יש לי נטסטיק שמתנתק לפעמים ומתחבר... בקיצור עושה בעיות, אולי בהגדרות משהו?
-
@מוטי-ברנד אוקיי, אבל לסיכום הנטסטיק הזה הוא לא דור 4??!!
@איציק-דייטש לא נראה לי שהוא דור 4 אמיתי לפחות לא בכזה מחיר כמה שהוא עולה
-
@איציק-דייטש לא נראה לי שהוא דור 4 אמיתי לפחות לא בכזה מחיר כמה שהוא עולה
@מוטי-ברנד כמה הוא עלה לך?
-
@מוטי-ברנד אוקיי, אבל לסיכום הנטסטיק הזה הוא לא דור 4??!!
@איציק-דייטש אמר ביש לי נטסטיק שמתנתק לפעמים ומתחבר... בקיצור עושה בעיות, אולי בהגדרות משהו?:
@מוטי-ברנד אוקיי, אבל לסיכום הנטסטיק הזה הוא לא דור 4??!!
היה לי אותו, הוא לא דור 4, בדוק.
-
@איציק-דייטש אמר ביש לי נטסטיק שמתנתק לפעמים ומתחבר... בקיצור עושה בעיות, אולי בהגדרות משהו?:
@מוטי-ברנד אוקיי, אבל לסיכום הנטסטיק הזה הוא לא דור 4??!!
היה לי אותו, הוא לא דור 4, בדוק.
-
@בנצי-20 כמה הוא עלה לך?
@איציק-דייטש אמר ביש לי נטסטיק שמתנתק לפעמים ומתחבר... בקיצור עושה בעיות, אולי בהגדרות משהו?:
@בנצי-20 כמה הוא עלה לך?
לא זוכר, והמחיר לא קשור.
-
@מוטי-ברנד כמה הוא עלה לך?
@איציק-דייטש אמר ביש לי נטסטיק שמתנתק לפעמים ומתחבר... בקיצור עושה בעיות, אולי בהגדרות משהו?:
@מוטי-ברנד כמה הוא עלה לך?
15$ בעלי אקספרס וזה יוצא 60 שקל בערך
-
@איציק-דייטש אמר ביש לי נטסטיק שמתנתק לפעמים ומתחבר... בקיצור עושה בעיות, אולי בהגדרות משהו?:
@מוטי-ברנד כמה הוא עלה לך?
15$ בעלי אקספרס וזה יוצא 60 שקל בערך
@מוטי-ברנד אני שילמתי על זה 250 שח!!!
-
@מוטי-ברנד אני שילמתי על זה 250 שח!!!
@איציק-דייטש ליבי עליך!!!!





-
@איציק-דייטש ליבי עליך!!!!





@מוטי-ברנד תודה רבה על זה, אבל בכל מקרה התוכנית שלי זה לחזור אליו להגיד לו שביקשתי דור ארבע... בקיצר... שיחזיר לי את הכסף
-
@מוטי-ברנד תודה רבה על זה, אבל בכל מקרה התוכנית שלי זה לחזור אליו להגיד לו שביקשתי דור ארבע... בקיצר... שיחזיר לי את הכסף
@איציק-דייטש לא יעזור
הוא יטען שטכנית יש לו דור 4
שזה שזה מכשיר זבל לא משנה -
@איציק-דייטש לא יעזור
הוא יטען שטכנית יש לו דור 4
שזה שזה מכשיר זבל לא משנה@A0533057932 יש לי מה להפסיד מלנסות??
-
@A0533057932 יש לי מה להפסיד מלנסות??
@איציק-דייטש כאב לב שלא התייחסו אליך
-
@איציק-דייטש כאב לב שלא התייחסו אליך
@A0533057932 סמוך על שרוך



שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות