שדרוג בלוטוס נוקיה 208
-
@איש-יהודי-טוב1 כבר כתבתי למעלה שא''א מכיון שזה לא קשור רק לרכיב אלא צריך שגם המערכת תתמוך בדור 4 , וזה לא קיים. אולי תשתף אותנו מה תרויח מזה וננסה למצוא פתרון.
-
@איש-יהודי-טוב1 כבר כתבתי למעלה שא''א מכיון שזה לא קשור רק לרכיב אלא צריך שגם המערכת תתמוך בדור 4 , וזה לא קיים. אולי תשתף אותנו מה תרויח מזה וננסה למצוא פתרון.
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 כבר כתבתי למעלה שא''א מכיון שזה לא קשור רק לרכיב אלא צריך שגם המערכת תתמוך בדור 4 , וזה לא קיים. אולי תשתף אותנו מה תרויח מזה וננסה למצוא פתרון.
כי יש לי אוזניות שהם דור 4 והנוקיה 208 שלי לא מוכן לקלוט אותם
-
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 כבר כתבתי למעלה שא''א מכיון שזה לא קשור רק לרכיב אלא צריך שגם המערכת תתמוך בדור 4 , וזה לא קיים. אולי תשתף אותנו מה תרויח מזה וננסה למצוא פתרון.
כי יש לי אוזניות שהם דור 4 והנוקיה 208 שלי לא מוכן לקלוט אותם
@איש-יהודי-טוב1 אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 כבר כתבתי למעלה שא''א מכיון שזה לא קשור רק לרכיב אלא צריך שגם המערכת תתמוך בדור 4 , וזה לא קיים. אולי תשתף אותנו מה תרויח מזה וננסה למצוא פתרון.
כי יש לי אוזניות שהם דור 4 והנוקיה 208 שלי לא מוכן לקלוט אותם
כשר או לא ?
-
@איש-יהודי-טוב1 אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 כבר כתבתי למעלה שא''א מכיון שזה לא קשור רק לרכיב אלא צריך שגם המערכת תתמוך בדור 4 , וזה לא קיים. אולי תשתף אותנו מה תרויח מזה וננסה למצוא פתרון.
כי יש לי אוזניות שהם דור 4 והנוקיה 208 שלי לא מוכן לקלוט אותם
כשר או לא ?
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 כבר כתבתי למעלה שא''א מכיון שזה לא קשור רק לרכיב אלא צריך שגם המערכת תתמוך בדור 4 , וזה לא קיים. אולי תשתף אותנו מה תרויח מזה וננסה למצוא פתרון.
כי יש לי אוזניות שהם דור 4 והנוקיה 208 שלי לא מוכן לקלוט אותם
כשר או לא ?
כשר
-
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 כבר כתבתי למעלה שא''א מכיון שזה לא קשור רק לרכיב אלא צריך שגם המערכת תתמוך בדור 4 , וזה לא קיים. אולי תשתף אותנו מה תרויח מזה וננסה למצוא פתרון.
כי יש לי אוזניות שהם דור 4 והנוקיה 208 שלי לא מוכן לקלוט אותם
כשר או לא ?
כשר
@איש-יהודי-טוב1 ומי אמר לך שזה קשור , מניסיון שלי הבעיה נמצאת ביישום בלוטות של ועדת הרבנים , הייתי מציע לך לנסות לחבר אותם לנוקיה 208 לא כשר ולבדוק אם הם מתחברות , כנראה שהם יתחברו , ואם לא אז יתכן שהם דור 4 , אבל קודם כל תנסה לחבר ללא כשר.
-
@איש-יהודי-טוב1 ומי אמר לך שזה קשור , מניסיון שלי הבעיה נמצאת ביישום בלוטות של ועדת הרבנים , הייתי מציע לך לנסות לחבר אותם לנוקיה 208 לא כשר ולבדוק אם הם מתחברות , כנראה שהם יתחברו , ואם לא אז יתכן שהם דור 4 , אבל קודם כל תנסה לחבר ללא כשר.
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 ומי אמר לך שזה קשור , מניסיון שלי הבעיה נמצאת ביישום בלוטות של ועדת הרבנים , הייתי מציע לך לנסות לחבר אותם לנוקיה 208 לא כשר ולבדוק אם הם מתחברות , כנראה שהם יתחברו , ואם לא אז יתכן שהם דור 4 , אבל קודם כל תנסה לחבר ללא כשר.
הם דור 4
אין לי נוקיה 208 לא כשר
(סליחה על ההמתנה פשוט אני צריך לחכות עד שיהיה לי 5 מוניטין) -
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 ומי אמר לך שזה קשור , מניסיון שלי הבעיה נמצאת ביישום בלוטות של ועדת הרבנים , הייתי מציע לך לנסות לחבר אותם לנוקיה 208 לא כשר ולבדוק אם הם מתחברות , כנראה שהם יתחברו , ואם לא אז יתכן שהם דור 4 , אבל קודם כל תנסה לחבר ללא כשר.
הם דור 4
אין לי נוקיה 208 לא כשר
(סליחה על ההמתנה פשוט אני צריך לחכות עד שיהיה לי 5 מוניטין)@איש-יהודי-טוב1 אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 ומי אמר לך שזה קשור , מניסיון שלי הבעיה נמצאת ביישום בלוטות של ועדת הרבנים , הייתי מציע לך לנסות לחבר אותם לנוקיה 208 לא כשר ולבדוק אם הם מתחברות , כנראה שהם יתחברו , ואם לא אז יתכן שהם דור 4 , אבל קודם כל תנסה לחבר ללא כשר.
הם דור 4
אין לי נוקיה 208 לא כשר
(סליחה על ההמתנה פשוט אני צריך לחכות עד שיהיה לי 5 מוניטין)שוב אני חוזר על מה שאמרתי אל תמהר להסיק מסקנות שזה הבעיה אני כמעט בטוח שהבעיה ביישום של ועדת הרבנים , תנסה בכל זאת לבקש ממישהו שיש לו 208 לא כשר שיחבר את האוזניות לפלאפון שלו , אחרי שתבדוק את זה יהיה אפשר להתקדם.
-
@איש-יהודי-טוב1 אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 ומי אמר לך שזה קשור , מניסיון שלי הבעיה נמצאת ביישום בלוטות של ועדת הרבנים , הייתי מציע לך לנסות לחבר אותם לנוקיה 208 לא כשר ולבדוק אם הם מתחברות , כנראה שהם יתחברו , ואם לא אז יתכן שהם דור 4 , אבל קודם כל תנסה לחבר ללא כשר.
הם דור 4
אין לי נוקיה 208 לא כשר
(סליחה על ההמתנה פשוט אני צריך לחכות עד שיהיה לי 5 מוניטין)שוב אני חוזר על מה שאמרתי אל תמהר להסיק מסקנות שזה הבעיה אני כמעט בטוח שהבעיה ביישום של ועדת הרבנים , תנסה בכל זאת לבקש ממישהו שיש לו 208 לא כשר שיחבר את האוזניות לפלאפון שלו , אחרי שתבדוק את זה יהיה אפשר להתקדם.
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 ומי אמר לך שזה קשור , מניסיון שלי הבעיה נמצאת ביישום בלוטות של ועדת הרבנים , הייתי מציע לך לנסות לחבר אותם לנוקיה 208 לא כשר ולבדוק אם הם מתחברות , כנראה שהם יתחברו , ואם לא אז יתכן שהם דור 4 , אבל קודם כל תנסה לחבר ללא כשר.
הם דור 4
אין לי נוקיה 208 לא כשר
(סליחה על ההמתנה פשוט אני צריך לחכות עד שיהיה לי 5 מוניטין)שוב אני חוזר על מה שאמרתי אל תמהר להסיק מסקנות שזה הבעיה אני כמעט בטוח שהבעיה ביישום של ועדת הרבנים , תנסה בכל זאת לבקש ממישהו שיש לו 208 לא כשר שיחבר את האוזניות לפלאפון שלו , אחרי שתבדוק את זה יהיה אפשר להתקדם.
אין לי שום מישהו בנמצא
וגם לא בעוד שנה -
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 ומי אמר לך שזה קשור , מניסיון שלי הבעיה נמצאת ביישום בלוטות של ועדת הרבנים , הייתי מציע לך לנסות לחבר אותם לנוקיה 208 לא כשר ולבדוק אם הם מתחברות , כנראה שהם יתחברו , ואם לא אז יתכן שהם דור 4 , אבל קודם כל תנסה לחבר ללא כשר.
הם דור 4
אין לי נוקיה 208 לא כשר
(סליחה על ההמתנה פשוט אני צריך לחכות עד שיהיה לי 5 מוניטין)שוב אני חוזר על מה שאמרתי אל תמהר להסיק מסקנות שזה הבעיה אני כמעט בטוח שהבעיה ביישום של ועדת הרבנים , תנסה בכל זאת לבקש ממישהו שיש לו 208 לא כשר שיחבר את האוזניות לפלאפון שלו , אחרי שתבדוק את זה יהיה אפשר להתקדם.
אין לי שום מישהו בנמצא
וגם לא בעוד שנה@איש-יהודי-טוב1 איזה איזור אתה גר ?
-
@איש-יהודי-טוב1 איזה איזור אתה גר ?
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 איזה איזור אתה גר ?
מרכז
(ושוב סליחה על ההמתנה) -
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 איזה איזור אתה גר ?
מרכז
(ושוב סליחה על ההמתנה)@איש-יהודי-טוב1 אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 איזה איזור אתה גר ?
מרכז
(ושוב סליחה על ההמתנה)איזה מרכז ירושלים/ גוש דן ?
-
@איש-יהודי-טוב1 אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 איזה איזור אתה גר ?
מרכז
(ושוב סליחה על ההמתנה)איזה מרכז ירושלים/ גוש דן ?
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 איזה איזור אתה גר ?
מרכז
(ושוב סליחה על ההמתנה)איזה מרכז ירושלים/ גוש דן ?
ליד גוש דן
-
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 איזה איזור אתה גר ?
מרכז
(ושוב סליחה על ההמתנה)איזה מרכז ירושלים/ גוש דן ?
ליד גוש דן
@איש-יהודי-טוב1 אם באיזור ב"ב אני בערב יגיע לשם ויוכל לעזור לך.
-
@איש-יהודי-טוב1 אם באיזור ב"ב אני בערב יגיע לשם ויוכל לעזור לך.
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 אם באיזור ב"ב אני בערב יגיע לשם יוכל לעזור לך.
לא
אני באיזור הרצליה -
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 אם באיזור ב"ב אני בערב יגיע לשם יוכל לעזור לך.
לא
אני באיזור הרצליה@איש-יהודי-טוב1 אין לי איך לעזור לך כרגע , במידה ותגיע לאזור אלעד / ב"ב אני יוכל לעזור. או שתשאל פה בפורום אם יש מישהו מהרצליה שיש לו 208 לא כשר ויכול לעזור לך.
-
בדרך כלל מכשירי בלוטוס אמורים לתמוך גם אחורה כלומר אוזניות שהם בלוטוס 4 תומך בבלוטוס -4-3-2-1 ולא רק ב-4 כך שגם לי נראה שזאת לא הבעיה..
@יהונתןב אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
בדרך כלל מכשירי בלוטוס אמורים לתמוך גם אחורה כלומר אוזניות שהם בלוטוס 4 תומך בבלוטוס -4-3-2-1 ולא רק ב-4 גם שגם לי נראה שזאת לא הבעיה..
זה ברור שזה בעיה בנוקיה
-
@איש-יהודי-טוב1 אין לי איך לעזור לך כרגע , במידה ותגיע לאזור אלעד / ב"ב אני יוכל לעזור. או שתשאל פה בפורום אם יש מישהו מהרצליה שיש לו 208 לא כשר ויכול לעזור לך.
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 אין לי איך לעזור לך כרגע , במידה ותגיע לאזור אלעד / ב"ב אני יוכל לעזור. או שתשאל פה בפורום אם יש מישהו מהרצליה שיש לו 208 לא כשר ויכול לעזור לך.
יש מישהו כזה?
-
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 אין לי איך לעזור לך כרגע , במידה ותגיע לאזור אלעד / ב"ב אני יוכל לעזור. או שתשאל פה בפורום אם יש מישהו מהרצליה שיש לו 208 לא כשר ויכול לעזור לך.
יש מישהו כזה?
@איש-יהודי-טוב1 תפתח אשכול חדש ותבקש שם ?
-
@איש-יהודי-טוב1 תפתח אשכול חדש ותבקש שם ?
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 תפתח אשכול חדש ותבקש שם ?
סתם לפתוח נושא?
אם לדעתך זה לא מספאם את הפורום אז אני יפתח נושא חדש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות