הורדות מחנות מיקרוסופט לא עובד
-
אני מנסה להוריד משם תוכנה כלשהי וזה אומר לי: נסה שוב מאוחר יותר משהו קרה בצד שלנו
למה זה ככה? -
אני מנסה להוריד משם תוכנה כלשהי וזה אומר לי: נסה שוב מאוחר יותר משהו קרה בצד שלנו
למה זה ככה?@איש-יהודי-טוב פעם הבאה שים לב שאתה פותח את הנושא בקטגוריה המתאימה (ולא ב"נוקיה"...)
אתה מתכוון לאפיקציית החנות?
-
-
@איש-יהודי-טוב תבדוק אם לא חסום לך עדכוני ווינדוס או משהו כזה..
-
@פישל סינון רימון
-
@איש-יהודי-טוב תבדוק אם לא חסום לך עדכוני ווינדוס או משהו כזה..
@אביב-לוין אמר בהורדות מחנות מיקרוסופט לא עובד:
@איש-יהודי-טוב תבדוק אם לא חסום לך עדכוני ווינדוס או משהו כזה..
לא
-
@פישל סינון רימון
לכאורה זה החסימה של רימון.
-
@אביב-לוין אמר בהורדות מחנות מיקרוסופט לא עובד:
@איש-יהודי-טוב תבדוק אם לא חסום לך עדכוני ווינדוס או משהו כזה..
לא
-
@Yerachmiel אמר בהורדות מחנות מיקרוסופט לא עובד:
לכאורה זה החסימה של רימון.
לא, אני לפני זה הצלחתי להוריד הרבה דברים
והוא גם אומר שמשהו קרה בצד שלו לא שלי -
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות