יש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?
-
@Yair אני אשמח לקבל אימייל או מספר של טלפון של מי שיכול לצרוב לי עברית מרחוק. בתודה מראש
-
פשוט אני לא נמצא בארץ וגם לא אוכל להגיע בקרוב ואני צריך את זה בהקדם האפשרי
-
פשוט אני לא נמצא בארץ וגם לא אוכל להגיע בקרוב ואני צריך את זה בהקדם האפשרי
-
@YItzhok770
@itapi
יש לו את אחת הגרסאות הכי טובות, והוא צורב מרחוק@מישהו12 בגלל שאני משתמש חד אני ליכול להשתמש בצ׳אטת אם אפשר לשלוח אימייל או משהו
-
@ארי הנוקיות החדשים עם גרסא משופרת, עם אופצייה להסרת התקנות של אפליקציות נבחרות.
עברית לקין2/2פרו. -
@ארי הנוקיות החדשים עם גרסא משופרת, עם אופצייה להסרת התקנות של אפליקציות נבחרות.
עברית לקין2/2פרו. -
@Yair אמר ביש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?:
@ארי הנוקיות החדשים עם גרסא משופרת, עם אופצייה להסרת התקנות של אפליקציות נבחרות.
עברית לקין2/2פרו.@Yair "אפליקציות"...

-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות