יש לי נטסטיק שמתנתק לפעמים ומתחבר... בקיצור עושה בעיות, אולי בהגדרות משהו?
-
@איציק-דייטש לא בטוח בכלל... כמו שאמרתי כאן.
@אביב-לוין אמר ביש לי נטסטיק שמתנתק לפעמים ומתחבר... בקיצור עושה בעיות, אולי בהגדרות משהו?:
פעמים שזה אוטומטי זה בוחר דור 3 כי יש יותר קליטה, ומצד שני זה הרבה יותר לאט מאשר דור 4 עם פחות קליטה..
@אביב-לוין אוקיי, בתכלס אני מבולבל לגמרי במה לבחור
-
@אביב-לוין אוקיי, בתכלס אני מבולבל לגמרי במה לבחור
@איציק-דייטש אני הייתי בוחר בראשון במה שקראת לו "שלישי"
(אני מאמין שזה גם דעת @מוטי-ברנד )
וכשאתה מעלה משהו כבד הייתי מעביר לחמישי לכמה דקות... -
@איציק-דייטש אני הייתי בוחר בראשון במה שקראת לו "שלישי"
(אני מאמין שזה גם דעת @מוטי-ברנד )
וכשאתה מעלה משהו כבד הייתי מעביר לחמישי לכמה דקות...@אביב-לוין אוקיי, השתכנעתי, תודה שוב
-
@אביב-לוין אוקיי, השתכנעתי, תודה שוב
@איציק-דייטש אגב זה לא דור 4, היה לי את זה
-
@איציק-דייטש אגב זה לא דור 4, היה לי את זה
-
@אביב-לוין אמר ביש לי נטסטיק שמתנתק לפעמים ומתחבר... בקיצור עושה בעיות, אולי בהגדרות משהו?:
@בנצי-20 אז מה זה??

התמונה זה הראיה, יהיה לך 5 פסים מלאים בכל מרתף שלא תהיה. -
@אביב-לוין אמר ביש לי נטסטיק שמתנתק לפעמים ומתחבר... בקיצור עושה בעיות, אולי בהגדרות משהו?:
@בנצי-20 אז מה זה??

התמונה זה הראיה, יהיה לך 5 פסים מלאים בכל מרתף שלא תהיה.@בנצי-20 אמר ביש לי נטסטיק שמתנתק לפעמים ומתחבר... בקיצור עושה בעיות, אולי בהגדרות משהו?:
@אביב-לוין אמר ב[יש לי נטסטיק שמתנתק לפעמים ומתחבר... בקיצור עושה בעיות, אולי
התמונה זה הראיה, יהיה לך 5 פסים מלאים בכל מרתף שלא תהיה.צודק לגמרי זה תמיד על חמש פסים
-
@בנצי-20 אמר ביש לי נטסטיק שמתנתק לפעמים ומתחבר... בקיצור עושה בעיות, אולי בהגדרות משהו?:
@אביב-לוין אמר ב[יש לי נטסטיק שמתנתק לפעמים ומתחבר... בקיצור עושה בעיות, אולי
התמונה זה הראיה, יהיה לך 5 פסים מלאים בכל מרתף שלא תהיה.צודק לגמרי זה תמיד על חמש פסים
@קינג-קומפיוטר @בנצי-20 אצלי לפעמים זה יורד מארבע פסים
-
@קינג-קומפיוטר @בנצי-20 אצלי לפעמים זה יורד מארבע פסים
@איציק-דייטש גם אצלי זה יורד הרבה פעמים ל2 פסים
-
@איציק-דייטש גם אצלי זה יורד הרבה פעמים ל2 פסים
@מוטי-ברנד אוקיי, אבל לסיכום הנטסטיק הזה הוא לא דור 4??!!
-
@מוטי-ברנד אוקיי, אבל לסיכום הנטסטיק הזה הוא לא דור 4??!!
@איציק-דייטש לא נראה לי שהוא דור 4 אמיתי לפחות לא בכזה מחיר כמה שהוא עולה
-
@איציק-דייטש לא נראה לי שהוא דור 4 אמיתי לפחות לא בכזה מחיר כמה שהוא עולה
@מוטי-ברנד כמה הוא עלה לך?
-
@מוטי-ברנד אוקיי, אבל לסיכום הנטסטיק הזה הוא לא דור 4??!!
@איציק-דייטש אמר ביש לי נטסטיק שמתנתק לפעמים ומתחבר... בקיצור עושה בעיות, אולי בהגדרות משהו?:
@מוטי-ברנד אוקיי, אבל לסיכום הנטסטיק הזה הוא לא דור 4??!!
היה לי אותו, הוא לא דור 4, בדוק.
-
@איציק-דייטש אמר ביש לי נטסטיק שמתנתק לפעמים ומתחבר... בקיצור עושה בעיות, אולי בהגדרות משהו?:
@מוטי-ברנד אוקיי, אבל לסיכום הנטסטיק הזה הוא לא דור 4??!!
היה לי אותו, הוא לא דור 4, בדוק.
-
@בנצי-20 כמה הוא עלה לך?
@איציק-דייטש אמר ביש לי נטסטיק שמתנתק לפעמים ומתחבר... בקיצור עושה בעיות, אולי בהגדרות משהו?:
@בנצי-20 כמה הוא עלה לך?
לא זוכר, והמחיר לא קשור.
-
@מוטי-ברנד כמה הוא עלה לך?
@איציק-דייטש אמר ביש לי נטסטיק שמתנתק לפעמים ומתחבר... בקיצור עושה בעיות, אולי בהגדרות משהו?:
@מוטי-ברנד כמה הוא עלה לך?
15$ בעלי אקספרס וזה יוצא 60 שקל בערך
-
@איציק-דייטש אמר ביש לי נטסטיק שמתנתק לפעמים ומתחבר... בקיצור עושה בעיות, אולי בהגדרות משהו?:
@מוטי-ברנד כמה הוא עלה לך?
15$ בעלי אקספרס וזה יוצא 60 שקל בערך
@מוטי-ברנד אני שילמתי על זה 250 שח!!!
-
@מוטי-ברנד אני שילמתי על זה 250 שח!!!
@איציק-דייטש ליבי עליך!!!!





-
@איציק-דייטש ליבי עליך!!!!





@מוטי-ברנד תודה רבה על זה, אבל בכל מקרה התוכנית שלי זה לחזור אליו להגיד לו שביקשתי דור ארבע... בקיצר... שיחזיר לי את הכסף
-
@מוטי-ברנד תודה רבה על זה, אבל בכל מקרה התוכנית שלי זה לחזור אליו להגיד לו שביקשתי דור ארבע... בקיצר... שיחזיר לי את הכסף
@איציק-דייטש לא יעזור
הוא יטען שטכנית יש לו דור 4
שזה שזה מכשיר זבל לא משנה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות