עזרה | וורד מוגדר באנגלית
-
הווארד שלי מוגדר בהגדרות על שפת העברית כר=ברירת מחדל, אך בכל זאת כשאני פותח דף חדש וכן כשאני מתחיל קטע חדש הוא נהפך לי לאנגלית,.
אשמח לעזרה.
תודה רבה. -
הווארד שלי מוגדר בהגדרות על שפת העברית כר=ברירת מחדל, אך בכל זאת כשאני פותח דף חדש וכן כשאני מתחיל קטע חדש הוא נהפך לי לאנגלית,.
אשמח לעזרה.
תודה רבה. -
@pcinfogmach
תודה רבה, אך אצלי שניהם מוגדרות לעברית, ועדיין.... -
@pcinfogmach
תודה רבה, אך אצלי שניהם מוגדרות לעברית, ועדיין....@מפולת-שלגים
תכין קובץ עם ההגדרות שאתה רוצה ואז תשמור אותו בשם normal.dotm ואז תחליף את קובץ הנורמל עם הקובץ הזה. -
@pcinfogmach
תודה רבה, אך אצלי שניהם מוגדרות לעברית, ועדיין....@מפולת-שלגים אציין עוד נקודה, אין לי מושג אם זה קשור:
בדרך כלל הסימון פיסקה הראשוני שמופיע במסמך [זה שלמעשה נמצא בסוף המסמך לאחר שממלאים אותו], מוגדר על אנגלית ולא על עברית, עד שמחליפים פעם נוספת מאנגלית לעברית כשעומדים עליו. [זה מנפק"מ לכל מיני הגדרות פיסקה משונות].
אולי מסיבה כלשהי המקלדת אצלכם נהפכת לאנגלית בגלל זה?
אם זה קשור, אז נסו לסמן את הסימון פיסקה האחרון [שיפט + חץ שמאלה], ולהפוך אותו לעברית.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות