דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. שיאומי
  4. שיאומי +Qin1s
  5. עזרה הדדית - שיאומי +Qin1s
  6. עידכונים בעניין הגירסא M.H.B

עידכונים בעניין הגירסא M.H.B

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - שיאומי +Qin1s
545 פוסטים 51 כותבים 45.2k צפיות 38 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • eyal studioE מנותק
    eyal studioE מנותק
    eyal studio
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #313

    @M-H-B איפה ניתן לרכוש ולהתקין את הגרסה שלך ומה מחירה? תודה

    moshepM תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • eyal studioE eyal studio

      @M-H-B איפה ניתן לרכוש ולהתקין את הגרסה שלך ומה מחירה? תודה

      moshepM מנותק
      moshepM מנותק
      moshep
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #314

      @eyal-studio יש בב"ב

      אוהב לעזור 😊😊😊

      eyal studioE תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • moshepM moshep

        @eyal-studio יש בב"ב

        eyal studioE מנותק
        eyal studioE מנותק
        eyal studio
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #315

        @moshep אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:

        @eyal-studio יש בב"ב

        איפה? והאם יש באלעד גם? תודה

        moshepM תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • eyal studioE eyal studio

          @moshep אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:

          @eyal-studio יש בב"ב

          איפה? והאם יש באלעד גם? תודה

          moshepM מנותק
          moshepM מנותק
          moshep
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #316

          @eyal-studio אני חושב שאסור לפרסם מספרים פה בפורום... (אם אתה רוצה אז במייל)

          אוהב לעזור 😊😊😊

          ב תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • eyal studioE מנותק
            eyal studioE מנותק
            eyal studio
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #317

            @moshep אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:

            @eyal-studio אני חושב שאסור לפרסם מספרים פה בפורום... (אם אתה רוצה אז במייל)

            eyal.studio100@gmail.com
            אשמח

            moshepM 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • eyal studioE eyal studio

              @moshep אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:

              @eyal-studio אני חושב שאסור לפרסם מספרים פה בפורום... (אם אתה רוצה אז במייל)

              eyal.studio100@gmail.com
              אשמח

              moshepM מנותק
              moshepM מנותק
              moshep
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #318

              @eyal-studio יש לך הנאגוט?

              אוהב לעזור 😊😊😊

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • eyal studioE eyal studio

                @moshep אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:

                @eyal-studio אני חושב שאסור לפרסם מספרים פה בפורום... (אם אתה רוצה אז במייל)

                eyal.studio100@gmail.com
                אשמח

                moshepM מנותק
                moshepM מנותק
                moshep
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #319

                @eyal-studio שלחתי מייל

                אוהב לעזור 😊😊😊

                eyal studioE תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • moshepM moshep

                  @eyal-studio שלחתי מייל

                  eyal studioE מנותק
                  eyal studioE מנותק
                  eyal studio
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #320

                  @moshep תודה רבה
                  עזרת מאד

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • M M.H.B

                    @moshep אני עוזב היום את הצאט עד חנוכה
                    תשלחו פניות ל globalmhb2@gmail.com m תיגברנו את השירות לקוחות והפניות נענות מהר

                    ש מנותק
                    ש מנותק
                    שרולי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי שרולי
                    #321

                    @m-h-b אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:

                    @moshep אני עוזב היום את הצאט עד חנוכה
                    תשלחו פניות ל globalmhb2@gmail.com m תיגברנו את השירות לקוחות והפניות נענות מהר

                    עשיתי עידכון גירסא לפני כ3 חודשים
                    ובימים האחרונים יש לי בעיות משונות בפלאפון... [גירסא 5.1]
                    א: היומן שיחות התהפך לגמרי ולא מראה מספרים ושמות לפי הסדר!! [ולא, לא הוצאתי סים ולא שיניתי כלום בפלאפון,]
                    ב: הסינכרון אנשי קשר לגימייל מעולם לא עבד לי, [גם כשזה היה מחובר במשך שבועיים לאינטרנט, וגם כשעשיתי סינכרון דרך מכשירים אחרים, ביום שעידכנתי את הגירסא התקשרתי לגולד {כמדומני} ואמרתי לו שזה לא מסנכרןאמר לי לחכות ושזה מסנכרן לבד בהמשך, ואני עדיין מחכה....]
                    ג: הבלוטוס מידי פעם נתקע הבלוטוס ומתנתק לי מהאוזנייה ומופיע לי בקשת אישור לעבוד ברקע, אני מאשר זה מחתבר לשניה ושוב מבקש אישור לעבוד ברקע, ככה כמה פעמים!
                    ד: הצילצול של הטלפון כשמישהו מתקשר אלי מקרטע, ונתקע לכמה שניות עד שמצליח לצלצל! [גם בעיה שהייתה מהתחלה]
                    אשמח לטיפול בבעיות הללו, או הפנייה לעידכון גירסא,
                    תודה,

                    moshepM M 2 תגובות תגובה אחרונה
                    1
                    • ש שרולי

                      @m-h-b אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:

                      @moshep אני עוזב היום את הצאט עד חנוכה
                      תשלחו פניות ל globalmhb2@gmail.com m תיגברנו את השירות לקוחות והפניות נענות מהר

                      עשיתי עידכון גירסא לפני כ3 חודשים
                      ובימים האחרונים יש לי בעיות משונות בפלאפון... [גירסא 5.1]
                      א: היומן שיחות התהפך לגמרי ולא מראה מספרים ושמות לפי הסדר!! [ולא, לא הוצאתי סים ולא שיניתי כלום בפלאפון,]
                      ב: הסינכרון אנשי קשר לגימייל מעולם לא עבד לי, [גם כשזה היה מחובר במשך שבועיים לאינטרנט, וגם כשעשיתי סינכרון דרך מכשירים אחרים, ביום שעידכנתי את הגירסא התקשרתי לגולד {כמדומני} ואמרתי לו שזה לא מסנכרןאמר לי לחכות ושזה מסנכרן לבד בהמשך, ואני עדיין מחכה....]
                      ג: הבלוטוס מידי פעם נתקע הבלוטוס ומתנתק לי מהאוזנייה ומופיע לי בקשת אישור לעבוד ברקע, אני מאשר זה מחתבר לשניה ושוב מבקש אישור לעבוד ברקע, ככה כמה פעמים!
                      ד: הצילצול של הטלפון כשמישהו מתקשר אלי מקרטע, ונתקע לכמה שניות עד שמצליח לצלצל! [גם בעיה שהייתה מהתחלה]
                      אשמח לטיפול בבעיות הללו, או הפנייה לעידכון גירסא,
                      תודה,

                      moshepM מנותק
                      moshepM מנותק
                      moshep
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #322

                      @שרולי וואי וואי זה נדיר בד"כ הגירסא שלו פצצה

                      אוהב לעזור 😊😊😊

                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • moshepM moshep

                        @שרולי וואי וואי זה נדיר בד"כ הגירסא שלו פצצה

                        ש מנותק
                        ש מנותק
                        שרולי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #323

                        @moshep אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:

                        @שרולי וואי וואי זה נדיר בד"כ הגירסא שלו פצצה

                        מה לעשות 😥 😥 😥
                        זה המצב!!

                        FSHLOMOF תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • ש שרולי

                          @moshep אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:

                          @שרולי וואי וואי זה נדיר בד"כ הגירסא שלו פצצה

                          מה לעשות 😥 😥 😥
                          זה המצב!!

                          FSHLOMOF מנותק
                          FSHLOMOF מנותק
                          FSHLOMO
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #324

                          @שרולי אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:

                          @moshep אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:

                          @שרולי וואי וואי זה נדיר בד"כ הגירסא שלו פצצה

                          מה לעשות 😥 😥 😥
                          זה המצב!!

                          אם כאלו בעיות אתה עומד היום אתה עומד עוד טוב מאד מאד

                          moshepM ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • FSHLOMOF FSHLOMO

                            @שרולי אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:

                            @moshep אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:

                            @שרולי וואי וואי זה נדיר בד"כ הגירסא שלו פצצה

                            מה לעשות 😥 😥 😥
                            זה המצב!!

                            אם כאלו בעיות אתה עומד היום אתה עומד עוד טוב מאד מאד

                            moshepM מנותק
                            moshepM מנותק
                            moshep
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #325

                            @fshlomo למה אצלי זה טוב מאד מאד

                            אוהב לעזור 😊😊😊

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • FSHLOMOF FSHLOMO

                              @שרולי אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:

                              @moshep אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:

                              @שרולי וואי וואי זה נדיר בד"כ הגירסא שלו פצצה

                              מה לעשות 😥 😥 😥
                              זה המצב!!

                              אם כאלו בעיות אתה עומד היום אתה עומד עוד טוב מאד מאד

                              ש מנותק
                              ש מנותק
                              שרולי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #326

                              @fshlomo
                              למה? לך יש בעיות יותר רציניות?

                              FSHLOMOF תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ש שרולי

                                @fshlomo
                                למה? לך יש בעיות יותר רציניות?

                                FSHLOMOF מנותק
                                FSHLOMOF מנותק
                                FSHLOMO
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #327

                                @שרולי אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:

                                @fshlomo
                                למה? לך יש בעיות יותר רציניות?

                                לא אני אומר אם אלו הבעיות שלך שלא יהיה לך יותר גרוע...!!!

                                moshepM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • FSHLOMOF FSHLOMO

                                  @שרולי אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:

                                  @fshlomo
                                  למה? לך יש בעיות יותר רציניות?

                                  לא אני אומר אם אלו הבעיות שלך שלא יהיה לך יותר גרוע...!!!

                                  moshepM מנותק
                                  moshepM מנותק
                                  moshep
                                  מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #328

                                  @fshlomo אני לא יודע מה איתכם אבל לי אין בעיות בכלל

                                  אוהב לעזור 😊😊😊

                                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • moshepM moshep

                                    @fshlomo אני לא יודע מה איתכם אבל לי אין בעיות בכלל

                                    ש מנותק
                                    ש מנותק
                                    שרולי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #329

                                    @moshep גירסא 5 או 6?

                                    moshepM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ש שרולי

                                      @moshep גירסא 5 או 6?

                                      moshepM מנותק
                                      moshepM מנותק
                                      moshep
                                      מדריכים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #330

                                      @שרולי 5

                                      אוהב לעזור 😊😊😊

                                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • moshepM moshep

                                        @שרולי 5

                                        ש מנותק
                                        ש מנותק
                                        שרולי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #331

                                        @moshep
                                        אוקיי, אז כנראה אצלי לא צרבו את הגירסא טוב...
                                        מקווה שבוסקילה יראה את זה ויעזור בעניין...

                                        FSHLOMOF U 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ש שרולי

                                          @moshep
                                          אוקיי, אז כנראה אצלי לא צרבו את הגירסא טוב...
                                          מקווה שבוסקילה יראה את זה ויעזור בעניין...

                                          FSHLOMOF מנותק
                                          FSHLOMOF מנותק
                                          FSHLOMO
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #332
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר