עזרה בסנכרון מכשיר אפל למחשב
-
יש לי בבית מכשיר אייפד עם הרבה תמונות שאני רוצה להעביר למחשב. האייטונס מזהה את המכשיר, אבל בתיקיית המחשב שלי הוא לא מזוהה,איך אני יכול לפתור את הבעיה ?
-
@מנדי-מנדי ולמה שלא תעתיק דרך האייטונס?
-
@מנדי-מנדי ולמה שלא תעתיק דרך האייטונס?
@A0533057932 יש אפשרות כזו ?
אשמח שתדריך אותי -
@A0533057932 יש אפשרות כזו ?
אשמח שתדריך אותי@מנדי-מנדי למה שלא תנסה להעביר דרך הרשת ביתית ?? תחבר את 2 המחשבים לרשת בבית ותגדיר את שניהם כגלויים, + שיתוף לקבצים ואז תמצא את זה במחשב בתקיית רשת
-
@מנדי-מנדי למה שלא תנסה להעביר דרך הרשת ביתית ?? תחבר את 2 המחשבים לרשת בבית ותגדיר את שניהם כגלויים, + שיתוף לקבצים ואז תמצא את זה במחשב בתקיית רשת
@אביב-לוין ילמדנו רבינו מה זה יועיל הרי במחשב עצמו אליו הוא מחובר האייפוד לא מופיע ואיך יופיע דרך שיתוף רשת?!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
