האם יש תוכנת המרה לC2
-
@oryadaniely אומר הרבה.... אני צריך את התוכנות לא דיבורים [גם דיבורים]

@qwq מסגנון השאלה שלך היה מובן שיש לך פתרון כלשהו האתה רוצה משהו אוטומטי...
-
@oryadaniely כן
-
@oryadaniely כן
-
-
-
@צדיק-תמים זה לC@ ??????????????
-
@צדיק-תמים זה לC@ ??????????????
-
@צדיק-תמים אוקי אני צריך למחשב [ואם אני רוצה להמיר ווידיא לC2 במה אני בוחר]
-
@צדיק-תמים אוקי אני צריך למחשב [ואם אני רוצה להמיר ווידיא לC2 במה אני בוחר]
-
@אביב-לוין תודה
-
@אביב-לוין אמר בהאם יש תוכנת המרה לC2:
@qwq במה את בוחר במפעל הפומוטים?? משהו שקוראים לזה 3GP
לא רק יש שם גם סלולר ואז נוקיה ואז את האיכות הכי נמוכה או אחת מעל
-
@אביב-לוין אמר בהאם יש תוכנת המרה לC2:
@qwq במה את בוחר במפעל הפומוטים?? משהו שקוראים לזה 3GP
לא רק יש שם גם סלולר ואז נוקיה ואז את האיכות הכי נמוכה או אחת מעל
@מנחם-ציון אמר בהאם יש תוכנת המרה לC2:
יש שם גם סלולר
נכון.

ואז נוקיה ואז את האיכות הכי נמוכה או אחת מעל
מהיכן לקחת את הנ"ל???
בסלולר, יש את האופציה הזאת:

@המומחה אמר בהאם יש תוכנת המרה לC2:
תמיר לגודל 240 - 320 עובד בדוק
וכאן תמונה להמחשה:


עריכה: אולי אתה רשמת לעצמך את ההגדרה הנ"ל בשם "נוקיה".

כמו בתמונה -

-
@אביב-לוין אמר בהאם יש תוכנת המרה לC2:
@qwq במה את בוחר במפעל הפומוטים?? משהו שקוראים לזה 3GP
לא רק יש שם גם סלולר ואז נוקיה ואז את האיכות הכי נמוכה או אחת מעל
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות