עזרה - בהעברת משחקים ופתיחתם בC2
-
-
@אחד-מאנש אם הוא לא היה מסתדר הוא היה אומר
@איציק-דייטש ראיתי שעדיין דנים כאן על קישור דרך אנשי קשר ובגלל זה שאלתי את זה
-
@איציק-דייטש ראיתי שעדיין דנים כאן על קישור דרך אנשי קשר ובגלל זה שאלתי את זה
-
@אחד-מאנש תסתכל טוב תבין למה דנים פה על זה
-
@כהן-צדק אני לא מוצא את זה כרגע אבל זה הוראות_ליצירת_קישור_לפתיחת_היישומים.pdf לא מתאים לסי 2?
-
@כהן-צדק אני לא מוצא את זה כרגע אבל זה הוראות_ליצירת_קישור_לפתיחת_היישומים.pdf לא מתאים לסי 2?
@איציק-דייטש גם אם זה מתאים זה יביא אותו ליישומים ולא לקבצים שהתקבלו
(מה שכן הוא יכול על ידי מובימב לשים את הקבצים בישומים אבל אז הוא יכול כבר לשנות את התפריט...) -
@כהן-צדק אני לא מוצא את זה כרגע אבל זה הוראות_ליצירת_קישור_לפתיחת_היישומים.pdf לא מתאים לסי 2?
@איציק-דייטש זה לא עובד לי מה שכתוב שם
-
@איציק-דייטש זה לא עובד לי מה שכתוב שם
-
@איציק-דייטש זה לא עובד לי מה שכתוב שם
-
@ELAZAR1 אתה צריך שמישהו יכתוב לך מה הנתיב שמגיע לקבצים שהתקבלו אני לא יודע בכל אופן שיהיה לך בהצלחה!!!!!!!!!!
-
@ELAZAR1 יכול להיות ש @שלמה-ווייס יודע
-
@ELAZAR1 יכול להיות ש @שלמה-ווייס יודע
@איציק-דייטש מי זה ?
-
@איציק-דייטש מי זה ?
-
@ELAZAR1 תייגתי אותו זה אומר שהוא יקבל התראה והוא יבוא לפה לבד, רק צריך לחכות

@איציק-דייטש נו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות