עידכונים בעניין הגירסא M.H.B
-
@M-H-B איפה ניתן לרכוש ולהתקין את הגרסה שלך ומה מחירה? תודה
-
@M-H-B איפה ניתן לרכוש ולהתקין את הגרסה שלך ומה מחירה? תודה
-
@eyal-studio יש בב"ב
-
-
@moshep אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:
@eyal-studio אני חושב שאסור לפרסם מספרים פה בפורום... (אם אתה רוצה אז במייל)
-
@moshep אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:
@eyal-studio אני חושב שאסור לפרסם מספרים פה בפורום... (אם אתה רוצה אז במייל)
-
@moshep אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:
@eyal-studio אני חושב שאסור לפרסם מספרים פה בפורום... (אם אתה רוצה אז במייל)
-
@eyal-studio שלחתי מייל
@moshep תודה רבה
עזרת מאד -
@moshep אני עוזב היום את הצאט עד חנוכה
תשלחו פניות ל globalmhb2@gmail.com m תיגברנו את השירות לקוחות והפניות נענות מהר@m-h-b אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:
@moshep אני עוזב היום את הצאט עד חנוכה
תשלחו פניות ל globalmhb2@gmail.com m תיגברנו את השירות לקוחות והפניות נענות מהרעשיתי עידכון גירסא לפני כ3 חודשים
ובימים האחרונים יש לי בעיות משונות בפלאפון... [גירסא 5.1]
א: היומן שיחות התהפך לגמרי ולא מראה מספרים ושמות לפי הסדר!! [ולא, לא הוצאתי סים ולא שיניתי כלום בפלאפון,]
ב: הסינכרון אנשי קשר לגימייל מעולם לא עבד לי, [גם כשזה היה מחובר במשך שבועיים לאינטרנט, וגם כשעשיתי סינכרון דרך מכשירים אחרים, ביום שעידכנתי את הגירסא התקשרתי לגולד {כמדומני} ואמרתי לו שזה לא מסנכרןאמר לי לחכות ושזה מסנכרן לבד בהמשך, ואני עדיין מחכה....]
ג: הבלוטוס מידי פעם נתקע הבלוטוס ומתנתק לי מהאוזנייה ומופיע לי בקשת אישור לעבוד ברקע, אני מאשר זה מחתבר לשניה ושוב מבקש אישור לעבוד ברקע, ככה כמה פעמים!
ד: הצילצול של הטלפון כשמישהו מתקשר אלי מקרטע, ונתקע לכמה שניות עד שמצליח לצלצל! [גם בעיה שהייתה מהתחלה]
אשמח לטיפול בבעיות הללו, או הפנייה לעידכון גירסא,
תודה, -
@m-h-b אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:
@moshep אני עוזב היום את הצאט עד חנוכה
תשלחו פניות ל globalmhb2@gmail.com m תיגברנו את השירות לקוחות והפניות נענות מהרעשיתי עידכון גירסא לפני כ3 חודשים
ובימים האחרונים יש לי בעיות משונות בפלאפון... [גירסא 5.1]
א: היומן שיחות התהפך לגמרי ולא מראה מספרים ושמות לפי הסדר!! [ולא, לא הוצאתי סים ולא שיניתי כלום בפלאפון,]
ב: הסינכרון אנשי קשר לגימייל מעולם לא עבד לי, [גם כשזה היה מחובר במשך שבועיים לאינטרנט, וגם כשעשיתי סינכרון דרך מכשירים אחרים, ביום שעידכנתי את הגירסא התקשרתי לגולד {כמדומני} ואמרתי לו שזה לא מסנכרןאמר לי לחכות ושזה מסנכרן לבד בהמשך, ואני עדיין מחכה....]
ג: הבלוטוס מידי פעם נתקע הבלוטוס ומתנתק לי מהאוזנייה ומופיע לי בקשת אישור לעבוד ברקע, אני מאשר זה מחתבר לשניה ושוב מבקש אישור לעבוד ברקע, ככה כמה פעמים!
ד: הצילצול של הטלפון כשמישהו מתקשר אלי מקרטע, ונתקע לכמה שניות עד שמצליח לצלצל! [גם בעיה שהייתה מהתחלה]
אשמח לטיפול בבעיות הללו, או הפנייה לעידכון גירסא,
תודה, -
@moshep אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:
@שרולי וואי וואי זה נדיר בד"כ הגירסא שלו פצצה
מה לעשות

זה המצב!!@שרולי אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:
@moshep אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:
@שרולי וואי וואי זה נדיר בד"כ הגירסא שלו פצצה
מה לעשות

זה המצב!!אם כאלו בעיות אתה עומד היום אתה עומד עוד טוב מאד מאד
-
@שרולי אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:
@moshep אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:
@שרולי וואי וואי זה נדיר בד"כ הגירסא שלו פצצה
מה לעשות

זה המצב!!אם כאלו בעיות אתה עומד היום אתה עומד עוד טוב מאד מאד
-
@שרולי אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:
@moshep אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:
@שרולי וואי וואי זה נדיר בד"כ הגירסא שלו פצצה
מה לעשות

זה המצב!!אם כאלו בעיות אתה עומד היום אתה עומד עוד טוב מאד מאד
-
@שרולי אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:
@fshlomo
למה? לך יש בעיות יותר רציניות?לא אני אומר אם אלו הבעיות שלך שלא יהיה לך יותר גרוע...!!!
-
@moshep
אוקיי, אז כנראה אצלי לא צרבו את הגירסא טוב...
מקווה שבוסקילה יראה את זה ויעזור בעניין...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות