דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. נוקיה
  3. עזרה הדדית - נוקיה
  4. שדרוג בלוטוס נוקיה 208

שדרוג בלוטוס נוקיה 208

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - נוקיה
36 פוסטים 6 כותבים 1.4k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • S מנותק
    S מנותק
    sakran
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2

    מצטרף לשאלה לגבי C2 האם יש מישהו שיודע להחליף רכיב בלוטוס לחדש יותר?

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • sh774S מנותק
      sh774S מנותק
      sh774
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #3

      לא מחליפים פשוט פותחים ומצמידים את האנטנה של הבלוטוס לריבוע ברזל החיצוני

      אשמח לעזור בצאט
      או במייל 0@sh774.cf

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • sh774S sh774

        לא מחליפים פשוט פותחים ומצמידים את האנטנה של הבלוטוס לריבוע ברזל החיצוני

        א מנותק
        א מנותק
        איש יהודי טוב
        מורחק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #4

        @sh774 אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:

        לא מחליפים פשוט פותחים ומצמידים את האנטנה של הבלוטוס לריבוע ברזל החיצוני

        וככה משדרגים?

        sh774S תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א איש יהודי טוב

          @sh774 אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:

          לא מחליפים פשוט פותחים ומצמידים את האנטנה של הבלוטוס לריבוע ברזל החיצוני

          וככה משדרגים?

          sh774S מנותק
          sh774S מנותק
          sh774
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #5

          @איש-יהודי-טוב אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:

          @sh774 אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:

          לא מחליפים פשוט פותחים ומצמידים את האנטנה של הבלוטוס לריבוע ברזל החיצוני

          וככה משדרגים?

          אהה

          אשמח לעזור בצאט
          או במייל 0@sh774.cf

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • sh774S sh774

            @איש-יהודי-טוב אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:

            @sh774 אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:

            לא מחליפים פשוט פותחים ומצמידים את האנטנה של הבלוטוס לריבוע ברזל החיצוני

            וככה משדרגים?

            אהה

            א מנותק
            א מנותק
            איש יהודי טוב
            מורחק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #6

            @sh774 אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:

            @איש-יהודי-טוב אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:

            @sh774 אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:

            לא מחליפים פשוט פותחים ומצמידים את האנטנה של הבלוטוס לריבוע ברזל החיצוני

            וככה משדרגים?

            אהה

            אז סתם להוציא את האנטנה ולחבר לריבוע ברזל רגיל?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א איש יהודי טוב

              שלום וברכה
              אני רוצה לשדרג את הבלוטוס שלי מדור 3 ל 4
              איך אני עושה את זה?
              תודה רבה

              דוד חזןד מנותק
              דוד חזןד מנותק
              דוד חזן
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #7

              @איש-יהודי-טוב @sakran אתם רוצים שטווח הקליטה יורחב או לשנות לדור 4 ? אם להאריך את טווח הקליטה אז תפעלו לפי מה שאמר לך @sh774 או לפי המדריךהזה רק שהמדריך מדבר על C2 וב 208 זה דומה אז תנסו לראות לבד. ואם אתם מדברים על שינוי דור לדור 4 זה לא אפשרי כי זה קשור גם למערכת ולא רק לרכיב.

              sh774S תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • דוד חזןד דוד חזן

                @איש-יהודי-טוב @sakran אתם רוצים שטווח הקליטה יורחב או לשנות לדור 4 ? אם להאריך את טווח הקליטה אז תפעלו לפי מה שאמר לך @sh774 או לפי המדריךהזה רק שהמדריך מדבר על C2 וב 208 זה דומה אז תנסו לראות לבד. ואם אתם מדברים על שינוי דור לדור 4 זה לא אפשרי כי זה קשור גם למערכת ולא רק לרכיב.

                sh774S מנותק
                sh774S מנותק
                sh774
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #8

                @דוד-חזן
                הם כתבו בלוטוס

                אשמח לעזור בצאט
                או במייל 0@sh774.cf

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א מנותק
                  א מנותק
                  איש יהודי טוב1
                  מורחק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #9

                  @דוד-חזן @sakran @sh774 בקיצער מישהו יודע מה לעשות?

                  דוד חזןד תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • א איש יהודי טוב1

                    @דוד-חזן @sakran @sh774 בקיצער מישהו יודע מה לעשות?

                    דוד חזןד מנותק
                    דוד חזןד מנותק
                    דוד חזן
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד חזן
                    #10

                    @איש-יהודי-טוב1 או לכופף את הברזלים של האנטנה שיגעו היטב בלוח , או להוסיף מעט בדיל על מקום החיבור בלוח של האנטנה ולהלחים.

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • דוד חזןד דוד חזן

                      @איש-יהודי-טוב1 או לכופף את הברזלים של האנטנה שיגעו היטב בלוח , או להוסיף מעט בדיל על מקום החיבור בלוח של האנטנה ולהלחים.

                      א מנותק
                      א מנותק
                      איש יהודי טוב1
                      מורחק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #11

                      @דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:

                      @איש-יהודי-טוב1 או לכופף את הברזלים של האנטנה שיגעו היטב בלוח , או להוסיף מעט בדיל על מקום החיבור בלוח של האנטנה ולהלחים.

                      אבל אני רוצה לשדרג את הבלוטוס

                      דוד חזןד תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • א איש יהודי טוב1

                        @דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:

                        @איש-יהודי-טוב1 או לכופף את הברזלים של האנטנה שיגעו היטב בלוח , או להוסיף מעט בדיל על מקום החיבור בלוח של האנטנה ולהלחים.

                        אבל אני רוצה לשדרג את הבלוטוס

                        דוד חזןד מנותק
                        דוד חזןד מנותק
                        דוד חזן
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #12

                        @איש-יהודי-טוב1 לדור 4 ?

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • דוד חזןד דוד חזן

                          @איש-יהודי-טוב1 לדור 4 ?

                          א מנותק
                          א מנותק
                          איש יהודי טוב1
                          מורחק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #13

                          @דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:

                          @איש-יהודי-טוב1 לדור 4 ?

                          כן

                          דוד חזןד תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • א איש יהודי טוב1

                            @דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:

                            @איש-יהודי-טוב1 לדור 4 ?

                            כן

                            דוד חזןד מנותק
                            דוד חזןד מנותק
                            דוד חזן
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #14

                            @איש-יהודי-טוב1 כבר כתבתי למעלה שא''א מכיון שזה לא קשור רק לרכיב אלא צריך שגם המערכת תתמוך בדור 4 , וזה לא קיים. אולי תשתף אותנו מה תרויח מזה וננסה למצוא פתרון.

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • דוד חזןד דוד חזן

                              @איש-יהודי-טוב1 כבר כתבתי למעלה שא''א מכיון שזה לא קשור רק לרכיב אלא צריך שגם המערכת תתמוך בדור 4 , וזה לא קיים. אולי תשתף אותנו מה תרויח מזה וננסה למצוא פתרון.

                              א מנותק
                              א מנותק
                              איש יהודי טוב1
                              מורחק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #15

                              @דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:

                              @איש-יהודי-טוב1 כבר כתבתי למעלה שא''א מכיון שזה לא קשור רק לרכיב אלא צריך שגם המערכת תתמוך בדור 4 , וזה לא קיים. אולי תשתף אותנו מה תרויח מזה וננסה למצוא פתרון.

                              כי יש לי אוזניות שהם דור 4 והנוקיה 208 שלי לא מוכן לקלוט אותם

                              דוד חזןד תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • א איש יהודי טוב1

                                @דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:

                                @איש-יהודי-טוב1 כבר כתבתי למעלה שא''א מכיון שזה לא קשור רק לרכיב אלא צריך שגם המערכת תתמוך בדור 4 , וזה לא קיים. אולי תשתף אותנו מה תרויח מזה וננסה למצוא פתרון.

                                כי יש לי אוזניות שהם דור 4 והנוקיה 208 שלי לא מוכן לקלוט אותם

                                דוד חזןד מנותק
                                דוד חזןד מנותק
                                דוד חזן
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #16

                                @איש-יהודי-טוב1 אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:

                                @דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:

                                @איש-יהודי-טוב1 כבר כתבתי למעלה שא''א מכיון שזה לא קשור רק לרכיב אלא צריך שגם המערכת תתמוך בדור 4 , וזה לא קיים. אולי תשתף אותנו מה תרויח מזה וננסה למצוא פתרון.

                                כי יש לי אוזניות שהם דור 4 והנוקיה 208 שלי לא מוכן לקלוט אותם

                                כשר או לא ?

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • דוד חזןד דוד חזן

                                  @איש-יהודי-טוב1 אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:

                                  @דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:

                                  @איש-יהודי-טוב1 כבר כתבתי למעלה שא''א מכיון שזה לא קשור רק לרכיב אלא צריך שגם המערכת תתמוך בדור 4 , וזה לא קיים. אולי תשתף אותנו מה תרויח מזה וננסה למצוא פתרון.

                                  כי יש לי אוזניות שהם דור 4 והנוקיה 208 שלי לא מוכן לקלוט אותם

                                  כשר או לא ?

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  איש יהודי טוב1
                                  מורחק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #17

                                  @דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:

                                  @איש-יהודי-טוב1 אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:

                                  @דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:

                                  @איש-יהודי-טוב1 כבר כתבתי למעלה שא''א מכיון שזה לא קשור רק לרכיב אלא צריך שגם המערכת תתמוך בדור 4 , וזה לא קיים. אולי תשתף אותנו מה תרויח מזה וננסה למצוא פתרון.

                                  כי יש לי אוזניות שהם דור 4 והנוקיה 208 שלי לא מוכן לקלוט אותם

                                  כשר או לא ?

                                  כשר

                                  דוד חזןד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • א איש יהודי טוב1

                                    @דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:

                                    @איש-יהודי-טוב1 אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:

                                    @דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:

                                    @איש-יהודי-טוב1 כבר כתבתי למעלה שא''א מכיון שזה לא קשור רק לרכיב אלא צריך שגם המערכת תתמוך בדור 4 , וזה לא קיים. אולי תשתף אותנו מה תרויח מזה וננסה למצוא פתרון.

                                    כי יש לי אוזניות שהם דור 4 והנוקיה 208 שלי לא מוכן לקלוט אותם

                                    כשר או לא ?

                                    כשר

                                    דוד חזןד מנותק
                                    דוד חזןד מנותק
                                    דוד חזן
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #18

                                    @איש-יהודי-טוב1 ומי אמר לך שזה קשור , מניסיון שלי הבעיה נמצאת ביישום בלוטות של ועדת הרבנים , הייתי מציע לך לנסות לחבר אותם לנוקיה 208 לא כשר ולבדוק אם הם מתחברות , כנראה שהם יתחברו , ואם לא אז יתכן שהם דור 4 , אבל קודם כל תנסה לחבר ללא כשר.

                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • דוד חזןד דוד חזן

                                      @איש-יהודי-טוב1 ומי אמר לך שזה קשור , מניסיון שלי הבעיה נמצאת ביישום בלוטות של ועדת הרבנים , הייתי מציע לך לנסות לחבר אותם לנוקיה 208 לא כשר ולבדוק אם הם מתחברות , כנראה שהם יתחברו , ואם לא אז יתכן שהם דור 4 , אבל קודם כל תנסה לחבר ללא כשר.

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      איש יהודי טוב1
                                      מורחק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #19

                                      @דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:

                                      @איש-יהודי-טוב1 ומי אמר לך שזה קשור , מניסיון שלי הבעיה נמצאת ביישום בלוטות של ועדת הרבנים , הייתי מציע לך לנסות לחבר אותם לנוקיה 208 לא כשר ולבדוק אם הם מתחברות , כנראה שהם יתחברו , ואם לא אז יתכן שהם דור 4 , אבל קודם כל תנסה לחבר ללא כשר.

                                      הם דור 4
                                      אין לי נוקיה 208 לא כשר
                                      (סליחה על ההמתנה פשוט אני צריך לחכות עד שיהיה לי 5 מוניטין)

                                      דוד חזןד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • א איש יהודי טוב1

                                        @דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:

                                        @איש-יהודי-טוב1 ומי אמר לך שזה קשור , מניסיון שלי הבעיה נמצאת ביישום בלוטות של ועדת הרבנים , הייתי מציע לך לנסות לחבר אותם לנוקיה 208 לא כשר ולבדוק אם הם מתחברות , כנראה שהם יתחברו , ואם לא אז יתכן שהם דור 4 , אבל קודם כל תנסה לחבר ללא כשר.

                                        הם דור 4
                                        אין לי נוקיה 208 לא כשר
                                        (סליחה על ההמתנה פשוט אני צריך לחכות עד שיהיה לי 5 מוניטין)

                                        דוד חזןד מנותק
                                        דוד חזןד מנותק
                                        דוד חזן
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #20

                                        @איש-יהודי-טוב1 אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:

                                        @דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:

                                        @איש-יהודי-טוב1 ומי אמר לך שזה קשור , מניסיון שלי הבעיה נמצאת ביישום בלוטות של ועדת הרבנים , הייתי מציע לך לנסות לחבר אותם לנוקיה 208 לא כשר ולבדוק אם הם מתחברות , כנראה שהם יתחברו , ואם לא אז יתכן שהם דור 4 , אבל קודם כל תנסה לחבר ללא כשר.

                                        הם דור 4
                                        אין לי נוקיה 208 לא כשר
                                        (סליחה על ההמתנה פשוט אני צריך לחכות עד שיהיה לי 5 מוניטין)

                                        שוב אני חוזר על מה שאמרתי אל תמהר להסיק מסקנות שזה הבעיה אני כמעט בטוח שהבעיה ביישום של ועדת הרבנים , תנסה בכל זאת לבקש ממישהו שיש לו 208 לא כשר שיחבר את האוזניות לפלאפון שלו , אחרי שתבדוק את זה יהיה אפשר להתקדם.

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • דוד חזןד דוד חזן

                                          @איש-יהודי-טוב1 אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:

                                          @דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:

                                          @איש-יהודי-טוב1 ומי אמר לך שזה קשור , מניסיון שלי הבעיה נמצאת ביישום בלוטות של ועדת הרבנים , הייתי מציע לך לנסות לחבר אותם לנוקיה 208 לא כשר ולבדוק אם הם מתחברות , כנראה שהם יתחברו , ואם לא אז יתכן שהם דור 4 , אבל קודם כל תנסה לחבר ללא כשר.

                                          הם דור 4
                                          אין לי נוקיה 208 לא כשר
                                          (סליחה על ההמתנה פשוט אני צריך לחכות עד שיהיה לי 5 מוניטין)

                                          שוב אני חוזר על מה שאמרתי אל תמהר להסיק מסקנות שזה הבעיה אני כמעט בטוח שהבעיה ביישום של ועדת הרבנים , תנסה בכל זאת לבקש ממישהו שיש לו 208 לא כשר שיחבר את האוזניות לפלאפון שלו , אחרי שתבדוק את זה יהיה אפשר להתקדם.

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          איש יהודי טוב1
                                          מורחק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #21

                                          @דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:

                                          @איש-יהודי-טוב1 אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:

                                          @דוד-חזן אמר בשדרוג בלוטוס נוקיה 208:

                                          @איש-יהודי-טוב1 ומי אמר לך שזה קשור , מניסיון שלי הבעיה נמצאת ביישום בלוטות של ועדת הרבנים , הייתי מציע לך לנסות לחבר אותם לנוקיה 208 לא כשר ולבדוק אם הם מתחברות , כנראה שהם יתחברו , ואם לא אז יתכן שהם דור 4 , אבל קודם כל תנסה לחבר ללא כשר.

                                          הם דור 4
                                          אין לי נוקיה 208 לא כשר
                                          (סליחה על ההמתנה פשוט אני צריך לחכות עד שיהיה לי 5 מוניטין)

                                          שוב אני חוזר על מה שאמרתי אל תמהר להסיק מסקנות שזה הבעיה אני כמעט בטוח שהבעיה ביישום של ועדת הרבנים , תנסה בכל זאת לבקש ממישהו שיש לו 208 לא כשר שיחבר את האוזניות לפלאפון שלו , אחרי שתבדוק את זה יהיה אפשר להתקדם.

                                          אין לי שום מישהו בנמצא
                                          וגם לא בעוד שנה

                                          דוד חזןד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר