הזמנת נוקיה C2
-
@elazar איזה יופי
אז אני רואה שבאמת יש שם@שלמה-ווייס שמת לב שיש שם גם דברים מיוחדים?
-
@שלמה-ווייס שמת לב שיש שם גם דברים מיוחדים?
@elazar לא יודע מה נקרא אצלך מיוחד
-
@elazar לא יודע מה נקרא אצלך מיוחד
@שלמה-ווייס אמר בהזמנת נוקיה C2:
@elazar לא יודע מה נקרא אצלך מיוחד
משולש וביט עם שפיצים בשני הצדדים
-
@שלמה-ווייס אמר בהזמנת נוקיה C2:
@elazar לא יודע מה נקרא אצלך מיוחד
משולש וביט עם שפיצים בשני הצדדים
@elazar בסדר ראיתי זה הרי לא סט מינוס ופיליפס..
-
@שלמה-ווייס שמת לב שיש שם גם דברים מיוחדים?
-
-
-
-
@elazar
הקישור שלך, משום מה מחזיר אותי לאותה פוסט כאן בפורום.העתקתי את זה https://m.aliexpress.com/item/33057561985.html מתוך הקישור שלך וזה עבד לי.

-
@elazar
הקישור שלך, משום מה מחזיר אותי לאותה פוסט כאן בפורום.העתקתי את זה https://m.aliexpress.com/item/33057561985.html מתוך הקישור שלך וזה עבד לי.

-
@elazar
הקישור שלך, משום מה מחזיר אותי לאותה פוסט כאן בפורום.העתקתי את זה https://m.aliexpress.com/item/33057561985.html מתוך הקישור שלך וזה עבד לי.

@חברים גם לי זה כותב שגיאה 404 NOT FOUND

-
@חברים גם לי זה כותב שגיאה 404 NOT FOUND

-
@elazar TECHLOQ
-
-
@פלורידה @שלמה-ווייס בנטספארק עובד
@elazar אמר בהזמנת נוקיה C2:
בנטספארק עובד
אצלי זה פותח כאילו שאני על טאבלט (ואני על מחשב).
גם אצלך כך?
-
@elazar אמר בהזמנת נוקיה C2:
בנטספארק עובד
אצלי זה פותח כאילו שאני על טאבלט (ואני על מחשב).
גם אצלך כך?
@חברים אמר בהזמנת נוקיה C2:
@elazar אמר בהזמנת נוקיה C2:
בנטספארק עובד
אצלי זה פותח כאילו שאני על טאבלט (ואני על מחשב).
גם אצלך כך?
אני בסמרטפון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

