שאלה| חריגה מהחבילת דקות בהוט מובייל
-
@שמח-לשמוע אמר בשאלה| חריגה מהחבילת דקות בהוט מובייל:
יש לי חבילת דקות של 3000 דקות בהוט מובייל
במשך חודשים חרגנו מהחבילה והם לא חייבו על זה.
בחודש האחרון קיבלתי חשבון ע"ס 1000 ש"ח עקב החריגה בלי שום הודעה מוקדמת.
מה אפשר לעשות?
האם אפשר להתלונן, ואיך?עקרונית הם מתקשרים להודיע בהודעה מוקלטת. ייתכן שלא הרמת. בוודאי תוכל לפנות אליהם.
אגב, להוט מובייל יש תוכנית של 5,000 דקות באותו מחיר. תשלם 9.90 ותעבור תוכנית.
אגב2, בכמה דקות חרגת? כי 1000 שקל זה המון בשביל חריגה -
@שמח-לשמוע אמר בשאלה| חריגה מהחבילת דקות בהוט מובייל:
יש לי חבילת דקות של 3000 דקות בהוט מובייל
במשך חודשים חרגנו מהחבילה והם לא חייבו על זה.
בחודש האחרון קיבלתי חשבון ע"ס 1000 ש"ח עקב החריגה בלי שום הודעה מוקדמת.
מה אפשר לעשות?
האם אפשר להתלונן, ואיך?תנסה לשלוח טופס למשרד התקשורת עם כל הסיפור, לחבר שלי זה קרה פעם בסלקום וזה הסתדר עם הטופס שהוא שלח, אין מה להפסיד.
-
@להבין-ולהשכיל
בנוסף שמתלוננים בחברה.
אשמח שתדריך אותי איך לשלוח טופס -
@שמח-לשמוע אמר בשאלה| חריגה מהחבילת דקות בהוט מובייל:
@להבין-ולהשכיל
בנוסף שמתלוננים בחברה.
אשמח שתדריך אותי איך לשלוח טופסנראה לי שכאן https://www.gov.il/he/Departments/Guides/subjects?chapterIndex=1
-
גם אני נפלתי עם הוט..