דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. נוקיה
  3. עזרה הדדית - נוקיה
  4. שגיאה | C2 "אחסון הודעות אינו מוכן"

שגיאה | C2 "אחסון הודעות אינו מוכן"

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - נוקיה
77 פוסטים 13 כותבים 3.2k צפיות 10 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ח חברון וסרטיל

    @שש66 כל מה שיש לי בפלאפון נמצא על הכרטיס. חוץ מההודעות.
    או שאולי יכול להיות שזה הערות בלוח-שנה?

    ש מנותק
    ש מנותק
    שש66
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #54

    @חברון-וסרטיל לא נראה לי....

    נ נח

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ח חברון וסרטיל

      @שש66 כל מה שיש לי בפלאפון נמצא על הכרטיס. חוץ מההודעות.
      או שאולי יכול להיות שזה הערות בלוח-שנה?

      מישהו12מ מנותק
      מישהו12מ מנותק
      מישהו12
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #55

      @חברון-וסרטיל אמר בשגיאה | C2 "אחסון הודעות אינו מוכן":

      @שש66 כל מה שיש לי בפלאפון נמצא על הכרטיס. חוץ מההודעות.
      או שאולי יכול להיות שזה הערות בלוח-שנה?

      תמחק הודעות בסיטונאות

      הבלוג שלי
      https://aiv-dev.com/he-IL/

      ח 2 תגובות תגובה אחרונה
      2
      • מישהו12מ מישהו12

        @חברון-וסרטיל אמר בשגיאה | C2 "אחסון הודעות אינו מוכן":

        @שש66 כל מה שיש לי בפלאפון נמצא על הכרטיס. חוץ מההודעות.
        או שאולי יכול להיות שזה הערות בלוח-שנה?

        תמחק הודעות בסיטונאות

        ח מנותק
        ח מנותק
        חברון וסרטיל
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #56

        @מישהו12 סיטונאות? מה הכוונה?

        ש מישהו12מ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • ח חברון וסרטיל

          @מישהו12 סיטונאות? מה הכוונה?

          ש מנותק
          ש מנותק
          שש66
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #57

          @חברון-וסרטיל הרבה

          נ נח

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ח חברון וסרטיל

            @מישהו12 סיטונאות? מה הכוונה?

            מישהו12מ מנותק
            מישהו12מ מנותק
            מישהו12
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #58

            @חברון-וסרטיל בכמויות גדולות

            הבלוג שלי
            https://aiv-dev.com/he-IL/

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • מישהו12מ מישהו12

              @חברון-וסרטיל אמר בשגיאה | C2 "אחסון הודעות אינו מוכן":

              @שש66 כל מה שיש לי בפלאפון נמצא על הכרטיס. חוץ מההודעות.
              או שאולי יכול להיות שזה הערות בלוח-שנה?

              תמחק הודעות בסיטונאות

              ח מנותק
              ח מנותק
              חברון וסרטיל
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #59

              @מישהו12 אין לי אפשרות. אין גישה להודעות.
              לא במכשיר (זיכרון אינו מוכן) ולא במובי במחשב

              מישהו12מ חבריםח 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • ח חברון וסרטיל

                @מישהו12 אין לי אפשרות. אין גישה להודעות.
                לא במכשיר (זיכרון אינו מוכן) ולא במובי במחשב

                מישהו12מ מנותק
                מישהו12מ מנותק
                מישהו12
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #60

                @חברון-וסרטיל אמר בשגיאה | C2 "אחסון הודעות אינו מוכן":

                @מישהו12 אין לי אפשרות. אין גישה להודעות.
                לא במכשיר (זיכרון אינו מוכן) ולא במובי במחשב

                אז מה שאני מציע-אבל ילך לך כל מה שמאוחסן- תצרוב אימג' חדש

                הבלוג שלי
                https://aiv-dev.com/he-IL/

                ש ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • מישהו12מ מישהו12

                  @חברון-וסרטיל אמר בשגיאה | C2 "אחסון הודעות אינו מוכן":

                  @מישהו12 אין לי אפשרות. אין גישה להודעות.
                  לא במכשיר (זיכרון אינו מוכן) ולא במובי במחשב

                  אז מה שאני מציע-אבל ילך לך כל מה שמאוחסן- תצרוב אימג' חדש

                  ש מנותק
                  ש מנותק
                  שש66
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #61

                  @מישהו12 זה לא הורס את כל הטלפון?

                  נ נח

                  מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ש שש66

                    @מישהו12 זה לא הורס את כל הטלפון?

                    מישהו12מ מנותק
                    מישהו12מ מנותק
                    מישהו12
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #62

                    @שש66 אמר בשגיאה | C2 "אחסון הודעות אינו מוכן":

                    @מישהו12 זה לא הורס את כל הטלפון?

                    לא, רק מוחק את כל הזיכרוטן

                    הבלוג שלי
                    https://aiv-dev.com/he-IL/

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • נ נחנ מנותק
                      נ נחנ מנותק
                      נ נח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי נ נח
                      #63

                      יכול להיות שאם תעשה צריבת דמה זה יתחבר טוב למחשב, ותוכל למחוק את ההודעות.
                      גם אם לא יעבוד - זה לא ימחק הכל כמו בimage, ככה שאין מה להפסיד

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ח חברון וסרטיל

                        @מישהו12 אין לי אפשרות. אין גישה להודעות.
                        לא במכשיר (זיכרון אינו מוכן) ולא במובי במחשב

                        חבריםח מנותק
                        חבריםח מנותק
                        חברים
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #64

                        @חברון-וסרטיל אמר בשגיאה | C2 "אחסון הודעות אינו מוכן":

                        @מישהו12 אין לי אפשרות. אין גישה להודעות.
                        לא במכשיר (זיכרון אינו מוכן) ולא במובי במחשב

                        ומה עם "מחיקת כל ההודעות"?
                        (כמובן, רק אם אין לך שם הודעות חשובות שברצונך לשמור).

                        נ נחנ ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • חבריםח חברים

                          @חברון-וסרטיל אמר בשגיאה | C2 "אחסון הודעות אינו מוכן":

                          @מישהו12 אין לי אפשרות. אין גישה להודעות.
                          לא במכשיר (זיכרון אינו מוכן) ולא במובי במחשב

                          ומה עם "מחיקת כל ההודעות"?
                          (כמובן, רק אם אין לך שם הודעות חשובות שברצונך לשמור).

                          נ נחנ מנותק
                          נ נחנ מנותק
                          נ נח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #65
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • חבריםח חברים

                            @חברון-וסרטיל אמר בשגיאה | C2 "אחסון הודעות אינו מוכן":

                            @מישהו12 אין לי אפשרות. אין גישה להודעות.
                            לא במכשיר (זיכרון אינו מוכן) ולא במובי במחשב

                            ומה עם "מחיקת כל ההודעות"?
                            (כמובן, רק אם אין לך שם הודעות חשובות שברצונך לשמור).

                            ח מנותק
                            ח מנותק
                            חברון וסרטיל
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #66

                            @חברים גם כן לא אפשרי

                            חבריםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ח חברון וסרטיל

                              @חברים גם כן לא אפשרי

                              חבריםח מנותק
                              חבריםח מנותק
                              חברים
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #67

                              @חברון-וסרטיל אמר בשגיאה | C2 "אחסון הודעות אינו מוכן":

                              @חברים גם כן לא אפשרי

                              לאייקון ההודעות-טקסט שבתפריט ראשי בפלאפון, גם אין לך גישה?

                              ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • חבריםח חברים

                                @חברון-וסרטיל אמר בשגיאה | C2 "אחסון הודעות אינו מוכן":

                                @חברים גם כן לא אפשרי

                                לאייקון ההודעות-טקסט שבתפריט ראשי בפלאפון, גם אין לך גישה?

                                ח מנותק
                                ח מנותק
                                חברון וסרטיל
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #68

                                @חברים יש גישה, אבל אחריו אני יכול להיכנס רק לחלק מהדברים

                                חבריםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • נ נחנ מנותק
                                  נ נחנ מנותק
                                  נ נח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי נ נח
                                  #69

                                  @חברון-וסרטיל תנסה צריבת דמה או צריבת אימג' בbest (על dead mode)

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ח חברון וסרטיל

                                    @חברים יש גישה, אבל אחריו אני יכול להיכנס רק לחלק מהדברים

                                    חבריםח מנותק
                                    חבריםח מנותק
                                    חברים
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חברים
                                    #70

                                    @חברון-וסרטיל אמר בשגיאה | C2 "אחסון הודעות אינו מוכן":

                                    @חברים יש גישה, אבל אחריו אני יכול להיכנס רק לחלק מהדברים

                                    יפה!
                                    אז לגבי מה שכתבת לי לעיל 👇, מן הסתם לא הבנת אותי כ"כ. 😉

                                    @חברון-וסרטיל אמר בשגיאה | C2 "אחסון הודעות אינו מוכן":

                                    @חברים גם כן לא אפשרי

                                    תיכנס....
                                    תפריט (ראשי) > הודעות > מחק הודעות...

                                    ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • חבריםח חברים

                                      @חברון-וסרטיל אמר בשגיאה | C2 "אחסון הודעות אינו מוכן":

                                      @חברים יש גישה, אבל אחריו אני יכול להיכנס רק לחלק מהדברים

                                      יפה!
                                      אז לגבי מה שכתבת לי לעיל 👇, מן הסתם לא הבנת אותי כ"כ. 😉

                                      @חברון-וסרטיל אמר בשגיאה | C2 "אחסון הודעות אינו מוכן":

                                      @חברים גם כן לא אפשרי

                                      תיכנס....
                                      תפריט (ראשי) > הודעות > מחק הודעות...

                                      ח מנותק
                                      ח מנותק
                                      חברון וסרטיל
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #71

                                      @חברים אמר בשגיאה | C2 "אחסון הודעות אינו מוכן":

                                      @חברון-וסרטיל אמר בשגיאה | C2 "אחסון הודעות אינו מוכן":

                                      @חברים יש גישה, אבל אחריו אני יכול להיכנס רק לחלק מהדברים

                                      יפה!
                                      אז לגבי מה שכתבת לי לעיל 👇, מן הסתם לא הבנת אותי כ"כ. 😉

                                      @חברון-וסרטיל אמר בשגיאה | C2 "אחסון הודעות אינו מוכן":

                                      @חברים גם כן לא אפשרי

                                      תיכנס....
                                      תפריט (ראשי) > הודעות > מחק הודעות...

                                      לא לא.. אני יכול להיכנס למחיקת הודעות אבל אחרי זה כל דבר שאני לוחץ זה כותב לי "זיכרון אחסון הודעות אינו מוכן"

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • מישהו12מ מישהו12

                                        @חברון-וסרטיל אמר בשגיאה | C2 "אחסון הודעות אינו מוכן":

                                        @מישהו12 אין לי אפשרות. אין גישה להודעות.
                                        לא במכשיר (זיכרון אינו מוכן) ולא במובי במחשב

                                        אז מה שאני מציע-אבל ילך לך כל מה שמאוחסן- תצרוב אימג' חדש

                                        ח מנותק
                                        ח מנותק
                                        חברון וסרטיל
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #72

                                        @מישהו12 @נ-נח ואיך אני יכול לצרוב מה שאמרתם?
                                        יש אולי איזה מדריך?

                                        נ נחנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ח חברון וסרטיל

                                          @מישהו12 @נ-נח ואיך אני יכול לצרוב מה שאמרתם?
                                          יש אולי איזה מדריך?

                                          נ נחנ מנותק
                                          נ נחנ מנותק
                                          נ נח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #73

                                          @חברון-וסרטיל כאן

                                          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר