דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. נוקיה
  3. עזרה הדדית - נוקיה
  4. הזמנת נוקיה C2

הזמנת נוקיה C2

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - נוקיה
86 פוסטים 13 כותבים 4.3k צפיות 11 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חבריםח חברים

    @elazar אמר בהזמנת נוקיה C2:

    https://m.aliexpress.com/item/33057561985.html?spm=a2g0n.detail.0.0.26d4106bscOmaA&gps-id=platformRecommendH5&scm=1007.18499.139690.0&scm_id=1007.18499.139690.0&scm-url=1007.18499.139690.0&pvid=efeb6d05-b2bb-4520-9a13-1b5426c31799&t=gps-id%3AplatformRecommendH5%2Cscm-url%3A1007.18499.139690.0%2Cpvid%3Aefeb6d05-b2bb-4520-9a13-1b5426c31799%2Ctpp_buckets%3A668%230%23131923%230_668%23808%235965%23279_668%23888%233325%238_668%232846%238115%23889_668%232717%237565%23760__668%233374%2315176%23696&browser_id=da1522726738498297a0de1753386968&aff_trace_key=&aff_platform=msite&m_page_id=4ok5f8ivazscay3i173e95197672335fec341dac42&gclid=&imgsrc=ae01.alicdn.com%2Fkf%2FH732f6c4446114364924d8d6408bc4f6ag.jpg_640x640Q90.jpg.webp text

    עדיין לא עובד. (עכ"פ לי).

    elazarE מנותק
    elazarE מנותק
    elazar
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #58

    @חברים סורי ניסיתי

    אפשר לדבר איתי:
    elazar.mitmachim@gmail.com

    פלורידהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • חבריםח חברים

      @elazar אמר בהזמנת נוקיה C2:

      https://m.aliexpress.com/item/33057561985.html?spm=a2g0n.detail.0.0.26d4106bscOmaA&gps-id=platformRecommendH5&scm=1007.18499.139690.0&scm_id=1007.18499.139690.0&scm-url=1007.18499.139690.0&pvid=efeb6d05-b2bb-4520-9a13-1b5426c31799&t=gps-id%3AplatformRecommendH5%2Cscm-url%3A1007.18499.139690.0%2Cpvid%3Aefeb6d05-b2bb-4520-9a13-1b5426c31799%2Ctpp_buckets%3A668%230%23131923%230_668%23808%235965%23279_668%23888%233325%238_668%232846%238115%23889_668%232717%237565%23760__668%233374%2315176%23696&browser_id=da1522726738498297a0de1753386968&aff_trace_key=&aff_platform=msite&m_page_id=4ok5f8ivazscay3i173e95197672335fec341dac42&gclid=&imgsrc=ae01.alicdn.com%2Fkf%2FH732f6c4446114364924d8d6408bc4f6ag.jpg_640x640Q90.jpg.webp text

      עדיין לא עובד. (עכ"פ לי).

      elazarE מנותק
      elazarE מנותק
      elazar
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #59

      @חברים תעשה חיפוש לתמונה

      אפשר לדבר איתי:
      elazar.mitmachim@gmail.com

      חבריםח תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • elazarE elazar

        @חברים סורי ניסיתי

        פלורידהפ מנותק
        פלורידהפ מנותק
        פלורידה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #60

        @elazar נכון.
        אך העלת קישור לדף של מתמחים.
        (לחץ על פתח בכרטיסיה חדשה)
        ואגב כשאתה מעלה קישור, תבדוק אותו קודם בתצוגה מקדימה.
        על כל פנים תודה על כל המאמצים!!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • elazarE elazar

          @חברים תעשה חיפוש לתמונה

          חבריםח מנותק
          חבריםח מנותק
          חברים
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #61

          @elazar
          הקישור שלך, משום מה מחזיר אותי לאותה פוסט כאן בפורום.

          העתקתי את זה https://m.aliexpress.com/item/33057561985.html מתוך הקישור שלך וזה עבד לי. 👍

          elazarE שלמה ווייסש 2 תגובות תגובה אחרונה
          2
          • חבריםח חברים

            @elazar
            הקישור שלך, משום מה מחזיר אותי לאותה פוסט כאן בפורום.

            העתקתי את זה https://m.aliexpress.com/item/33057561985.html מתוך הקישור שלך וזה עבד לי. 👍

            elazarE מנותק
            elazarE מנותק
            elazar
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #62

            @חברים זה יותר זול מהקישור הקודם ששלחתי

            אפשר לדבר איתי:
            elazar.mitmachim@gmail.com

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • פלורידהפ מנותק
              פלורידהפ מנותק
              פלורידה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #63

              @חברים ולי לא.
              0edc54da-18f8-4c5e-ad96-6ad015d0daf4-image.png

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • חבריםח חברים

                @elazar
                הקישור שלך, משום מה מחזיר אותי לאותה פוסט כאן בפורום.

                העתקתי את זה https://m.aliexpress.com/item/33057561985.html מתוך הקישור שלך וזה עבד לי. 👍

                שלמה ווייסש מנותק
                שלמה ווייסש מנותק
                שלמה ווייס
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה ווייס
                #64

                @חברים גם לי זה כותב שגיאה 404 NOT FOUND 😔

                מוכר מצלמות קנון יד שנייה

                elazarE עניו כמשהע 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • שלמה ווייסש שלמה ווייס

                  @חברים גם לי זה כותב שגיאה 404 NOT FOUND 😔

                  elazarE מנותק
                  elazarE מנותק
                  elazar
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #65

                  @שלמה-ווייס אמר בהזמנת נוקיה C2:

                  @חברים ולי זה כותב שגיאה 404 NOT FOUND 😔

                  איזה סינון יש לך

                  אפשר לדבר איתי:
                  elazar.mitmachim@gmail.com

                  שלמה ווייסש פלורידהפ 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • elazarE elazar

                    @שלמה-ווייס אמר בהזמנת נוקיה C2:

                    @חברים ולי זה כותב שגיאה 404 NOT FOUND 😔

                    איזה סינון יש לך

                    שלמה ווייסש מנותק
                    שלמה ווייסש מנותק
                    שלמה ווייס
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #66

                    @elazar TECHLOQ

                    מוכר מצלמות קנון יד שנייה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • elazarE elazar

                      @שלמה-ווייס אמר בהזמנת נוקיה C2:

                      @חברים ולי זה כותב שגיאה 404 NOT FOUND 😔

                      איזה סינון יש לך

                      פלורידהפ מנותק
                      פלורידהפ מנותק
                      פלורידה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #67

                      @elazar נטפרי

                      elazarE תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • פלורידהפ פלורידה

                        @elazar נטפרי

                        elazarE מנותק
                        elazarE מנותק
                        elazar
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #68

                        @פלורידה @שלמה-ווייס בנטספארק עובד

                        אפשר לדבר איתי:
                        elazar.mitmachim@gmail.com

                        חבריםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • elazarE elazar

                          @פלורידה @שלמה-ווייס בנטספארק עובד

                          חבריםח מנותק
                          חבריםח מנותק
                          חברים
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #69

                          @elazar אמר בהזמנת נוקיה C2:

                          בנטספארק עובד

                          אצלי זה פותח כאילו שאני על טאבלט (ואני על מחשב).

                          גם אצלך כך?

                          elazarE A0533057932A 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • חבריםח חברים

                            @elazar אמר בהזמנת נוקיה C2:

                            בנטספארק עובד

                            אצלי זה פותח כאילו שאני על טאבלט (ואני על מחשב).

                            גם אצלך כך?

                            elazarE מנותק
                            elazarE מנותק
                            elazar
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #70

                            @חברים אמר בהזמנת נוקיה C2:

                            @elazar אמר בהזמנת נוקיה C2:

                            בנטספארק עובד

                            אצלי זה פותח כאילו שאני על טאבלט (ואני על מחשב).

                            גם אצלך כך?

                            אני בסמרטפון

                            אפשר לדבר איתי:
                            elazar.mitmachim@gmail.com

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • שלמה ווייסש שלמה ווייס

                              @חברים גם לי זה כותב שגיאה 404 NOT FOUND 😔

                              עניו כמשהע מנותק
                              עניו כמשהע מנותק
                              עניו כמשה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #71

                              @שלמה-ווייס אמר בהזמנת נוקיה C2:

                              @חברים גם לי זה כותב שגיאה 404 NOT FOUND 😔

                              פשוט תחפשו
                              Mobile screwdriver

                              נהנת? נעזרת? שמחתי לעזור

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • elazarE מנותק
                                elazarE מנותק
                                elazar
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #72

                                זה השם המלא. (לא קישור). Urijk 32 In 1 Screwdriver Set Precision Mini Magnetic Screwdriver Bits Kit Phone Mobile IPad Camera Maintenance Tool Repair

                                אפשר לדבר איתי:
                                elazar.mitmachim@gmail.com

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • חבריםח חברים

                                  @elazar אמר בהזמנת נוקיה C2:

                                  בנטספארק עובד

                                  אצלי זה פותח כאילו שאני על טאבלט (ואני על מחשב).

                                  גם אצלך כך?

                                  A0533057932A מנותק
                                  A0533057932A מנותק
                                  A0533057932
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #73

                                  @חברים תמחוק מהקישור את תחילתו M. ולא יהיה במצב מובייל

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • חבריםח מנותק
                                    חבריםח מנותק
                                    חברים
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #74

                                    @A0533057932 אמר בהזמנת נוקיה C2:

                                    @חברים תמחוק מהקישור את תחילתו M. ולא יהיה במצב מובייל

                                    אכן כך!
                                    תודה. 👍

                                    קישור: https://www.aliexpress.com/item/33057561985.html

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • שלמה ווייסש שלמה ווייס

                                      @elazar אגב המברג הזה שאתה העלית הוא בעל 5 צלעות ובכלל בכלל לא כזה פשוט לך תמצא לי כזה סט פחות מ80 ש"ח

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      אצי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אצי
                                      #75

                                      @שלמה-ווייס אמר בהזמנת נוקיה C2:

                                      ובכלל בכלל לא כזה פשוט לך תמצא לי כזה סט פחות מ80 ש"ח

                                      רק לעדכן אותך. בכל טמבור ממוצע תוכל למצוא סט של מברגים קטנים. בעלות של בין 15 ל 30 שקל. [תלוי באיכות הברגים. והמחירים של הטמבור] ובסטים האלו ברובם המוחלט יש את המברג שצריך ל C2 !!!

                                      אם הצלחתי לעזור וואלה בכיף...
                                      ואם לא אני ממש מצטער...
                                      אבל אל תתיאש כנראה מישהו אחר יוכל לעזור לך...

                                      שלמה ווייסש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • א אצי

                                        @שלמה-ווייס אמר בהזמנת נוקיה C2:

                                        ובכלל בכלל לא כזה פשוט לך תמצא לי כזה סט פחות מ80 ש"ח

                                        רק לעדכן אותך. בכל טמבור ממוצע תוכל למצוא סט של מברגים קטנים. בעלות של בין 15 ל 30 שקל. [תלוי באיכות הברגים. והמחירים של הטמבור] ובסטים האלו ברובם המוחלט יש את המברג שצריך ל C2 !!!

                                        שלמה ווייסש מנותק
                                        שלמה ווייסש מנותק
                                        שלמה ווייס
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #76

                                        @אצי תבדוק בפוסטים הקודמים על מה אני מדבר 😉

                                        מוכר מצלמות קנון יד שנייה

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • שלמה ווייסש שלמה ווייס

                                          @אצי תבדוק בפוסטים הקודמים על מה אני מדבר 😉

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אצי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #77

                                          @שלמה-ווייס אמר בהזמנת נוקיה C2:

                                          @אצי תבדוק בפוסטים הקודמים על מה אני מדבר 😉

                                          אין לי כל כך כח.
                                          אבל אני מדבר למי שמעוניין לפתוח את ה C2 שלא יתבלבל ויידע. זה לא סיפור יקר בכלל..

                                          אם הצלחתי לעזור וואלה בכיף...
                                          ואם לא אני ממש מצטער...
                                          אבל אל תתיאש כנראה מישהו אחר יוכל לעזור לך...

                                          שלמה ווייסש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר