עידכונים בעניין הגירסא M.H.B
-
היום בלילה אני יעשה ריענון כללי לשרת של החנות ומקווה לטפל בהכל
מ"מ מי שרוצה אפליקציה מסויימת שיכתוב עכשיו ואני יעלה אותה בלילה. -
@מישהו12 לא לזה התכוונתי וד"ל אגב שמתי לב שבקישורים האופציות שבראש הדף עובדות למשל שמואל בחוקי הפורום נתן את הקישור של החיפוש וזה העביר אותי לדף החיפוש וחשבתי אולי מישהו [אולי 12
] יכתוב נושא אם כל הקישורים של כל האופציות שלא מופיעות באפליקציה ויצמידו את זה לפה או לאזור המערכת או שיראו את זה רק באפליקציה אם אפשר@סופר אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:
@מישהו12 לא לזה התכוונתי וד"ל אגב שמתי לב שבקישורים האופציות שבראש הדף עובדות למשל שמואל בחוקי הפורום נתן את הקישור של החיפוש וזה העביר אותי לדף החיפוש וחשבתי אולי מישהו [אולי 12
] יכתוב נושא אם כל הקישורים של כל האופציות שלא מופיעות באפליקציה ויצמידו את זה לפה או לאזור המערכת או שיראו את זה רק באפליקציה אם אפשרצאטים זה https://mitmachim.top/user//chats -תוסיף בין שני ה-// שאחרי המילה user את השם משתמש שלך
ואל דאגה-אף אחד אחר לא יוכל להיכנס ככה לצ'אטים שלך...עריכה: התראות: https://mitmachim.top/notifications
להמשיך עוד???
אם כן תגיד לי קישורים למה עוד אתה צריך -
@אשדודי בעניין הvlc אני אבדוק אם אפשר להסיר ממנו את הלחצן וידאו עי עד כמה שזכור לי הוא בקוד פתוח
-
@moshep אני עוזב היום את הצאט עד חנוכה
תשלחו פניות ל globalmhb2@gmail.com m תיגברנו את השירות לקוחות והפניות נענות מהר@m-h-b אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:
@moshep אני עוזב היום את הצאט עד חנוכה
תשלחו פניות ל globalmhb2@gmail.com m תיגברנו את השירות לקוחות והפניות נענות מהרתוכל לענות רגע למה ששלחתי לך?
-
@moshep אני עוזב היום את הצאט עד חנוכה
תשלחו פניות ל globalmhb2@gmail.com m תיגברנו את השירות לקוחות והפניות נענות מהר@m-h-b שלום וברכה! האפליקציה שהעלית לחנות "פודאקסט" היא לא יורד הכוונה שזה מראה שירד אבל בפועל זה לא יורד וכן ההלכה לפי מילה כל הזמן שמפעילים אותה כתוב:"אפליקציית.....תפעל ברקע" אשמח שתסדרו את העניין וכן שלחתי מייל לבקשת אפליקציה וענו לי מוצא"ש שעבר שהיא שהם באמצע לעלות ועד עכשיו אין אותה בחנות אשמח אם תטפל גם בזה
-
@M-H-B איפה ניתן לרכוש ולהתקין את הגרסה שלך ומה מחירה? תודה
-
@M-H-B איפה ניתן לרכוש ולהתקין את הגרסה שלך ומה מחירה? תודה
-
@eyal-studio יש בב"ב
-
-
@moshep אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:
@eyal-studio אני חושב שאסור לפרסם מספרים פה בפורום... (אם אתה רוצה אז במייל)
-
@moshep אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:
@eyal-studio אני חושב שאסור לפרסם מספרים פה בפורום... (אם אתה רוצה אז במייל)
-
@moshep אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:
@eyal-studio אני חושב שאסור לפרסם מספרים פה בפורום... (אם אתה רוצה אז במייל)
-
@eyal-studio שלחתי מייל
@moshep תודה רבה
עזרת מאד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
זה מאוד מאוד עוזר לי ללימוד האופציה של ניגון מהיר...