?:
@NTN318318 אמר ביש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?:
שלום אני צריך גירסה כשרה לשיאומי ל50 טלפונים מי שיודע שיעדכן אותי בקשה
ואלו הם מוכרי הגרסאות @0533133A @כוכב-ירושלמי @ishay @יוני @שלום-כהן @HVUSV1234 @itapi @אהרלה-המעצב @NATI
לא הרי זה כהרי זה...
אין נחתום מעיד על עיסתו

-
@NTN318318
דבר איתי בפרטי יש בזה הרבה סוגים של גירסאות ובכל גירסה יש את ה+ והמינוסים שלה מוזמן לדבר איתי 0533110845 -
@NTN318318 אם אני אתה רוצה אני עושה כולל חותמת מאושר
-
אני לא עושה כולל חותמת מאושר אבל אני מוכר כולל חותמת מאושר דבר בפרטי
-
@NTN318318 אם אני אתה רוצה אני עושה כולל חותמת מאושר
@אהרלה-המעצב
איך אפשר ליצור איתך קשר??? -
@אהרלה-המעצב
איך אפשר ליצור איתך קשר???@5574 בפרטי
-
@5574 בפרטי
-
@Yair אני אשמח לקבל אימייל או מספר של טלפון של מי שיכול לצרוב לי עברית מרחוק. בתודה מראש
-
פשוט אני לא נמצא בארץ וגם לא אוכל להגיע בקרוב ואני צריך את זה בהקדם האפשרי
-
פשוט אני לא נמצא בארץ וגם לא אוכל להגיע בקרוב ואני צריך את זה בהקדם האפשרי
-
@YItzhok770
@itapi
יש לו את אחת הגרסאות הכי טובות, והוא צורב מרחוק@מישהו12 בגלל שאני משתמש חד אני ליכול להשתמש בצ׳אטת אם אפשר לשלוח אימייל או משהו
-
@ארי הנוקיות החדשים עם גרסא משופרת, עם אופצייה להסרת התקנות של אפליקציות נבחרות.
עברית לקין2/2פרו. -
@ארי הנוקיות החדשים עם גרסא משופרת, עם אופצייה להסרת התקנות של אפליקציות נבחרות.
עברית לקין2/2פרו. -
@Yair אמר ביש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?:
@ארי הנוקיות החדשים עם גרסא משופרת, עם אופצייה להסרת התקנות של אפליקציות נבחרות.
עברית לקין2/2פרו.@Yair "אפליקציות"...

-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות