עזרה - בהעברת משחקים ופתיחתם בC2
-
@ELAZAR1 יש לך אפשרות לערוך את התפריט כך תוכל להוסיף את האפשרות של קבצים, רוצה?
@איציק-דייטש אין לך קישור שיעזור לי
-
@איציק-דייטש אין לך קישור שיעזור לי
-
@ELAZAR1 אתה רוצה לערוך את התפריט
@איציק-דייטש מעדיף שלא
-
@איציק-דייטש מעדיף שלא
-
@ELAZAR1 אין לי c2 אז אני לא יודע בדיוק איך עושים את זה, אבל יש אפשרות, תחפש פריצה סי שתיים וכדו' בטח תמצא משהו
@איציק-דייטש אוף אתה בטוח לא יודע?
-
@איציק-דייטש אוף אתה בטוח לא יודע?
-
@מוטי-ברנד ויראו את זה בתפריט?
-
@מוטי-ברנד ויראו את זה בתפריט?
-
@מוטי-ברנד ויראו את זה בתפריט?
-
@ELAZAR1 לא
@איציק-דייטש אז מה?
-
@איציק-דייטש אז מה?
-
@איציק-דייטש אז מה?
-
@מוטי-ברנד ואיך אני עושה את זה?
-
@מוטי-ברנד ואיך אני עושה את זה?
-
@ELAZAR1 על פניו אתה יכול לגשת לזה כל פעם דרך קישור באנשי קשר
@איציק-דייטש ? -
@כהן-צדק צודק אבל זה בעייתי שכל פעם שאתה נכנס זה מתאפס המשחק ולא נשמר התקדמויות, ככה שמעתי ואף פעם לא בדקתי
@איציק-דייטש אולי בכל אופן תכתוב מה הנתיב של קבצים שהתקבלו (חיפשתי בפורום ולא מצאתי
) -
@איציק-דייטש אולי בכל אופן תכתוב מה הנתיב של קבצים שהתקבלו (חיפשתי בפורום ולא מצאתי
) -
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות