שדרוג בלוטוס נוקיה 208
-
@sh774 אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
לא מחליפים פשוט פותחים ומצמידים את האנטנה של הבלוטוס לריבוע ברזל החיצוני
וככה משדרגים?
-
@sh774 אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
לא מחליפים פשוט פותחים ומצמידים את האנטנה של הבלוטוס לריבוע ברזל החיצוני
וככה משדרגים?
@איש-יהודי-טוב אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@sh774 אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
לא מחליפים פשוט פותחים ומצמידים את האנטנה של הבלוטוס לריבוע ברזל החיצוני
וככה משדרגים?
אהה
-
@איש-יהודי-טוב אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@sh774 אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
לא מחליפים פשוט פותחים ומצמידים את האנטנה של הבלוטוס לריבוע ברזל החיצוני
וככה משדרגים?
אהה
@sh774 אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@sh774 אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
לא מחליפים פשוט פותחים ומצמידים את האנטנה של הבלוטוס לריבוע ברזל החיצוני
וככה משדרגים?
אהה
אז סתם להוציא את האנטנה ולחבר לריבוע ברזל רגיל?
-
שלום וברכה
אני רוצה לשדרג את הבלוטוס שלי מדור 3 ל 4
איך אני עושה את זה?
תודה רבה@איש-יהודי-טוב @sakran אתם רוצים שטווח הקליטה יורחב או לשנות לדור 4 ? אם להאריך את טווח הקליטה אז תפעלו לפי מה שאמר לך @sh774 או לפי המדריךהזה רק שהמדריך מדבר על C2 וב 208 זה דומה אז תנסו לראות לבד. ואם אתם מדברים על שינוי דור לדור 4 זה לא אפשרי כי זה קשור גם למערכת ולא רק לרכיב.
-
@איש-יהודי-טוב @sakran אתם רוצים שטווח הקליטה יורחב או לשנות לדור 4 ? אם להאריך את טווח הקליטה אז תפעלו לפי מה שאמר לך @sh774 או לפי המדריךהזה רק שהמדריך מדבר על C2 וב 208 זה דומה אז תנסו לראות לבד. ואם אתם מדברים על שינוי דור לדור 4 זה לא אפשרי כי זה קשור גם למערכת ולא רק לרכיב.
-
@איש-יהודי-טוב1 או לכופף את הברזלים של האנטנה שיגעו היטב בלוח , או להוסיף מעט בדיל על מקום החיבור בלוח של האנטנה ולהלחים.
-
@איש-יהודי-טוב1 או לכופף את הברזלים של האנטנה שיגעו היטב בלוח , או להוסיף מעט בדיל על מקום החיבור בלוח של האנטנה ולהלחים.
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 או לכופף את הברזלים של האנטנה שיגעו היטב בלוח , או להוסיף מעט בדיל על מקום החיבור בלוח של האנטנה ולהלחים.
אבל אני רוצה לשדרג את הבלוטוס
-
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 או לכופף את הברזלים של האנטנה שיגעו היטב בלוח , או להוסיף מעט בדיל על מקום החיבור בלוח של האנטנה ולהלחים.
אבל אני רוצה לשדרג את הבלוטוס
@איש-יהודי-טוב1 לדור 4 ?
-
@איש-יהודי-טוב1 לדור 4 ?
-
@איש-יהודי-טוב1 כבר כתבתי למעלה שא''א מכיון שזה לא קשור רק לרכיב אלא צריך שגם המערכת תתמוך בדור 4 , וזה לא קיים. אולי תשתף אותנו מה תרויח מזה וננסה למצוא פתרון.
-
@איש-יהודי-טוב1 כבר כתבתי למעלה שא''א מכיון שזה לא קשור רק לרכיב אלא צריך שגם המערכת תתמוך בדור 4 , וזה לא קיים. אולי תשתף אותנו מה תרויח מזה וננסה למצוא פתרון.
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 כבר כתבתי למעלה שא''א מכיון שזה לא קשור רק לרכיב אלא צריך שגם המערכת תתמוך בדור 4 , וזה לא קיים. אולי תשתף אותנו מה תרויח מזה וננסה למצוא פתרון.
כי יש לי אוזניות שהם דור 4 והנוקיה 208 שלי לא מוכן לקלוט אותם
-
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 כבר כתבתי למעלה שא''א מכיון שזה לא קשור רק לרכיב אלא צריך שגם המערכת תתמוך בדור 4 , וזה לא קיים. אולי תשתף אותנו מה תרויח מזה וננסה למצוא פתרון.
כי יש לי אוזניות שהם דור 4 והנוקיה 208 שלי לא מוכן לקלוט אותם
@איש-יהודי-טוב1 אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 כבר כתבתי למעלה שא''א מכיון שזה לא קשור רק לרכיב אלא צריך שגם המערכת תתמוך בדור 4 , וזה לא קיים. אולי תשתף אותנו מה תרויח מזה וננסה למצוא פתרון.
כי יש לי אוזניות שהם דור 4 והנוקיה 208 שלי לא מוכן לקלוט אותם
כשר או לא ?
-
@איש-יהודי-טוב1 אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 כבר כתבתי למעלה שא''א מכיון שזה לא קשור רק לרכיב אלא צריך שגם המערכת תתמוך בדור 4 , וזה לא קיים. אולי תשתף אותנו מה תרויח מזה וננסה למצוא פתרון.
כי יש לי אוזניות שהם דור 4 והנוקיה 208 שלי לא מוכן לקלוט אותם
כשר או לא ?
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 כבר כתבתי למעלה שא''א מכיון שזה לא קשור רק לרכיב אלא צריך שגם המערכת תתמוך בדור 4 , וזה לא קיים. אולי תשתף אותנו מה תרויח מזה וננסה למצוא פתרון.
כי יש לי אוזניות שהם דור 4 והנוקיה 208 שלי לא מוכן לקלוט אותם
כשר או לא ?
כשר
-
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 כבר כתבתי למעלה שא''א מכיון שזה לא קשור רק לרכיב אלא צריך שגם המערכת תתמוך בדור 4 , וזה לא קיים. אולי תשתף אותנו מה תרויח מזה וננסה למצוא פתרון.
כי יש לי אוזניות שהם דור 4 והנוקיה 208 שלי לא מוכן לקלוט אותם
כשר או לא ?
כשר
@איש-יהודי-טוב1 ומי אמר לך שזה קשור , מניסיון שלי הבעיה נמצאת ביישום בלוטות של ועדת הרבנים , הייתי מציע לך לנסות לחבר אותם לנוקיה 208 לא כשר ולבדוק אם הם מתחברות , כנראה שהם יתחברו , ואם לא אז יתכן שהם דור 4 , אבל קודם כל תנסה לחבר ללא כשר.
-
@איש-יהודי-טוב1 ומי אמר לך שזה קשור , מניסיון שלי הבעיה נמצאת ביישום בלוטות של ועדת הרבנים , הייתי מציע לך לנסות לחבר אותם לנוקיה 208 לא כשר ולבדוק אם הם מתחברות , כנראה שהם יתחברו , ואם לא אז יתכן שהם דור 4 , אבל קודם כל תנסה לחבר ללא כשר.
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 ומי אמר לך שזה קשור , מניסיון שלי הבעיה נמצאת ביישום בלוטות של ועדת הרבנים , הייתי מציע לך לנסות לחבר אותם לנוקיה 208 לא כשר ולבדוק אם הם מתחברות , כנראה שהם יתחברו , ואם לא אז יתכן שהם דור 4 , אבל קודם כל תנסה לחבר ללא כשר.
הם דור 4
אין לי נוקיה 208 לא כשר
(סליחה על ההמתנה פשוט אני צריך לחכות עד שיהיה לי 5 מוניטין) -
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 ומי אמר לך שזה קשור , מניסיון שלי הבעיה נמצאת ביישום בלוטות של ועדת הרבנים , הייתי מציע לך לנסות לחבר אותם לנוקיה 208 לא כשר ולבדוק אם הם מתחברות , כנראה שהם יתחברו , ואם לא אז יתכן שהם דור 4 , אבל קודם כל תנסה לחבר ללא כשר.
הם דור 4
אין לי נוקיה 208 לא כשר
(סליחה על ההמתנה פשוט אני צריך לחכות עד שיהיה לי 5 מוניטין)@איש-יהודי-טוב1 אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 ומי אמר לך שזה קשור , מניסיון שלי הבעיה נמצאת ביישום בלוטות של ועדת הרבנים , הייתי מציע לך לנסות לחבר אותם לנוקיה 208 לא כשר ולבדוק אם הם מתחברות , כנראה שהם יתחברו , ואם לא אז יתכן שהם דור 4 , אבל קודם כל תנסה לחבר ללא כשר.
הם דור 4
אין לי נוקיה 208 לא כשר
(סליחה על ההמתנה פשוט אני צריך לחכות עד שיהיה לי 5 מוניטין)שוב אני חוזר על מה שאמרתי אל תמהר להסיק מסקנות שזה הבעיה אני כמעט בטוח שהבעיה ביישום של ועדת הרבנים , תנסה בכל זאת לבקש ממישהו שיש לו 208 לא כשר שיחבר את האוזניות לפלאפון שלו , אחרי שתבדוק את זה יהיה אפשר להתקדם.
-
@איש-יהודי-טוב1 אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 ומי אמר לך שזה קשור , מניסיון שלי הבעיה נמצאת ביישום בלוטות של ועדת הרבנים , הייתי מציע לך לנסות לחבר אותם לנוקיה 208 לא כשר ולבדוק אם הם מתחברות , כנראה שהם יתחברו , ואם לא אז יתכן שהם דור 4 , אבל קודם כל תנסה לחבר ללא כשר.
הם דור 4
אין לי נוקיה 208 לא כשר
(סליחה על ההמתנה פשוט אני צריך לחכות עד שיהיה לי 5 מוניטין)שוב אני חוזר על מה שאמרתי אל תמהר להסיק מסקנות שזה הבעיה אני כמעט בטוח שהבעיה ביישום של ועדת הרבנים , תנסה בכל זאת לבקש ממישהו שיש לו 208 לא כשר שיחבר את האוזניות לפלאפון שלו , אחרי שתבדוק את זה יהיה אפשר להתקדם.
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 ומי אמר לך שזה קשור , מניסיון שלי הבעיה נמצאת ביישום בלוטות של ועדת הרבנים , הייתי מציע לך לנסות לחבר אותם לנוקיה 208 לא כשר ולבדוק אם הם מתחברות , כנראה שהם יתחברו , ואם לא אז יתכן שהם דור 4 , אבל קודם כל תנסה לחבר ללא כשר.
הם דור 4
אין לי נוקיה 208 לא כשר
(סליחה על ההמתנה פשוט אני צריך לחכות עד שיהיה לי 5 מוניטין)שוב אני חוזר על מה שאמרתי אל תמהר להסיק מסקנות שזה הבעיה אני כמעט בטוח שהבעיה ביישום של ועדת הרבנים , תנסה בכל זאת לבקש ממישהו שיש לו 208 לא כשר שיחבר את האוזניות לפלאפון שלו , אחרי שתבדוק את זה יהיה אפשר להתקדם.
אין לי שום מישהו בנמצא
וגם לא בעוד שנה -
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 ומי אמר לך שזה קשור , מניסיון שלי הבעיה נמצאת ביישום בלוטות של ועדת הרבנים , הייתי מציע לך לנסות לחבר אותם לנוקיה 208 לא כשר ולבדוק אם הם מתחברות , כנראה שהם יתחברו , ואם לא אז יתכן שהם דור 4 , אבל קודם כל תנסה לחבר ללא כשר.
הם דור 4
אין לי נוקיה 208 לא כשר
(סליחה על ההמתנה פשוט אני צריך לחכות עד שיהיה לי 5 מוניטין)שוב אני חוזר על מה שאמרתי אל תמהר להסיק מסקנות שזה הבעיה אני כמעט בטוח שהבעיה ביישום של ועדת הרבנים , תנסה בכל זאת לבקש ממישהו שיש לו 208 לא כשר שיחבר את האוזניות לפלאפון שלו , אחרי שתבדוק את זה יהיה אפשר להתקדם.
אין לי שום מישהו בנמצא
וגם לא בעוד שנה@איש-יהודי-טוב1 איזה איזור אתה גר ?
-
@איש-יהודי-טוב1 איזה איזור אתה גר ?
@דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:
@איש-יהודי-טוב1 איזה איזור אתה גר ?
מרכז
(ושוב סליחה על ההמתנה)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות