שדרוג בלוטוס נוקיה 208
-
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 איזה איזור אתה גר ?
מרכז
(ושוב סליחה על ההמתנה)@איש-יהודי-טוב1 אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 איזה איזור אתה גר ?
מרכז
(ושוב סליחה על ההמתנה)איזה מרכז ירושלים/ גוש דן ?
-
@איש-יהודי-טוב1 אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 איזה איזור אתה גר ?
מרכז
(ושוב סליחה על ההמתנה)איזה מרכז ירושלים/ גוש דן ?
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 איזה איזור אתה גר ?
מרכז
(ושוב סליחה על ההמתנה)איזה מרכז ירושלים/ גוש דן ?
ליד גוש דן
-
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 איזה איזור אתה גר ?
מרכז
(ושוב סליחה על ההמתנה)איזה מרכז ירושלים/ גוש דן ?
ליד גוש דן
@איש-יהודי-טוב1 אם באיזור ב"ב אני בערב יגיע לשם ויוכל לעזור לך.
-
@איש-יהודי-טוב1 אם באיזור ב"ב אני בערב יגיע לשם ויוכל לעזור לך.
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 אם באיזור ב"ב אני בערב יגיע לשם יוכל לעזור לך.
לא
אני באיזור הרצליה -
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 אם באיזור ב"ב אני בערב יגיע לשם יוכל לעזור לך.
לא
אני באיזור הרצליה@איש-יהודי-טוב1 אין לי איך לעזור לך כרגע , במידה ותגיע לאזור אלעד / ב"ב אני יוכל לעזור. או שתשאל פה בפורום אם יש מישהו מהרצליה שיש לו 208 לא כשר ויכול לעזור לך.
-
בדרך כלל מכשירי בלוטוס אמורים לתמוך גם אחורה כלומר אוזניות שהם בלוטוס 4 תומך בבלוטוס -4-3-2-1 ולא רק ב-4 כך שגם לי נראה שזאת לא הבעיה..
@יהונתןב אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
בדרך כלל מכשירי בלוטוס אמורים לתמוך גם אחורה כלומר אוזניות שהם בלוטוס 4 תומך בבלוטוס -4-3-2-1 ולא רק ב-4 גם שגם לי נראה שזאת לא הבעיה..
זה ברור שזה בעיה בנוקיה
-
@איש-יהודי-טוב1 אין לי איך לעזור לך כרגע , במידה ותגיע לאזור אלעד / ב"ב אני יוכל לעזור. או שתשאל פה בפורום אם יש מישהו מהרצליה שיש לו 208 לא כשר ויכול לעזור לך.
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 אין לי איך לעזור לך כרגע , במידה ותגיע לאזור אלעד / ב"ב אני יוכל לעזור. או שתשאל פה בפורום אם יש מישהו מהרצליה שיש לו 208 לא כשר ויכול לעזור לך.
יש מישהו כזה?
-
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 אין לי איך לעזור לך כרגע , במידה ותגיע לאזור אלעד / ב"ב אני יוכל לעזור. או שתשאל פה בפורום אם יש מישהו מהרצליה שיש לו 208 לא כשר ויכול לעזור לך.
יש מישהו כזה?
@איש-יהודי-טוב1 תפתח אשכול חדש ותבקש שם ?
-
@איש-יהודי-טוב1 תפתח אשכול חדש ותבקש שם ?
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 תפתח אשכול חדש ותבקש שם ?
סתם לפתוח נושא?
אם לדעתך זה לא מספאם את הפורום אז אני יפתח נושא חדש -
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 תפתח אשכול חדש ותבקש שם ?
סתם לפתוח נושא?
אם לדעתך זה לא מספאם את הפורום אז אני יפתח נושא חדש@איש-יהודי-טוב1 הפורום נועד לעזרה .
-
@איש-יהודי-טוב1 הפורום נועד לעזרה .
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 הפורום נועד לעזרה .

מצטער שאני לא יכול לתת לך לייק בצד שמאל פשוט עדיין אין לי 10 מוניטין -
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 הפורום נועד לעזרה .

מצטער שאני לא יכול לתת לך לייק בצד שמאל פשוט עדיין אין לי 10 מוניטין@איש-יהודי-טוב1 אני אתן בשבילך

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות