עזרה - בהעברת משחקים ופתיחתם בC2
-
@איציק-דייטש זה לא עובד לי מה שכתוב שם
-
@איציק-דייטש זה לא עובד לי מה שכתוב שם
-
@ELAZAR1 אתה צריך שמישהו יכתוב לך מה הנתיב שמגיע לקבצים שהתקבלו אני לא יודע בכל אופן שיהיה לך בהצלחה!!!!!!!!!!
-
@ELAZAR1 יכול להיות ש @שלמה-ווייס יודע
-
@ELAZAR1 יכול להיות ש @שלמה-ווייס יודע
@איציק-דייטש מי זה ?
-
@איציק-דייטש מי זה ?
-
@ELAZAR1 תייגתי אותו זה אומר שהוא יקבל התראה והוא יבוא לפה לבד, רק צריך לחכות

@איציק-דייטש נו
-
@איציק-דייטש נו
-
@ELAZAR1 רציני איתך, הוא קיבל התראה וברגע שהוא יראה את זה הוא יבוא לפה
@איציק-דייטש כמה זמן לוקח לראות?
-
@איציק-דייטש כמה זמן לוקח לראות?
-
@ELAZAR1 ברגע שהוא מתחבר לאתר הוא יראה את זה
@איציק-דייטש תגיד לו שיתחבר
-
@איציק-דייטש תגיד לו שיתחבר
-
@איציק-דייטש גם הוא לא התחבר כבר הרבהזמן
-
@איציק-דייטש אולי מוטי יעזור לי
-
@איציק-דייטש אולי מוטי יעזור לי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות