עידכונים בעניין הגירסא M.H.B
-
@m-h-b בנתיים יש לי רק android 10 לבדוק עליו את החנות... בעניין הפודקאסט אצלי הוא יורד באופן תיקני אבל בכל מקרה הסרתי אותו מהחנות בגלל תוכן בעייתי
בעניין ההלכה לפי שם זה נשמע כאילו הוא לא מתאים לרמת אנדרואיד אבדוק את זה יסודי יותר מאוחר כשיהיה לי מכשיר זמין -
@m-h-b בנתיים יש לי רק android 10 לבדוק עליו את החנות... בעניין הפודקאסט אצלי הוא יורד באופן תיקני אבל בכל מקרה הסרתי אותו מהחנות בגלל תוכן בעייתי
בעניין ההלכה לפי שם זה נשמע כאילו הוא לא מתאים לרמת אנדרואיד אבדוק את זה יסודי יותר מאוחר כשיהיה לי מכשיר זמין -
@moshep סליחה? רכשתי את המכשיר קומפלט עם גירסה מובנת מבני ברק וזה תקלה של הרום ואני צריך לשלם שוב?
-
@moshep סליחה? רכשתי את המכשיר קומפלט עם גירסה מובנת מבני ברק וזה תקלה של הרום ואני צריך לשלם שוב?
-
@moshep זאת גרסה סגורה איך אפשר להרוס בכלל?
עזוב שGPS מהתחלה עשה בעיות וכל הזמן הצריך אותי לבצע נעילת GPS לפי כל שימוש...מאוכזב. -
@moshep אין מה להאשים..דווקא מעריך את העבודה שהם עשו..נגמלתי מהקליפה מה קוראים אותו סמארטפון ומהוואטספ בכלל...ב"ה!
-
@moshep זאת גרסה סגורה איך אפשר להרוס בכלל?
עזוב שGPS מהתחלה עשה בעיות וכל הזמן הצריך אותי לבצע נעילת GPS לפי כל שימוש...מאוכזב. -
@m-h-b צדיק, לא הצלחתי להיכנס להגדרות דרך היישומים האחרונים.
אפשר הסבר אולי יש דרך אחרת לאפס ? -
@m-h-b צדיק, לא הצלחתי להיכנס להגדרות דרך היישומים האחרונים.
אפשר הסבר אולי יש דרך אחרת לאפס ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות