דחוףףף פירמוט קובץ GrtPlayer
-
@ניטרלי @אביב-לוין הבעיה שזה לא קובץ אחד זה איזה 22 קבצים שבלעדיהם הסרטון לא עובד והוא לא מפרמט
@moshep אמר בדחוףףף פירמוט קובץ GrtPlayer:
@ניטרלי @אביב-לוין הבעיה שזה לא קובץ אחד זה איזה 22 קבצים שבלעדיהם הסרטון לא עובד והוא לא מפרמט
מה הוא כותב לך בפורמט פקטורי ?
כי יש שם אפשרות לתקייה אאל"ט... -
@moshep אמר בדחוףףף פירמוט קובץ GrtPlayer:
@ניטרלי @אביב-לוין הבעיה שזה לא קובץ אחד זה איזה 22 קבצים שבלעדיהם הסרטון לא עובד והוא לא מפרמט
מה הוא כותב לך בפורמט פקטורי ?
כי יש שם אפשרות לתקייה אאל"ט... -
@moshep אמר בדחוףףף פירמוט קובץ GrtPlayer:
@ניטרלי המרה נכשלה
מוזר....
ומה עם הפיתרון הזה ?@ניטרלי אמר בדחוףףף פירמוט קובץ GrtPlayer:
עיין פה !
-
צודק !!!!
פורמט פקטורי לא ממיר קבצים אלו...
בשביל זה יש את הנגן הזה
הוא מפעיל קבצים אלונגן גרינטק.exe -
צודק !!!!
פורמט פקטורי לא ממיר קבצים אלו...
בשביל זה יש את הנגן הזה
הוא מפעיל קבצים אלונגן גרינטק.exe -
@moshep אמר בדחוףףף פירמוט קובץ GrtPlayer:
@ניטרלי הקובץ הזה עובד לי גם בלי נגן גרינטק אבל אני רוצה לפרמט את זה
אההה....
עשית כבר חיפוש בגוגל ?
יש אחד המשתמשים שבנה חיפוש גוגל אאל"ט לכל הפורמים ה"חרדים" ביחד.... -
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
