עזרה - בהעברת משחקים ופתיחתם בC2
-
@איציק-דייטש אז מה?
-
@מוטי-ברנד ואיך אני עושה את זה?
-
@מוטי-ברנד ואיך אני עושה את זה?
-
@ELAZAR1 על פניו אתה יכול לגשת לזה כל פעם דרך קישור באנשי קשר
@איציק-דייטש ? -
@כהן-צדק צודק אבל זה בעייתי שכל פעם שאתה נכנס זה מתאפס המשחק ולא נשמר התקדמויות, ככה שמעתי ואף פעם לא בדקתי
@איציק-דייטש אולי בכל אופן תכתוב מה הנתיב של קבצים שהתקבלו (חיפשתי בפורום ולא מצאתי
) -
@איציק-דייטש אולי בכל אופן תכתוב מה הנתיב של קבצים שהתקבלו (חיפשתי בפורום ולא מצאתי
) -
-
-
@אחד-מאנש אם הוא לא היה מסתדר הוא היה אומר
@איציק-דייטש ראיתי שעדיין דנים כאן על קישור דרך אנשי קשר ובגלל זה שאלתי את זה
-
@איציק-דייטש ראיתי שעדיין דנים כאן על קישור דרך אנשי קשר ובגלל זה שאלתי את זה
-
@אחד-מאנש תסתכל טוב תבין למה דנים פה על זה
-
@כהן-צדק אני לא מוצא את זה כרגע אבל זה הוראות_ליצירת_קישור_לפתיחת_היישומים.pdf לא מתאים לסי 2?
-
@כהן-צדק אני לא מוצא את זה כרגע אבל זה הוראות_ליצירת_קישור_לפתיחת_היישומים.pdf לא מתאים לסי 2?
@איציק-דייטש גם אם זה מתאים זה יביא אותו ליישומים ולא לקבצים שהתקבלו
(מה שכן הוא יכול על ידי מובימב לשים את הקבצים בישומים אבל אז הוא יכול כבר לשנות את התפריט...) -
@כהן-צדק אני לא מוצא את זה כרגע אבל זה הוראות_ליצירת_קישור_לפתיחת_היישומים.pdf לא מתאים לסי 2?
@איציק-דייטש זה לא עובד לי מה שכתוב שם
-
@איציק-דייטש זה לא עובד לי מה שכתוב שם
-
@איציק-דייטש זה לא עובד לי מה שכתוב שם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות