הזמנת נוקיה C2
-
-
-
@elazar
הקישור שלך, משום מה מחזיר אותי לאותה פוסט כאן בפורום.העתקתי את זה https://m.aliexpress.com/item/33057561985.html מתוך הקישור שלך וזה עבד לי.

-
@elazar
הקישור שלך, משום מה מחזיר אותי לאותה פוסט כאן בפורום.העתקתי את זה https://m.aliexpress.com/item/33057561985.html מתוך הקישור שלך וזה עבד לי.

-
@elazar
הקישור שלך, משום מה מחזיר אותי לאותה פוסט כאן בפורום.העתקתי את זה https://m.aliexpress.com/item/33057561985.html מתוך הקישור שלך וזה עבד לי.

@חברים גם לי זה כותב שגיאה 404 NOT FOUND

-
@חברים גם לי זה כותב שגיאה 404 NOT FOUND

-
@elazar TECHLOQ
-
-
@פלורידה @שלמה-ווייס בנטספארק עובד
@elazar אמר בהזמנת נוקיה C2:
בנטספארק עובד
אצלי זה פותח כאילו שאני על טאבלט (ואני על מחשב).
גם אצלך כך?
-
@elazar אמר בהזמנת נוקיה C2:
בנטספארק עובד
אצלי זה פותח כאילו שאני על טאבלט (ואני על מחשב).
גם אצלך כך?
@חברים אמר בהזמנת נוקיה C2:
@elazar אמר בהזמנת נוקיה C2:
בנטספארק עובד
אצלי זה פותח כאילו שאני על טאבלט (ואני על מחשב).
גם אצלך כך?
אני בסמרטפון
-
@חברים גם לי זה כותב שגיאה 404 NOT FOUND

@שלמה-ווייס אמר בהזמנת נוקיה C2:
@חברים גם לי זה כותב שגיאה 404 NOT FOUND

פשוט תחפשו
Mobile screwdriver -
@elazar אמר בהזמנת נוקיה C2:
בנטספארק עובד
אצלי זה פותח כאילו שאני על טאבלט (ואני על מחשב).
גם אצלך כך?
@חברים תמחוק מהקישור את תחילתו M. ולא יהיה במצב מובייל
-
@A0533057932 אמר בהזמנת נוקיה C2:
@חברים תמחוק מהקישור את תחילתו M. ולא יהיה במצב מובייל
אכן כך!
תודה.
-
@elazar אגב המברג הזה שאתה העלית הוא בעל 5 צלעות ובכלל בכלל לא כזה פשוט לך תמצא לי כזה סט פחות מ80 ש"ח
@שלמה-ווייס אמר בהזמנת נוקיה C2:
ובכלל בכלל לא כזה פשוט לך תמצא לי כזה סט פחות מ80 ש"ח
רק לעדכן אותך. בכל טמבור ממוצע תוכל למצוא סט של מברגים קטנים. בעלות של בין 15 ל 30 שקל. [תלוי באיכות הברגים. והמחירים של הטמבור] ובסטים האלו ברובם המוחלט יש את המברג שצריך ל C2 !!!
-
@שלמה-ווייס אמר בהזמנת נוקיה C2:
ובכלל בכלל לא כזה פשוט לך תמצא לי כזה סט פחות מ80 ש"ח
רק לעדכן אותך. בכל טמבור ממוצע תוכל למצוא סט של מברגים קטנים. בעלות של בין 15 ל 30 שקל. [תלוי באיכות הברגים. והמחירים של הטמבור] ובסטים האלו ברובם המוחלט יש את המברג שצריך ל C2 !!!
@אצי תבדוק בפוסטים הקודמים על מה אני מדבר

-
@אצי תבדוק בפוסטים הקודמים על מה אני מדבר

@שלמה-ווייס אמר בהזמנת נוקיה C2:
@אצי תבדוק בפוסטים הקודמים על מה אני מדבר

אין לי כל כך כח.
אבל אני מדבר למי שמעוניין לפתוח את ה C2 שלא יתבלבל ויידע. זה לא סיפור יקר בכלל..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
