אתגר - האם אפשר להתקין על מחשב נעול שנשכחה סיסמה
-
@ישראל10 אמר באתגר - האם אפשר להתקין על מחשב נעול שנשכחה סיסמה:
יהודה-12 לא נכון, זה נשמר בתוך תקיית ווינדוס-משהו, [לא זוכר איך קוראים לתקייה הזאת].
לא בהתקנה נקיה
התקנה נקיה (דרך הביוס) זה אומר למחוק הכל ולהתקין מחדש.
נ. ב. לתיקיה קוראים windows old -
לא לסמוך על ביל גייטס שהחומר הישן אכן ימצא בתיקיית windows.old
לגבות את החומר החשוב לפני זה
מעשים בכל יום עקב בעיות כאלה ואחרות שהחומר הלך -
@yosi44 או לפרוץ לבד.או להוציא את החומר דרך livecd של לינוקס או דיסק הצלה ורק אז להתקין.
אם זה וינדוס 7 זה ממש קל לפרוץ את הסיסמא.עשיתי כמה פעמים -
@משה-מזרחי דרך נוחות הגישה
מה זה הגירסאות החדשות 2004 ? -
@משה-מזרחי דרך נוחות הגישה
מה זה הגירסאות החדשות 2004 ? -
@משה-מזרחי כן יש לי 2004 ואני פורץ דרך נוחות הגישה
-
@EMG
אין בעיה על פריצות כאלה
ופה יש כמה מומחים שאמרו שא"א
https://mitmachim.top/post/163966@משה-מזרחי תנסה דרך זה https://www.youtube.com/watch?v=be4dAGQ5HXQ
אני לא עושה ככה אבל אני ממהר אין לי זמן עכשיו להסביר -
@EMG
אין בעיה על פריצות כאלה
ופה יש כמה מומחים שאמרו שא"א
https://mitmachim.top/post/163966@משה-מזרחי הצלחת ?
-
@משה-מזרחי הצלחת ?
@EMG בדיוק על זה אומרים לך כאן שב2004 זה לא עובד כי ווינדוס דורשים סיסמא כבר בכניסה לCMD שבתיקון איתחול
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות