אתגר - האם אפשר להתקין על מחשב נעול שנשכחה סיסמה
-
@רעהו-יעזורו אפשרי אבל גם אפשרי לפרוץ סיסמה
@שלמה-ווייס
אפשרי הראשון - זה התקנה פשוטה או תהליך מורכב? -
@שלמה-ווייס
אפשרי הראשון - זה התקנה פשוטה או תהליך מורכב?@רעהו-יעזורו תהליך מאדדדד פשוט
-
@רעהו-יעזורו תהליך מאדדדד פשוט
@שלמה-ווייס
אם הבנתי נכון
זה לא רק התקנה רגילה של ווינדוס אלא צריך תהליך לפני ההתקנה ? -
@שלמה-ווייס
אם הבנתי נכון
זה לא רק התקנה רגילה של ווינדוס אלא צריך תהליך לפני ההתקנה ?@רעהו-יעזורו לא יודע למה אתה קורא תהליך מה שצריך זה להוריד קובץ ISO של מערכת ההפעלה ולצרוב על אונקי עם רופוס והעלות מהבוט כשתחליט ללכת על זה נעזור לך בל"נ
-
@ישראל10 אמר באתגר - האם אפשר להתקין על מחשב נעול שנשכחה סיסמה:
יהודה-12 לא נכון, זה נשמר בתוך תקיית ווינדוס-משהו, [לא זוכר איך קוראים לתקייה הזאת].
לא בהתקנה נקיה
התקנה נקיה (דרך הביוס) זה אומר למחוק הכל ולהתקין מחדש.
נ. ב. לתיקיה קוראים windows old -
@ישראל10 אמר באתגר - האם אפשר להתקין על מחשב נעול שנשכחה סיסמה:
יהודה-12 לא נכון, זה נשמר בתוך תקיית ווינדוס-משהו, [לא זוכר איך קוראים לתקייה הזאת].
לא בהתקנה נקיה
התקנה נקיה (דרך הביוס) זה אומר למחוק הכל ולהתקין מחדש.
נ. ב. לתיקיה קוראים windows old -
לא לסמוך על ביל גייטס שהחומר הישן אכן ימצא בתיקיית windows.old
לגבות את החומר החשוב לפני זה
מעשים בכל יום עקב בעיות כאלה ואחרות שהחומר הלך -
@yosi44 או לפרוץ לבד.או להוציא את החומר דרך livecd של לינוקס או דיסק הצלה ורק אז להתקין.
אם זה וינדוס 7 זה ממש קל לפרוץ את הסיסמא.עשיתי כמה פעמים -
@משה-מזרחי דרך נוחות הגישה
מה זה הגירסאות החדשות 2004 ? -
@משה-מזרחי דרך נוחות הגישה
מה זה הגירסאות החדשות 2004 ? -
@משה-מזרחי כן יש לי 2004 ואני פורץ דרך נוחות הגישה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות