עזרה/ ווינדוס נעול על מצב ווינדוס S
-
@אביב-לוין אמר בעזרה/ ווינדוס נעול על מצב ווינדוס S:
@ראובן-שבתי זה קובץ התקנה לווינדוס מחדש..
(אגב, אני לא ממליץ על הגירסה הזאת, זה גירסה עם הרבה בעיות...)
האם יש לך סינון ואיזה??לא היו בה כזה הרבה בעיות, ובכל מקרה כרגע היא יציבה
-
@אביב-לוין אמר בעזרה/ ווינדוס נעול על מצב ווינדוס S:
@ראובן-שבתי בהחלט!!!
ואם יש לך נטפרי הכל מובן... אתה צריך להתקין אישור אבטחה ידנית ואח"כ לעשות את הסטור..זה לא קשור יש בעיות למרות זאת, בדוק.
-
@בנצי-20 @אביב-לוין
אני יעשה לכם סדר
התקנתי כבר תעודה ידנית של נטפרי
הבעיה מתחילה אחרי!!
אני נכנס להוראות של מיקרוסופט שהבאתי בספוילר ושם צריך ללחוץ "קבל"
ופה זה נתקע -
@ראובן-שבתי תפעיל מחדש את המחשב וכן תאשר עידכוני ווינדוס, יש ספקים שחוסמים את זה וצריך לפתוח
ואולי זה חסום גם בהגדרות האישיות שלך.. -
@אביב-לוין שוב..
שמתי למעלה ספוילר
יש הדרכה מפורטת איך לצאת מווידוס S
הבעיה שהוא לא נותן להוריד את האפליקציה שמבטלת את הנעילה
מה הקשר לספקים או להגדרות?
וברור שכיבתי והדלקתי את המחשב!! -
@ראובן-שבתי אני ראיתי את הספוילר..
רק רציתי לומר שאם העידכוני ווינדוס שלך חסומים, אתה לא תוכל להוריד מהחנות כלל
יש ספקים מטעם נטפרי שחוסמים בעצמם את העידכונים וצריך לבקש לפתוח את זה.. -
@אביב-לוין לכן זה לא נותן להתקין שום תוכנה על המחשב?
במילים אחרות אולי נסביר קצת על חסימת ווינדוס:
הם מעוניינים שתרכוש רק מהם תוכנות ואפליקציות ולכן נועלים כל גישה להתקנות!!!
יש אופציה לצאת מזה כי אסור להם להכריח אותי להשתמש בתוכנות שלהם
עושים זאת על ידי הורדת אפליקציה כמו בספוילר
וזה לא נותן להוריד את האפליקציה -
@ראובן-שבתי כי האפליקציה לא יכולה לרדת כי היא חסומה ע"י הספק
לכן נשאל מי מספק לך את האינטרנט? -
@ראובן-שבתי תנסה לבדוק אם זה מוריד אפליקציות אחרות של ווינדוס שפתוחים בנטפרי
(כגון סריקה)
אם זה עדיין לא מוריד כנראה זה בעיה בספק שחסם את העידכוני ווינדוס -
@A0533057932 אמר בעזרה/ ווינדוס נעול על מצב ווינדוס S:
@ראובן-שבתי כי האפליקציה לא יכולה לרדת כי היא חסומה ע"י הספק
לכן נשאל מי מספק לך את האינטרנט?יש לי נטפרי!
-
@ראובן-שבתי ואיך זה עונה על השאלה שלי?
-
@A0533057932 הספק הוא פרטנר
זה משנה? -
@ראובן-שבתי אין פרטנר
אתה מתכוון לסים כשר? -
@A0533057932 כן
-
@ראובן-שבתי תשנה DNS ל 3.3.3.3
-
-
-
@A0533057932 אתה מכיר את הבעיה המדוברת?