שגיאה | C2 "אחסון הודעות אינו מוכן"
-
@שש66 כל מה שיש לי בפלאפון נמצא על הכרטיס. חוץ מההודעות.
או שאולי יכול להיות שזה הערות בלוח-שנה?@חברון-וסרטיל אמר בשגיאה | C2 "אחסון הודעות אינו מוכן":
@שש66 כל מה שיש לי בפלאפון נמצא על הכרטיס. חוץ מההודעות.
או שאולי יכול להיות שזה הערות בלוח-שנה?תמחק הודעות בסיטונאות
-
@חברון-וסרטיל אמר בשגיאה | C2 "אחסון הודעות אינו מוכן":
@שש66 כל מה שיש לי בפלאפון נמצא על הכרטיס. חוץ מההודעות.
או שאולי יכול להיות שזה הערות בלוח-שנה?תמחק הודעות בסיטונאות
@מישהו12 סיטונאות? מה הכוונה?
-
@מישהו12 סיטונאות? מה הכוונה?
@חברון-וסרטיל הרבה
-
@מישהו12 סיטונאות? מה הכוונה?
-
@חברון-וסרטיל אמר בשגיאה | C2 "אחסון הודעות אינו מוכן":
@שש66 כל מה שיש לי בפלאפון נמצא על הכרטיס. חוץ מההודעות.
או שאולי יכול להיות שזה הערות בלוח-שנה?תמחק הודעות בסיטונאות
@מישהו12 אין לי אפשרות. אין גישה להודעות.
לא במכשיר (זיכרון אינו מוכן) ולא במובי במחשב -
@מישהו12 אין לי אפשרות. אין גישה להודעות.
לא במכשיר (זיכרון אינו מוכן) ולא במובי במחשב@חברון-וסרטיל אמר בשגיאה | C2 "אחסון הודעות אינו מוכן":
@מישהו12 אין לי אפשרות. אין גישה להודעות.
לא במכשיר (זיכרון אינו מוכן) ולא במובי במחשבאז מה שאני מציע-אבל ילך לך כל מה שמאוחסן- תצרוב אימג' חדש
-
@חברון-וסרטיל אמר בשגיאה | C2 "אחסון הודעות אינו מוכן":
@מישהו12 אין לי אפשרות. אין גישה להודעות.
לא במכשיר (זיכרון אינו מוכן) ולא במובי במחשבאז מה שאני מציע-אבל ילך לך כל מה שמאוחסן- תצרוב אימג' חדש
-
@מישהו12 אין לי אפשרות. אין גישה להודעות.
לא במכשיר (זיכרון אינו מוכן) ולא במובי במחשב@חברון-וסרטיל אמר בשגיאה | C2 "אחסון הודעות אינו מוכן":
@מישהו12 אין לי אפשרות. אין גישה להודעות.
לא במכשיר (זיכרון אינו מוכן) ולא במובי במחשבומה עם "מחיקת כל ההודעות"?
(כמובן, רק אם אין לך שם הודעות חשובות שברצונך לשמור). -
@חברון-וסרטיל אמר בשגיאה | C2 "אחסון הודעות אינו מוכן":
@מישהו12 אין לי אפשרות. אין גישה להודעות.
לא במכשיר (זיכרון אינו מוכן) ולא במובי במחשבומה עם "מחיקת כל ההודעות"?
(כמובן, רק אם אין לך שם הודעות חשובות שברצונך לשמור). -
@חברון-וסרטיל אמר בשגיאה | C2 "אחסון הודעות אינו מוכן":
@מישהו12 אין לי אפשרות. אין גישה להודעות.
לא במכשיר (זיכרון אינו מוכן) ולא במובי במחשבומה עם "מחיקת כל ההודעות"?
(כמובן, רק אם אין לך שם הודעות חשובות שברצונך לשמור).@חברים גם כן לא אפשרי
-
@חברים גם כן לא אפשרי
@חברון-וסרטיל אמר בשגיאה | C2 "אחסון הודעות אינו מוכן":
@חברים גם כן לא אפשרי
לאייקון ההודעות-טקסט שבתפריט ראשי בפלאפון, גם אין לך גישה?
-
@חברון-וסרטיל אמר בשגיאה | C2 "אחסון הודעות אינו מוכן":
@חברים גם כן לא אפשרי
לאייקון ההודעות-טקסט שבתפריט ראשי בפלאפון, גם אין לך גישה?
@חברים יש גישה, אבל אחריו אני יכול להיכנס רק לחלק מהדברים
-
@חברון-וסרטיל תנסה צריבת דמה או צריבת אימג' בbest (על dead mode)
-
@חברים יש גישה, אבל אחריו אני יכול להיכנס רק לחלק מהדברים
@חברון-וסרטיל אמר בשגיאה | C2 "אחסון הודעות אינו מוכן":
@חברים יש גישה, אבל אחריו אני יכול להיכנס רק לחלק מהדברים
יפה!
אז לגבי מה שכתבת לי לעיל
, מן הסתם לא הבנת אותי כ"כ. 
@חברון-וסרטיל אמר בשגיאה | C2 "אחסון הודעות אינו מוכן":
@חברים גם כן לא אפשרי
תיכנס....
תפריט (ראשי) > הודעות > מחק הודעות... -
@חברון-וסרטיל אמר בשגיאה | C2 "אחסון הודעות אינו מוכן":
@חברים יש גישה, אבל אחריו אני יכול להיכנס רק לחלק מהדברים
יפה!
אז לגבי מה שכתבת לי לעיל
, מן הסתם לא הבנת אותי כ"כ. 
@חברון-וסרטיל אמר בשגיאה | C2 "אחסון הודעות אינו מוכן":
@חברים גם כן לא אפשרי
תיכנס....
תפריט (ראשי) > הודעות > מחק הודעות...@חברים אמר בשגיאה | C2 "אחסון הודעות אינו מוכן":
@חברון-וסרטיל אמר בשגיאה | C2 "אחסון הודעות אינו מוכן":
@חברים יש גישה, אבל אחריו אני יכול להיכנס רק לחלק מהדברים
יפה!
אז לגבי מה שכתבת לי לעיל
, מן הסתם לא הבנת אותי כ"כ. 
@חברון-וסרטיל אמר בשגיאה | C2 "אחסון הודעות אינו מוכן":
@חברים גם כן לא אפשרי
תיכנס....
תפריט (ראשי) > הודעות > מחק הודעות...לא לא.. אני יכול להיכנס למחיקת הודעות אבל אחרי זה כל דבר שאני לוחץ זה כותב לי "זיכרון אחסון הודעות אינו מוכן"
-
@חברון-וסרטיל אמר בשגיאה | C2 "אחסון הודעות אינו מוכן":
@מישהו12 אין לי אפשרות. אין גישה להודעות.
לא במכשיר (זיכרון אינו מוכן) ולא במובי במחשבאז מה שאני מציע-אבל ילך לך כל מה שמאוחסן- תצרוב אימג' חדש
-
-
@נ-נח אתה יכול לתת לי את הקישור שהכי יתאים לדעתך אבל יהיה די פשוט? אני לא מכיר, לא יודע לבחור מביניהם..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות