עזרה | נוקיה C2 - תמונת GIF פועלת מאוד איטי
-
אני מנסה להפעיל על פלאפון C2, תמונת GIF.

משום מה, על הפלאפון - הוא פועל מאוד איטי.


אשמח אם מישהו יתן לי עצה / פתרון להנ"ל.
בתודה מראש!
נ.ב. כמו"כ, אשמח לעצה, איך ניתן לחתוך קצת מהתמונת GIF (בצד שמאל) בכדי התמונה תהיה על הפלאפון - במרכז המסך. (ולא שייראה קצת מוסתר - בצד ימין).
-
אני מנסה להפעיל על פלאפון C2, תמונת GIF.

משום מה, על הפלאפון - הוא פועל מאוד איטי.


אשמח אם מישהו יתן לי עצה / פתרון להנ"ל.
בתודה מראש!
נ.ב. כמו"כ, אשמח לעצה, איך ניתן לחתוך קצת מהתמונת GIF (בצד שמאל) בכדי התמונה תהיה על הפלאפון - במרכז המסך. (ולא שייראה קצת מוסתר - בצד ימין).
@חברים אמר בעזרה | נוקיה C2 - תמונת GIF פועלת מאוד איטי:
אני מנסה להפעיל על פלאפון C2, תמונת GIF.

משום מה, על הפלאפון - הוא פועל מאוד איטי.


אשמח אם מישהו יתן לי עצה / פתרון להנ"ל.
בתודה מראש!
מצטרף לשאלה...
מוסיף: דחוף -
אני מנסה להפעיל על פלאפון C2, תמונת GIF.

משום מה, על הפלאפון - הוא פועל מאוד איטי.


אשמח אם מישהו יתן לי עצה / פתרון להנ"ל.
בתודה מראש!
נ.ב. כמו"כ, אשמח לעצה, איך ניתן לחתוך קצת מהתמונת GIF (בצד שמאל) בכדי התמונה תהיה על הפלאפון - במרכז המסך. (ולא שייראה קצת מוסתר - בצד ימין).
-
@חברים לא נפתר עושים רק אחרי כמה ימים לא אחרי 5 דקות
@זונדל-גרנד אמר בעזרה | נוקיה C2 - תמונת GIF פועלת מאוד איטי:
@חברים לא נפתר עושים רק אחרי כמה ימים לא אחרי 5 דקות
גם אני חשבתי כך...
אבל לפני כחודש, @שמואל אמר לי שזה טעות. (עיין כאן - ובפוסט השלישי שלאחריו).
-
אני מנסה להפעיל על פלאפון C2, תמונת GIF.

משום מה, על הפלאפון - הוא פועל מאוד איטי.


אשמח אם מישהו יתן לי עצה / פתרון להנ"ל.
בתודה מראש!
נ.ב. כמו"כ, אשמח לעצה, איך ניתן לחתוך קצת מהתמונת GIF (בצד שמאל) בכדי התמונה תהיה על הפלאפון - במרכז המסך. (ולא שייראה קצת מוסתר - בצד ימין).
@חברים אמר בעזרה | נוקיה C2 - תמונת GIF פועלת מאוד איטי:
אני מנסה להפעיל על פלאפון C2, תמונת GIF.

משום מה, על הפלאפון - הוא פועל מאוד איטי.


אשמח אם מישהו יתן לי עצה / פתרון להנ"ל.
בתודה מראש!
נ.ב. כמו"כ, אשמח לעצה, איך ניתן לחתוך קצת מהתמונת GIF (בצד שמאל) בכדי התמונה תהיה על הפלאפון - במרכז המסך. (ולא שייראה קצת מוסתר - בצד ימין).
כשמגדירים את זה צריך לעשות התאמה לתצוגה ואז זה מסתדר...
-
@חברים אמר בעזרה | נוקיה C2 - תמונת GIF פועלת מאוד איטי:
אני מנסה להפעיל על פלאפון C2, תמונת GIF.

משום מה, על הפלאפון - הוא פועל מאוד איטי.


אשמח אם מישהו יתן לי עצה / פתרון להנ"ל.
בתודה מראש!
נ.ב. כמו"כ, אשמח לעצה, איך ניתן לחתוך קצת מהתמונת GIF (בצד שמאל) בכדי התמונה תהיה על הפלאפון - במרכז המסך. (ולא שייראה קצת מוסתר - בצד ימין).
כשמגדירים את זה צריך לעשות התאמה לתצוגה ואז זה מסתדר...
@דוד-יצחק123 אמר בעזרה | נוקיה C2 - תמונת GIF פועלת מאוד איטי:
כשמגדירים את זה צריך לעשות התאמה לתצוגה ואז זה מסתדר...
אתה צודק. אבל, זה תלוי מאוד בגודל התמונות וכו'.
בתמונה הספציפית הזאת (לעיל), צריך להגדיר על הפלאפון - מרכז. (ולא התאמה לתצוגה).
ראה בתמונה המצורפת


-
אני מנסה להפעיל על פלאפון C2, תמונת GIF.

משום מה, על הפלאפון - הוא פועל מאוד איטי.


אשמח אם מישהו יתן לי עצה / פתרון להנ"ל.
בתודה מראש!
נ.ב. כמו"כ, אשמח לעצה, איך ניתן לחתוך קצת מהתמונת GIF (בצד שמאל) בכדי התמונה תהיה על הפלאפון - במרכז המסך. (ולא שייראה קצת מוסתר - בצד ימין).
-
@חברים אמר בעזרה | נוקיה C2 - תמונת GIF פועלת מאוד איטי:
נ.ב. כמו"כ, אשמח לעצה, איך ניתן לחתוך קצת מהתמונת GIF (בצד שמאל) בכדי התמונה תהיה על הפלאפון - במרכז המסך. (ולא שייראה קצת מוסתר - בצד ימין).

@דגלש
אני מאוד לך מאוד על התמונה.
רק 2 הערות קטנות:
-
משום מה, האיכות של התמונה הרבה פחות מאשר התמונה המקורית.
(יש ע"ז הרבה נקודות קטנות... מזכיר תמונה של מצלמה בזום). -
אם אפשר בתמונה (חלק תחתון) להשאיר קצת יותר מתחת לרגליים (דומה לתמונה המקורית), ולא לחתוך כ"כ הרבה.
תודה!
-
-
@דגלש
אני מאוד לך מאוד על התמונה.
רק 2 הערות קטנות:
-
משום מה, האיכות של התמונה הרבה פחות מאשר התמונה המקורית.
(יש ע"ז הרבה נקודות קטנות... מזכיר תמונה של מצלמה בזום). -
אם אפשר בתמונה (חלק תחתון) להשאיר קצת יותר מתחת לרגליים (דומה לתמונה המקורית), ולא לחתוך כ"כ הרבה.
תודה!
-
-
@מנחם-ציון לא חושב שיש שם אופציה להסרטת מסך..
@דוד-1 אמר בעזרה | נוקיה C2 - תמונת GIF פועלת מאוד איטי:
@מנחם-ציון לא חושב שיש שם אופציה להסרטת מסך..
הגיוני אפשר לשאול את @מתחיל-מומחה הוא כתב שם את הפוסט
-
@מנחם-ציון אמר בעזרה | נוקיה C2 - תמונת GIF פועלת מאוד איטי:
בכללי יש מדריך +תוכנה לעשות צילום מסך לנוקיה דרך המחשב כאן
:::
אם תעיין בפוסט מס' 6 לעיל
, תראה שהשתמשתי כבר עם התוכנה הזאת. 
:::
@דוד-1 אמר בעזרה | נוקיה C2 - תמונת GIF פועלת מאוד איטי:
@מנחם-ציון לא חושב שיש שם אופציה להסרטת מסך..
אבל משום מה, לא הצלחתי כ"כ להבין בֶמה זה יעזור לֶמה ששאלתי בתחילת האשכול.

-
@מנחם-ציון אמר בעזרה | נוקיה C2 - תמונת GIF פועלת מאוד איטי:
בכללי יש מדריך +תוכנה לעשות צילום מסך לנוקיה דרך המחשב כאן
:::
אם תעיין בפוסט מס' 6 לעיל
, תראה שהשתמשתי כבר עם התוכנה הזאת. 
:::
@דוד-1 אמר בעזרה | נוקיה C2 - תמונת GIF פועלת מאוד איטי:
@מנחם-ציון לא חושב שיש שם אופציה להסרטת מסך..
אבל משום מה, לא הצלחתי כ"כ להבין בֶמה זה יעזור לֶמה ששאלתי בתחילת האשכול.

-
@חברים מי אמר שיעזור לך?
@מנחם-ציון שאל למה לא השתמשת בתוכנה,
עניתי שהיית צריך הסרטה.בכדי שאני אבין,
האם אתם מתכוונים בעניין התמונה השניה שצירפתי בפוסט הראשון כאן האשכול? -
בכדי שאני אבין,
האם אתם מתכוונים בעניין התמונה השניה שצירפתי בפוסט הראשון כאן האשכול?@חברים אמר בעזרה | נוקיה C2 - תמונת GIF פועלת מאוד איטי:
בכדי שאני אבין,
האם אתם מתכוונים בעניין התמונה השניה שצירפתי בפוסט הראשון כאן האשכול?אכן.
-
בכדי שאני אבין,
האם אתם מתכוונים בעניין התמונה השניה שצירפתי בפוסט הראשון כאן האשכול?@חברים אמר בעזרה | נוקיה C2 - תמונת GIF פועלת מאוד איטי:
בכדי שאני אבין,
האם אתם מתכוונים בעניין התמונה השניה שצירפתי בפוסט הראשון כאן האשכול?כנ"ל
-
כעיקרון זה תלוי בגודל הקובץ, שאם זה קובץ קטן אז זה עובד טוב.
תנסה להמיר את זה ל m3g שזה משהוא כמו gif ועובד בנוקיה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
