דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. תוכניות קווי סלולר
  4. בירור. בעית קליטה בסוללרי

בירור. בעית קליטה בסוללרי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר תוכניות קווי סלולר
7 פוסטים 5 כותבים 364 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ע מנותק
    ע מנותק
    עזריאל
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    שלום כידוע יש בעיה קליטה קשה בשכונת רמות בירושלים ולאחרונה חיברו מספר אנטנות חדשות בשכונה אבל לקבי הקווים שיש לי זה לא עזר כלום מישהו יודע על איזה חברה שעכשיו הקליטה שלה יותר טובה בגלל האנטנה ששמו
    (אני שואל על אזור רמות א')

    1divid1 ז ז 3 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • ע עזריאל

      שלום כידוע יש בעיה קליטה קשה בשכונת רמות בירושלים ולאחרונה חיברו מספר אנטנות חדשות בשכונה אבל לקבי הקווים שיש לי זה לא עזר כלום מישהו יודע על איזה חברה שעכשיו הקליטה שלה יותר טובה בגלל האנטנה ששמו
      (אני שואל על אזור רמות א')

      1divid1 מנותק
      1divid1 מנותק
      1divid
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @עזריאל אמר בבירור. בעית קליטה בסוללרי:

      שלום כידוע יש בעיה קליטה קשה בשכונת רמות בירושלים ולאחרונה חיברו מספר אנטנות חדשות בשכונה אבל לקבי הקווים שיש לי זה לא עזר כלום מישהו יודע על איזה חברה שעכשיו הקליטה שלה יותר טובה בגלל האנטנה ששמו
      (אני שואל על אזור רמות א')

      https://www.mihachi.co.il/אין-לך-קליטה
      אולי זה יעזור אבל הכי טוב שתשאל אנשים שגרים לידך

      ע תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • 1divid1 1divid

        @עזריאל אמר בבירור. בעית קליטה בסוללרי:

        שלום כידוע יש בעיה קליטה קשה בשכונת רמות בירושלים ולאחרונה חיברו מספר אנטנות חדשות בשכונה אבל לקבי הקווים שיש לי זה לא עזר כלום מישהו יודע על איזה חברה שעכשיו הקליטה שלה יותר טובה בגלל האנטנה ששמו
        (אני שואל על אזור רמות א')

        https://www.mihachi.co.il/אין-לך-קליטה
        אולי זה יעזור אבל הכי טוב שתשאל אנשים שגרים לידך

        ע מנותק
        ע מנותק
        עזריאל
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @1divid תודה אבל זה לא מעודכן

        להבין ולהשכילל תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ע עזריאל

          @1divid תודה אבל זה לא מעודכן

          להבין ולהשכילל מנותק
          להבין ולהשכילל מנותק
          להבין ולהשכיל
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @עזריאל אמר בבירור. בעית קליטה בסוללרי:

          @1divid תודה אבל זה לא מעודכן

          רמות זה ממש בעייתי. לדעתי תעבור לשאול את השכנים בבניין... אין אופציה אחרת.

          לכל שאלה אפשר ליצור קשר במייל a0583218@gmail.com

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ע עזריאל

            שלום כידוע יש בעיה קליטה קשה בשכונת רמות בירושלים ולאחרונה חיברו מספר אנטנות חדשות בשכונה אבל לקבי הקווים שיש לי זה לא עזר כלום מישהו יודע על איזה חברה שעכשיו הקליטה שלה יותר טובה בגלל האנטנה ששמו
            (אני שואל על אזור רמות א')

            ז מנותק
            ז מנותק
            זאב לבן
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @עזריאל אני ברמות א
            בסלקום היה שיפור גדול

            ע תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ז זאב לבן

              @עזריאל אני ברמות א
              בסלקום היה שיפור גדול

              ע מנותק
              ע מנותק
              עזריאל
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @זאב-לבן מענין אני גם בסלקום ורק יותר גרוע

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ע עזריאל

                שלום כידוע יש בעיה קליטה קשה בשכונת רמות בירושלים ולאחרונה חיברו מספר אנטנות חדשות בשכונה אבל לקבי הקווים שיש לי זה לא עזר כלום מישהו יודע על איזה חברה שעכשיו הקליטה שלה יותר טובה בגלל האנטנה ששמו
                (אני שואל על אזור רמות א')

                ז מנותק
                ז מנותק
                זרח מועלם
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @עזריאל אני ברמות ג ויש קליטה יחסית טובה בהוט מובייל וגם שהייתי ברמות א לא נתקלתי בבעיית קליטה מלבד האזורים הרחוקים יחסית כדאי שתבדוק את זה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1

                שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                הרשמה התחברות

                • התחברות

                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                • פוסט ראשון
                  פוסט אחרון
                0
                • חוקי הפורום
                • פופולרי
                • לא נפתר
                • משתמשים
                • חיפוש גוגל בפורום
                • צור קשר