בירור. בעית קליטה בסוללרי
-
שלום כידוע יש בעיה קליטה קשה בשכונת רמות בירושלים ולאחרונה חיברו מספר אנטנות חדשות בשכונה אבל לקבי הקווים שיש לי זה לא עזר כלום מישהו יודע על איזה חברה שעכשיו הקליטה שלה יותר טובה בגלל האנטנה ששמו
(אני שואל על אזור רמות א')@עזריאל אמר בבירור. בעית קליטה בסוללרי:
שלום כידוע יש בעיה קליטה קשה בשכונת רמות בירושלים ולאחרונה חיברו מספר אנטנות חדשות בשכונה אבל לקבי הקווים שיש לי זה לא עזר כלום מישהו יודע על איזה חברה שעכשיו הקליטה שלה יותר טובה בגלל האנטנה ששמו
(אני שואל על אזור רמות א')https://www.mihachi.co.il/אין-לך-קליטה
אולי זה יעזור אבל הכי טוב שתשאל אנשים שגרים לידך -
@עזריאל אמר בבירור. בעית קליטה בסוללרי:
שלום כידוע יש בעיה קליטה קשה בשכונת רמות בירושלים ולאחרונה חיברו מספר אנטנות חדשות בשכונה אבל לקבי הקווים שיש לי זה לא עזר כלום מישהו יודע על איזה חברה שעכשיו הקליטה שלה יותר טובה בגלל האנטנה ששמו
(אני שואל על אזור רמות א')https://www.mihachi.co.il/אין-לך-קליטה
אולי זה יעזור אבל הכי טוב שתשאל אנשים שגרים לידך -
@עזריאל אמר בבירור. בעית קליטה בסוללרי:
@1divid תודה אבל זה לא מעודכן
רמות זה ממש בעייתי. לדעתי תעבור לשאול את השכנים בבניין... אין אופציה אחרת.
-
שלום כידוע יש בעיה קליטה קשה בשכונת רמות בירושלים ולאחרונה חיברו מספר אנטנות חדשות בשכונה אבל לקבי הקווים שיש לי זה לא עזר כלום מישהו יודע על איזה חברה שעכשיו הקליטה שלה יותר טובה בגלל האנטנה ששמו
(אני שואל על אזור רמות א') -
שלום כידוע יש בעיה קליטה קשה בשכונת רמות בירושלים ולאחרונה חיברו מספר אנטנות חדשות בשכונה אבל לקבי הקווים שיש לי זה לא עזר כלום מישהו יודע על איזה חברה שעכשיו הקליטה שלה יותר טובה בגלל האנטנה ששמו
(אני שואל על אזור רמות א')
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות