דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. נוקיה
  3. עזרה הדדית - נוקיה
  4. עזרה | נוקיה C2 - תמונת GIF פועלת מאוד איטי

עזרה | נוקיה C2 - תמונת GIF פועלת מאוד איטי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר עזרה הדדית - נוקיה
34 פוסטים 9 כותבים 1.7k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ד דגלש

    @חברים ezgif.com-video-to-gif (1).gif

    חבריםח מנותק
    חבריםח מנותק
    חברים
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #10

    @דגלש תודה רבה רבה על התמונה. 👍

    עכשיו נשאר למצוא פתרון לַחֶלק העיקרי של הפוסט הראשון כאן באשכול. 😉

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • מנחם ציוןמ מנותק
      מנחם ציוןמ מנותק
      מנחם ציון
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #11

      בכללי יש מדריך +תוכנה לעשות צילום מסך לנוקיה דרך המחשב כאן

      דוד 1ד חבריםח 2 תגובות תגובה אחרונה
      2
      • מנחם ציוןמ מנחם ציון

        בכללי יש מדריך +תוכנה לעשות צילום מסך לנוקיה דרך המחשב כאן

        דוד 1ד מנותק
        דוד 1ד מנותק
        דוד 1
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #12

        @מנחם-ציון לא חושב שיש שם אופציה להסרטת מסך..

        מנחם ציוןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • דוד 1ד דוד 1

          @מנחם-ציון לא חושב שיש שם אופציה להסרטת מסך..

          מנחם ציוןמ מנותק
          מנחם ציוןמ מנותק
          מנחם ציון
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #13

          @דוד-1 אמר בעזרה | נוקיה C2 - תמונת GIF פועלת מאוד איטי:

          @מנחם-ציון לא חושב שיש שם אופציה להסרטת מסך..

          הגיוני אפשר לשאול את @מתחיל-מומחה הוא כתב שם את הפוסט

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • מנחם ציוןמ מנחם ציון

            בכללי יש מדריך +תוכנה לעשות צילום מסך לנוקיה דרך המחשב כאן

            חבריםח מנותק
            חבריםח מנותק
            חברים
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי חברים
            #14

            @מנחם-ציון אמר בעזרה | נוקיה C2 - תמונת GIF פועלת מאוד איטי:

            בכללי יש מדריך +תוכנה לעשות צילום מסך לנוקיה דרך המחשב כאן

            :::

            אם תעיין בפוסט מס' 6 לעיל ☝, תראה שהשתמשתי כבר עם התוכנה הזאת. 😉

            :::

             

            @דוד-1 אמר בעזרה | נוקיה C2 - תמונת GIF פועלת מאוד איטי:

            @מנחם-ציון לא חושב שיש שם אופציה להסרטת מסך..

             

            אבל משום מה, לא הצלחתי כ"כ להבין בֶמה זה יעזור לֶמה ששאלתי בתחילת האשכול. 🤔

            דוד 1ד תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • חבריםח חברים

              @מנחם-ציון אמר בעזרה | נוקיה C2 - תמונת GIF פועלת מאוד איטי:

              בכללי יש מדריך +תוכנה לעשות צילום מסך לנוקיה דרך המחשב כאן

              :::

              אם תעיין בפוסט מס' 6 לעיל ☝, תראה שהשתמשתי כבר עם התוכנה הזאת. 😉

              :::

               

              @דוד-1 אמר בעזרה | נוקיה C2 - תמונת GIF פועלת מאוד איטי:

              @מנחם-ציון לא חושב שיש שם אופציה להסרטת מסך..

               

              אבל משום מה, לא הצלחתי כ"כ להבין בֶמה זה יעזור לֶמה ששאלתי בתחילת האשכול. 🤔

              דוד 1ד מנותק
              דוד 1ד מנותק
              דוד 1
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #15

              @חברים מי אמר שיעזור לך?
              @מנחם-ציון שאל למה לא השתמשת בתוכנה,
              עניתי שהיית צריך הסרטה.

              חבריםח תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • דוד 1ד דוד 1

                @חברים מי אמר שיעזור לך?
                @מנחם-ציון שאל למה לא השתמשת בתוכנה,
                עניתי שהיית צריך הסרטה.

                חבריםח מנותק
                חבריםח מנותק
                חברים
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי חברים
                #16

                @דוד-1 @מנחם-ציון

                בכדי שאני אבין,
                האם אתם מתכוונים בעניין התמונה השניה שצירפתי בפוסט הראשון כאן האשכול?

                דוד 1ד מנחם ציוןמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • חבריםח חברים

                  @דוד-1 @מנחם-ציון

                  בכדי שאני אבין,
                  האם אתם מתכוונים בעניין התמונה השניה שצירפתי בפוסט הראשון כאן האשכול?

                  דוד 1ד מנותק
                  דוד 1ד מנותק
                  דוד 1
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #17

                  @חברים אמר בעזרה | נוקיה C2 - תמונת GIF פועלת מאוד איטי:

                  @דוד-1 @מנחם-ציון

                  בכדי שאני אבין,
                  האם אתם מתכוונים בעניין התמונה השניה שצירפתי בפוסט הראשון כאן האשכול?

                  אכן.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • חבריםח חברים

                    @דוד-1 @מנחם-ציון

                    בכדי שאני אבין,
                    האם אתם מתכוונים בעניין התמונה השניה שצירפתי בפוסט הראשון כאן האשכול?

                    מנחם ציוןמ מנותק
                    מנחם ציוןמ מנותק
                    מנחם ציון
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #18

                    @חברים אמר בעזרה | נוקיה C2 - תמונת GIF פועלת מאוד איטי:

                    @דוד-1 @מנחם-ציון

                    בכדי שאני אבין,
                    האם אתם מתכוונים בעניין התמונה השניה שצירפתי בפוסט הראשון כאן האשכול?

                    כנ"ל

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    5
                    • ח מנותק
                      ח מנותק
                      חיים ח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #19

                      מניסיון אין מה לעשות!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • דוד יצחק123ד מנותק
                        דוד יצחק123ד מנותק
                        דוד יצחק123
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #20

                        כעיקרון זה תלוי בגודל הקובץ, שאם זה קובץ קטן אז זה עובד טוב.
                        תנסה להמיר את זה ל m3g שזה משהוא כמו gif ועובד בנוקיה

                        חבריםח 2 תגובות תגובה אחרונה
                        3
                        • דוד יצחק123ד דוד יצחק123

                          כעיקרון זה תלוי בגודל הקובץ, שאם זה קובץ קטן אז זה עובד טוב.
                          תנסה להמיר את זה ל m3g שזה משהוא כמו gif ועובד בנוקיה

                          חבריםח מנותק
                          חבריםח מנותק
                          חברים
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #21

                          @דוד-יצחק123 אמר בעזרה | נוקיה C2 - תמונת GIF פועלת מאוד איטי:

                          תנסה להמיר את זה ל m3g

                          מה זה?

                          אולי כוונתך ל-זה. 🤔

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • דוד יצחק123ד מנותק
                            דוד יצחק123ד מנותק
                            דוד יצחק123
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #22

                            @חברים אמר בעזרה | נוקיה C2 - תמונת GIF פועלת מאוד איטי:

                            @דוד-יצחק123 אמר בעזרה | נוקיה C2 - תמונת GIF פועלת מאוד איטי:

                            תנסה להמיר את זה ל m3g

                            מה זה?

                            אולי כוונתך ל-זה. 🤔

                            לא!
                            הנה דוגמא של קובץ כזה, תשים את זה בנוקיה ותראה מה זה...
                            IMG63.M3G

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • דוד יצחק123ד דוד יצחק123

                              כעיקרון זה תלוי בגודל הקובץ, שאם זה קובץ קטן אז זה עובד טוב.
                              תנסה להמיר את זה ל m3g שזה משהוא כמו gif ועובד בנוקיה

                              חבריםח מנותק
                              חבריםח מנותק
                              חברים
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #23

                              @דוד-יצחק123 אמר בעזרה | נוקיה C2 - תמונת GIF פועלת מאוד איטי:

                              תנסה להמיר את זה ל m3g

                              איפה אני יכול להמיר לפורמט הזה?
                              (אני לא מוצא זאת ב- מפעל הפורמטים / פורמט פקטרי).

                              דוד יצחק123ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • חבריםח חברים

                                @דוד-יצחק123 אמר בעזרה | נוקיה C2 - תמונת GIF פועלת מאוד איטי:

                                תנסה להמיר את זה ל m3g

                                איפה אני יכול להמיר לפורמט הזה?
                                (אני לא מוצא זאת ב- מפעל הפורמטים / פורמט פקטרי).

                                דוד יצחק123ד מנותק
                                דוד יצחק123ד מנותק
                                דוד יצחק123
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #24

                                @חברים אמר בעזרה | נוקיה C2 - תמונת GIF פועלת מאוד איטי:

                                @דוד-יצחק123 אמר בעזרה | נוקיה C2 - תמונת GIF פועלת מאוד איטי:

                                תנסה להמיר את זה ל m3g

                                איפה אני יכול להמיר לפורמט הזה?
                                (אני לא מוצא זאת ב- מפעל הפורמטים / פורמט פקטרי).

                                תשאל את אליהו הנביא.
                                גם אני חיפשתי ולא מצאתי

                                חבריםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • דוד יצחק123ד דוד יצחק123

                                  @חברים אמר בעזרה | נוקיה C2 - תמונת GIF פועלת מאוד איטי:

                                  @דוד-יצחק123 אמר בעזרה | נוקיה C2 - תמונת GIF פועלת מאוד איטי:

                                  תנסה להמיר את זה ל m3g

                                  איפה אני יכול להמיר לפורמט הזה?
                                  (אני לא מוצא זאת ב- מפעל הפורמטים / פורמט פקטרי).

                                  תשאל את אליהו הנביא.
                                  גם אני חיפשתי ולא מצאתי

                                  חבריםח מנותק
                                  חבריםח מנותק
                                  חברים
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #25

                                  @דוד-יצחק123
                                  אז למה הבאת בכלל את האופציה הזאת?

                                  דוד יצחק123ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • חבריםח חברים

                                    @דוד-יצחק123
                                    אז למה הבאת בכלל את האופציה הזאת?

                                    דוד יצחק123ד מנותק
                                    דוד יצחק123ד מנותק
                                    דוד יצחק123
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #26

                                    @חברים אמר בעזרה | נוקיה C2 - תמונת GIF פועלת מאוד איטי:

                                    @דוד-יצחק123
                                    אז למה הבאת בכלל את האופציה הזאת?

                                    שאולי אתה תמצא
                                    ב-ה-צ-ל-ח-ה!!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • דוד יצחק123ד מנותק
                                      דוד יצחק123ד מנותק
                                      דוד יצחק123
                                      מדריכים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #27

                                      @חברים כבר אפשר לעשות את הנושא ללא נפתר😉

                                      חבריםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • דוד יצחק123ד דוד יצחק123

                                        @חברים כבר אפשר לעשות את הנושא ללא נפתר😉

                                        חבריםח מנותק
                                        חבריםח מנותק
                                        חברים
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חברים
                                        #28

                                        @דוד-יצחק123 אמר בעזרה | נוקיה C2 - תמונת GIF פועלת מאוד איטי:

                                        כבר אפשר לעשות את הנושא ללא נפתר

                                        אכן.
                                        הבעיה היא, שכבר עשיתי זאת - מיד כשפתחתי את האשכול. 😉

                                        דוד יצחק123ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • חבריםח חברים

                                          @דוד-יצחק123 אמר בעזרה | נוקיה C2 - תמונת GIF פועלת מאוד איטי:

                                          כבר אפשר לעשות את הנושא ללא נפתר

                                          אכן.
                                          הבעיה היא, שכבר עשיתי זאת - מיד כשפתחתי את האשכול. 😉

                                          דוד יצחק123ד מנותק
                                          דוד יצחק123ד מנותק
                                          דוד יצחק123
                                          מדריכים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #29
                                          פוסט זה נמחק!
                                          חבריםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר